Kaj je z ICSi?
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Smo ze obravnavali vzdrzevalne probleme z 541 v drugi temi, na koncu pa je ostalo samo dejstvo da alternative Siemensom ni!
Italijani ne proizvajajo vec "enostavnih" lokomotiv, zadnja je seria E403, Ansaldo-Breda pa ima kar nekaj preglavic in po vsej verjetnosti bo sla hudicu na ohcet.
ETR600 ki bo v kratkem zacel nadomescati ETR460/470/480/485 (v to serio spada Pendolino IC-S) je veliko bolj zajeban elektronsko. Ne vem ce SZ nameravajo probati ta vlak na slovenskem omrezju, mislim da ne, ker za sedaj ni v projektu kratkih garnitur.
Italijani ne proizvajajo vec "enostavnih" lokomotiv, zadnja je seria E403, Ansaldo-Breda pa ima kar nekaj preglavic in po vsej verjetnosti bo sla hudicu na ohcet.
ETR600 ki bo v kratkem zacel nadomescati ETR460/470/480/485 (v to serio spada Pendolino IC-S) je veliko bolj zajeban elektronsko. Ne vem ce SZ nameravajo probati ta vlak na slovenskem omrezju, mislim da ne, ker za sedaj ni v projektu kratkih garnitur.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Je že prav, da se delež komplicirane mehanike zmanjša na minimum, kajti vzdrževanje mehanike je dražje od česarkoli drugega. Seveda pa lahko pride do manjšega prepada med projektanti in vzdrževalci zaradi različnega dojemanja določenih stvari. Če vzdrževalec kliče projektanta in mu reče, da mora za zamenjavo tega in tega kabla dvigniti streho, ta pa mu odgovori, češ v čem pa je tu problem...?! - to že pomeni, da nekdo ni nikoli bil v delavnici za popravilo lokomotiv ali pa da se vzdrževalec pač še ni prilagodil normam sedanjosti...
LPB
Dolfe, lih tega se bojim. Siemens da premalo na varnost v vseh pogledih. Ne vem kolikokrat si vozil 541 ampak slišal sem, da ena izmed pogostih težav živ je razpad hladilnega ventilatorja elektronike. Razlog je konstrukcijski, preslabo dimenzionirano pritrdišče lopatic na os, vsaj kolikor sem zvedel
Nadalje štengice. Te po tekočem traku ravnajo v CD Moste, tako da dela jim tu sploh ne bo zmanjkalo.
Elektronika. Menda Nemčka, ki sta trenutno za čas garancije v CD Moste garata tako, kot še nikoli v svojem življenju, saj nonstop menjavata elektroniko. Nisem elektronik, nisem iz železniškega foha ampak toliko se na elektroniko spoznam, da če bi določene reči poštimali z malce več varnosti, t.j. naredili na ploščicah malce večje vezice, vzeli tu in tam kakšen upor za naslednjo vrednost večji itd. bi se dalo zmanjšati število okvar.
Ne vem kako je z varnostjo strojevodje v Siemensu. Vsi se strinjamo, da je v kabini počutje verjetno fenomenalno, udobno, zračno, ohlajeno poleti, ogrevano pozimi, dovolj tiho.... Ampak kaj pa varnost, kaj če naleti lokomotiva na prikolico debel, ki se ni uspela pravočasno umakniti? Kaj potem ostane od kabine in koliko možnosti ima strojevodja da se umakne na varno? Pred parimi meseci sem na xy način dobil en zanimiv del iz serije Eisenbahn Romantik - obisk pri Bombardierju, konkretno postopek izdelave BR189. V oddajo je vključen tudi crashtest dotične lokomotive in mam občutek, da je ta lokomotiva podobno dobro ali celo bolje narejena od Brižite. Bojim se, da Siemens tej lokomotivi ne pride tako blizu. Seveda pa ima hudo napako - ni večsistemska.
Srčno pa upam, da se kje motim na račun Siemensa in da je boljši kot je v moji luči. Pa brez zamere in nisem mislil užaliti nikogar.
Nadalje štengice. Te po tekočem traku ravnajo v CD Moste, tako da dela jim tu sploh ne bo zmanjkalo.
