Stran 22 od 25

Re: 642/643

Objavljeno: 19.12.2018, 19:03
Napisal/-a cokla
Mimogrede...zakaj se toliko obremenjuje(mo)te z barvno shemo, ki je stvara lastnika?

Važno je, da bo remotorizacija uspešna in bo lokomotiva delovala brezhibno brez izpadov. Vse drugo je brezpredmetno.

Re: 642/643

Objavljeno: 19.12.2018, 20:15
Napisal/-a MatejP
Ja ..., nekdo se mora. :ups :D

Re: 642/643

Objavljeno: 19.12.2018, 21:23
Napisal/-a nagibni
No, da se nebo kdo preveč sekiral. Na spletni strani je objavljeno naročilo za barvanje in v tehničnih specifikacijah ni omenjena nobena modra.

Re: 642/643

Objavljeno: 19.12.2018, 22:01
Napisal/-a Re 4/4
Črte in zapis delujejo, kot da se je nekdo s fotošopom igral. :D

Re: 642/643

Objavljeno: 23.12.2018, 22:39
Napisal/-a Signal
Spojke in pipe za zrak so rumene, na ostalih lokomotivah pa so modre barve.
So se spremenili predpisi :?:

Re: 642/643

Objavljeno: 23.12.2018, 23:00
Napisal/-a Žiga
Signal napisal/-a:Spojke in pipe za zrak so rumene, na ostalih lokomotivah pa so modre barve.
So se spremenili predpisi :?:
Na Živah so tudi rumene, na Helgah (6189) pa so celo bele. V pravilniku o zavorah še vedno piše, da so pipe in spojke GPV-ja v modri barvi.

Re: 642/643

Objavljeno: 24.12.2018, 8:07
Napisal/-a 038
Pravilnik o zavorah velja v Sloveniji, izven nasih meja pa veljajo drugacni predpisi...

Re: 642/643

Objavljeno: 03.01.2019, 11:39
Napisal/-a Benny

Re: 642/643

Objavljeno: 03.01.2019, 12:54
Napisal/-a Signal
Hmm, nič ne diši po Đurah 642/643 :!:

Re: 642/643

Objavljeno: 22.01.2019, 16:05
Napisal/-a EG 3100
Dva meseca nazaj naj bi pri remotorizaciji vgradili nov motor MTU 12V 1600 R50. Ima kdo kaj več informacij o tem?

Re: 642/643

Objavljeno: 22.01.2019, 18:17
Napisal/-a Re 4/4
EG 3100 napisal/-a:Dva meseca nazaj naj bi pri remotorizaciji vgradili nov motor MTU 12V 1600 R50. Ima kdo kaj več informacij o tem?
12 Đur, ki gredo na modernizacijo je predvideno, da dobijo nov motor, ker je bil to pogoj v razpisu; nazivna moč 650-750 kW pri 1600 rpm s starim generatorjem, 1800 rpm pri novem generatorju. Razlog je v tem, da bodo sedaj manj smrdele, zahteve EU okoljskih standardov (direktiva leto 2004) , manj pile, podaljšanje življenske dobe na leto 2035+, manjši hrup (vgrajen dušilec, ustreza TSI standardu), nižji stroški, dobavljivost rezervih delov....
Do konca 2021 bo končana remotorizacija. In sicer 1 pilotna, ostale pa najkasneje 7 mesecev od odpoklica dobave opreme. Cena na Đuro je 410.000 €.

Re: 642/643

Objavljeno: 22.01.2019, 20:14
Napisal/-a dingo
So že kakšne informacije kako se je obnesla pilotna lokomotiva? Kaj pa ostale oz. koliko 642 oz. 643 pa je voznih trenutno?

Re: 642/643

Objavljeno: 17.02.2019, 22:39
Napisal/-a Žiga
Na enem Instagram profilu sem videl fotografijo obnovljene 643-041, ki je prišla ravno iz revizije. Barvna shema lokomotive je še vedno dobra stara zeleno-rumena. Ni bilo rečeno, da bodo zdaj vse modre?

Re: 642/643

Objavljeno: 17.02.2019, 22:58
Napisal/-a kitak
Žiga napisal/-a:Na enem Instagram profilu sem videl fotografijo obnovljene 643-041, ki je prišla ravno iz revizije. Barvna shema lokomotive je še vedno dobra stara zeleno-rumena. Ni bilo rečeno, da bodo zdaj vse modre?
Modrih bo tistih 12, ko jih bodo obnovili in modernizirali.
Ena je že.

Re: 642/643

Objavljeno: 18.02.2019, 6:11
Napisal/-a suha
Življenska doba 2035+...

Kolk se to še sploh splača delat take remonte? A nebi raje kar novo kupili pa se znebili teh socialističnih licenčnih kopij.... Pa bi bil mir.

Tale standard o izpustih iz leta 2004 je tudi že star 15 let. Varnostne nadgradnje za strojevodjo pa v lokomotivi verjetno nobene.