Ja ali pa družinski popust:
http://www.slo-zeleznice.si/sl/notranji ... i/druzine/
Nova vozila na SŽ
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Na žalost to vedo le tisti, ki v soboto, nedeljo ali na prazničen dan po naključju kupijo povratno vozovnico; v tem primeru je prodajalec vozovnic dolžan vpraša potnika, kdaj se vrača, in če ta reče, da v soboto, nedeljo ali na praznik, dobi vozovnico s 30% popustom.Progar napisal/-a:Zadetek v črno! Ste vedeli, da SŽ ponuja tudi popust Turist vikend? Citiram s spletne strani:
"Popust je namenjen potnikom za povratno potovanje ob sobotah, nedeljah in praznikih v 1. in 2. razredu vseh vrst vlakov v notranjem prometu.
Popusti
30-odstotkov v 1. ali 2. razredu vseh vrst vlakov"
Me prav zanima, koliko ljudi gre takšno informacijo iskat na lokalno železniško postajo ali celo na SŽ-jevo spletno stran.
Vse lepo in prav, vendar pa osnovni namen, privabiti nove "nedeljske" potnike seveda ni dosežen.
Še slabše je z družinskim popustom, saj je zanj potrebna izkaznica, zaradi česar popusta na blagajnah nihče ne ponuja (verjamem, da so tudi tu izjeme), temveč morajo potniki (družina) sami reči, da želijo kupiti izkaznico za družinski popust. Kako izvejo za to možnost, je pa njihov problem ...
Mislim, da smo-ste zašli iz predvidene teme.
jaz sem spraševal glede nabave vozil, ne pa o tem kako in kje je zaseden kakšen potniški vlak na SŽ, oziroma kakšne ugodne ponudbe pri potovanjih ponujajo SŽ.
Prosil bi, da se držimo teme.
Za stanje dizelskih vozil me pa res čudi, po eni strani prodajamo lokomotive Srbom, Bosancem, po drugi strani pa je stanje dieselske vleke na meji zmožnosti delovanja-to velja predvsem za premikalke. Njihovo izpadanje predvsem na premiku v Zalogu je skoraj vsakodnevno zaradi takšnih in drugačnih pomankljivosti, da o zamudah pri izpadih vlakov potem ne govorim. Potem se pa krpajo trase z drugimi lokomotivami.
Se je tudi že dogajalo, da so morale železnice odklanjati tovor, ker nimajo zadostnega števila lokomotiv-žal se to dogaja tudi pri nas.
Le kdo plačuje zamude vlakov, predvsem tranzitnih tovornih, ki so hrbtenica dobička na naših tirih????
glede na podatke dospečarjev tako vlaki na naših progah, predvsem koprski skoraj vedno zamujajo, tudi po več ur-kdo pa nosi krivdo za to?
jaz sem spraševal glede nabave vozil, ne pa o tem kako in kje je zaseden kakšen potniški vlak na SŽ, oziroma kakšne ugodne ponudbe pri potovanjih ponujajo SŽ.
Prosil bi, da se držimo teme.
Za stanje dizelskih vozil me pa res čudi, po eni strani prodajamo lokomotive Srbom, Bosancem, po drugi strani pa je stanje dieselske vleke na meji zmožnosti delovanja-to velja predvsem za premikalke. Njihovo izpadanje predvsem na premiku v Zalogu je skoraj vsakodnevno zaradi takšnih in drugačnih pomankljivosti, da o zamudah pri izpadih vlakov potem ne govorim. Potem se pa krpajo trase z drugimi lokomotivami.
Se je tudi že dogajalo, da so morale železnice odklanjati tovor, ker nimajo zadostnega števila lokomotiv-žal se to dogaja tudi pri nas.
Le kdo plačuje zamude vlakov, predvsem tranzitnih tovornih, ki so hrbtenica dobička na naših tirih????
glede na podatke dospečarjev tako vlaki na naših progah, predvsem koprski skoraj vedno zamujajo, tudi po več ur-kdo pa nosi krivdo za to?
Zopet se bom ponovil in nočem biti pikolovski, ampak je dejstvo da nekateri ne ločijo hrušk od jabolk, ali obratno.
Če se tema nanaša na nabavo vozil, naj se tega tudi vsi držijo. Če pa nekdo misli navajat podatke, ki se na temo ne nanašajo, naj pa odpre novo temo in naj se v novi temi nadaljuje debata, seveda, če jo bo znal odpreti, ker se vse samo ponavlja. Upam, da razumete, če pa ne pa raje ne komentirajte, ker to ne paše v to temo.
Če se tema nanaša na nabavo vozil, naj se tega tudi vsi držijo. Če pa nekdo misli navajat podatke, ki se na temo ne nanašajo, naj pa odpre novo temo in naj se v novi temi nadaljuje debata, seveda, če jo bo znal odpreti, ker se vse samo ponavlja. Upam, da razumete, če pa ne pa raje ne komentirajte, ker to ne paše v to temo.
Vemo, da so v fazi nabave lokomotive 541, nakup drugih novih lokomotiv EMG in DMG trenutno ni v kratkoročnem planu, saj je vozni park posodobljen z EMG 310 in 312.
Vedeti je potrebno tudi, da je obstoječi vozni park dovolj velik, da zadosti potrebam, vendar le pod pogojem, da so lokomotive dobro vzdrževane in na njih ne prihaja do okvar.
Vedeti je potrebno tudi, da je obstoječi vozni park dovolj velik, da zadosti potrebam, vendar le pod pogojem, da so lokomotive dobro vzdrževane in na njih ne prihaja do okvar.