Elektronika. Menda Nemčka, ki sta trenutno za čas garancije v CD Moste garata tako, kot še nikoli v svojem življenju, saj nonstop menjavata elektroniko. Nisem elektronik, nisem iz železniškega foha ampak toliko se na elektroniko spoznam, da če bi določene reči poštimali z malce več varnosti, t.j. naredili na ploščicah malce večje vezice, vzeli tu in tam kakšen upor za naslednjo vrednost večji itd. bi se dalo zmanjšati število okvar.
Ne vem kako je z varnostjo strojevodje v Siemensu. Vsi se strinjamo, da je v kabini počutje verjetno fenomenalno, udobno, zračno, ohlajeno poleti, ogrevano pozimi, dovolj tiho.... Ampak kaj pa varnost, kaj če naleti lokomotiva na prikolico debel, ki se ni uspela pravočasno umakniti? Kaj potem ostane od kabine in koliko možnosti ima strojevodja da se umakne na varno? Pred parimi meseci sem na xy način dobil en zanimiv del iz serije Eisenbahn Romantik - obisk pri Bombardierju, konkretno postopek izdelave BR189. V oddajo je vključen tudi crashtest dotične lokomotive in mam občutek, da je ta lokomotiva podobno dobro ali celo bolje narejena od Brižite. Bojim se, da Siemens tej lokomotivi ne pride tako blizu. Seveda pa ima hudo napako - ni večsistemska.
Srčno pa upam, da se kje motim na račun Siemensa in da je boljši kot je v moji luči. Pa brez zamere in nisem mislil užaliti nikogar.
Goran
Re: Kaj je z ICSi?
Zadihani Pendolino.
Ogrevanje ozračja z upori. Vse to je posledica elektro dinamičnega zaviranja pri uvozu v postajo Ljubljana.
Ogrevanje ozračja z upori. Vse to je posledica elektro dinamičnega zaviranja pri uvozu v postajo Ljubljana.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Kaj je z ICSi?
To Dolfe.
Tako dobre še v photoshopu nebi naredu.
Jernej
Tako dobre še v photoshopu nebi naredu.
Jernej
Re: Kaj je z ICSi?
Lep prikaz energetske neučinkovitosti
LPL
LPL
Re: Kaj je z ICSi?
Dolfe, v Ameriki je to rešeno v glavnem enako, segrevanje lufta. Sicer je pa bilo tudi na forumu govora o novih DE lokomotivah z M-H (?) baterijami.
Morem pa priznat, da sem pričakoval, da Pendolino oddaja odvečno elektriko nazaj v omrežje, saj je na območju Lj. postaje verjetno vedno kakšna elektrike potrebna lokomotiva ali EM vlak.
LPL
Morem pa priznat, da sem pričakoval, da Pendolino oddaja odvečno elektriko nazaj v omrežje, saj je na območju Lj. postaje verjetno vedno kakšna elektrike potrebna lokomotiva ali EM vlak.
LPL
Re: Kaj je z ICSi?
Ne, Pendolino ne oddaja proizvedene el. energije. To možnost ima le 541 (Živa, Helga, itd), ki pa je en velik bla-bla. Namreč, 80% proizvedene energije z elektro zaviranjem se pokuri na uporih. Iz preprostega razloga, tisti trenutek v neposredni bližini ni potrebe po odvzemu. In to je to.
Potrebno pa je povedati tudi to resnico, da v bistvu razen plačnika, nihče ne mara té vrnjene energije. Zato se tudi ničesar ne ukrene v tej smeri. Kar je na nek način tudi logično; ENP je v interesu dovesti v omrežje čim več kW/h, prav tako tudi distributerju ELES-u in državnemu DDV. Z zaviranjem pridobljena energija bi pač neusmiljeno klestila njihovo dobavo in zniževala dohodek.
Simpl, da dol padeš. press
Potrebno pa je povedati tudi to resnico, da v bistvu razen plačnika, nihče ne mara té vrnjene energije. Zato se tudi ničesar ne ukrene v tej smeri. Kar je na nek način tudi logično; ENP je v interesu dovesti v omrežje čim več kW/h, prav tako tudi distributerju ELES-u in državnemu DDV. Z zaviranjem pridobljena energija bi pač neusmiljeno klestila njihovo dobavo in zniževala dohodek.
Simpl, da dol padeš. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!