642/643

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ne igra prov nobene vloge tistih 100 konjev.Za kakšno stvar je še boljša 642,ker ni tko živčna.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a kvak »

ali so se 642 in 643 vedno uporabljale samo za premik?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ne, v začetku so se uporabljale tudi za vleko potniških vlakov, saj so (nekatere?) imele parni generator za ogrevanje vagonov (parne generatorje so odstranili, električnega ogrevanja pa ne nudijo). Prav tako so se (in se še) uporabljale za vleko lahkih tovornih vlakov, predvsem na lokalnih progah (Kamnik, Kočevje, Velenje, ...).
LP, Metod
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a kvak »

zanimivo, mar ni bila enkrat debata da 643 ni sposobna normalno vozit avtovlaka v Bohinju. Meni se tisti 4 ali 5 vagonov ne zdi nič posebnega glede teže.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Recimo,da Đura ni primerna za avtovlak.Z 200t ni sposobna držati voznih časov na 25 promilih,pa še poleti pregreva.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a mkx »

Hja, lahki tovorni vlak pomeni ene 5 do 10 dvo-osnih vagonov na progi kategorije C ali D, torej vse skupaj od 150 do 250 ton. In to na bolj kot ne ravninskih progah. Spomnim se, da so imele Đure kar nekaj dela z vleko vlakov od Črnuč proti Ljubljani, pa je tisti vzpon dokaj kratek (okoli 1 km) in ne preveč strm (mislim, da je 19‰).
LP, Metod
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Nurmi napisal/-a:Z 200t ...
Ne moreš pozabiti Đurinih 200 ton? Ha... :mrgreen:

Lep večer
Tomaž
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:lol: ne,ne morem pozabit Tomy. Jaz tudi nisem mogel verjeti da bi ji 200t delalo probleme,ker na premiku v Gorici z njo komot premetavaš 1500t pločevine.V klanec in z brzino pa NEA GRE! :mrgreen:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Tono »

Gre za 200 t iz epizode v Zalogu :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Iz Pesja do Celja potegne vsak dan skoraj 2000 ton (dva tisoč). :^o
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a mkx »

petindvajsetka napisal/-a:Iz Pesja do Celja potegne vsak dan skoraj 2000 ton (dva tisoč). :^o
Ali ni to pretežno po klancu navzdol?
LP, Metod
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a 038 »

=D>
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a nik »

kvak napisal/-a:ali so se 642 in 643 vedno uporabljale samo za premik?
Zagrebačke 642 lokomotive su u drugoj polovici 60-ih i početkom 70-ih, do dolaska lokomotiva 664-000, po dvije u paru vukle Tauern Express Ličkom prugom, od Zagreba do Knina; dalje do Splita je vlak preuzimala jedna 661 lokomotiva.

Ljubljanske 643 lokomotive su od kraja 60-ih do sredine 80-ih vukle putnički vlak Zidani Most - Zagreb sastavljen od Baat vagona (plus jedan Daa), kasnije su ih zamijenile 644 lokomotive.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Hja, lahki tovorni vlak pomeni ene 5 do 10 dvo-osnih vagonov na progi kategorije C ali D, torej vse skupaj od 150 do 250 ton. In to na bolj kot ne ravninskih progah.
Izgleda, da so včasih bile "močnejše". Vlekle so namreč enih 10 4-osnih cistern (720 ton) na poti iz Trsta v Scwechat pri Dunaju v sredini 60 let (ZM-Mb). Res da je upor samo 9 dN/tono toda vozile so spodoben tovorni vlak. Alternativno je vlekla 06, njuna vlečna moč je pa dokaj podobna (adh masa 72t in ~ 64t, vendar večjim efektivnim koeficientom trenja za 642(3) v primerjavi z dvojiško parnjačo.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:roll: Ma ni problem koliko vleče in kaj ne vleče. Đura vleče boga isusa,dvojnike rude v Kopru.Problem je to,da je avtovlak potniški vlak,ki ima vozni red.In če se hoče Đura držati tega voznega reda mora na 25 promilih držati hitrost 50+ km/h s temi 200 + tonami.Kar pa enostavno ni mogoče. Samo to je problem. Na zapori sem vlekel 400 + ton šinovlak v klanec ven iz Grahovega brez problema.Samo smo imeli čas in mi nobeden ni skakal po jajcih z voznimi časi.
Jst vaših dN/t in efektivnih koeficientov ne poznam.Lahko vam samo iz prakse povem kaj Đura povleče in kaj ne.Đura povleče ogromno,samo ne z spodobnimi hitrostmi v 25 promilni klanec.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori