Kaj je z ICSi?

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Gorchi, ena iz moje prakse. To ni teorija.

Siemens dobavlja nov rezervni del:komplet drsni ležaj. Za 100.000 evrotov.
Star drsni ležaj Siemens pod nobenim pogojem ne "naliva". Torej obnova ne pride v poštev.

Najdemo proizvajalca, ki naliva drsne ležaje in daje za njih tudi garancijo. Mi jim verjamemo, glede na reference, ki jih tudi preverimo. Nam tudi zaupajo naši šefi, da smo preverili pred nakupom, da bodo "naliti" ležaji izdržali ravno tako dolgo, kot Siemensovi, ali pa morda še dlje. Vsi skupaj se zavedamo, da lahko "naliti" ležaji, če bi jih dali naliti firmi "kr neki", povzročijo ogromno škodo, če "zaružijo" : okvara rotorja in tudi statorja, izpad proizvodnje električne energije itd...

Takšno nalivanje nas je stalo 10.000 evrotov.

90.000 evrotov smo lahko vložilo v neko investicijo, ki je prinesla vračilo vloženih sredstev v 6 mesecih.

Še primer iz avtomobilizma.
Črpalka za gorivo firme Bosch stane na pooblaščenem audi servisu 400 evrotov. Črpalka je v original škatlji za rezervne dele audi.
Pri zastopniku firme Bosch dobiš ravno takšno črpalko, ki pa je v škatli z imenom Bosch, za 200 evrotov.

Tudi ta je iz prakse.

Deluje... :wink:

Ejga, veš kaj je to dnarja... :oops:

Pozdrav
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Te (avtomobilske) prakse nisem upošteval, vem za njo in še hvala bogu, da je tako., Tudi sam bom raje dal Valeo brisalce na avto, kupljene pri zastopniku kot pa na Peugeot servisu.

Tisto prvo pa... dokler zadeva preverjeno deluje, je super. In vem, da se denarja prišpara lahko na kupe. Vendar pa se na žalost ne da vsega ponaredit. Srčno upam, da bodo v CD zaposlili kake elektronike, ki bodo uporabljali tudi kak spajkalnik in ne bodo zgolj menjali ploščic elektronike, temveč jih tudi popravljali. Mam občutek, da bodo ti ljudje imeli polne roke dela...

Vsekakor dokler so Žive v garanciji, se kakšnih modifikacij ne da delat. Predlogi za modifikacije pa se verjetno že kopičijo (recimo za ventilatorje, nosilce elektronike, stopnice, streho in še kaj se najde).
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Malce se vrnimo k nagibni tehniki pri Pendolinih. Sicer se še malo čuti vpliv 1. aprila, ampak vest pa je kar verjetna in dokaj stara. :lol:

Gre za izrabljene ležaje na nagibnem mehanizmu, ki jih je potrebno zamenjati. Prvotno je bilo planirano, da se bodo vsa ključna vzdrževalna dela na podvozju opravljala v Italiji. Čas je zopet pokazal, da se dá marsikaj postoriti tudi doma.

Ampak s temi ležaji je problem, ker je potrebno imeti posebno - namensko - napravo (stroj), za premontažo. In tega stroja centralne delavnice pač nimajo.
Bojda je nakup tega stroja le malce večji strošek, kot pa obnova ležajev enega kompleta podstavnih vozičkov. Tako se je sedaj šlo v nakup tega stroja in treba bo pač počakati na njegovo izdobavo.

Do takrat pa bo "negibna" tehnika ICS-ov vozila z malce daljšimi voznimi časi.


Brez panike. Počasi se daaaaleč pride. press :wink:


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Pa je od petka naprej še modri drekač 005/006 zakrnel. :?

Torej najprej so ostali brez nagibne, potem brez gostinske ponudbe, vedno bolj so brez potnikov, kaj bo šele sledilo ...

MMG, bolj občutljivi potniki se nikakor ne morejo načuditi, kako so se kar naenkrat privadili, da jim ni več slabo na Pendolinotu. :noro
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Evo!

Nova, velika pridobitev Centralnih delavnic, v Mostah. Preša za Pendolinove podstavne vozičke.

MMG, slika je namerno malce strešena, zaradi patentnih pravic proizvajalca, ter lastnika, tega famozno dragega stroja. Slika


1.Slika



2.Slika



3.Slika



Morda sedaj ne bo več dileme o "nagibni - negibni" tehniki. Manjka samo še ključ od bifeja, pa bo zmaga na celi fronti. press Slika





lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Odgovor Napisal/-a bart »

No končno!

Sam nucat. (Uporabljajte)


Dolfe, tele fotke so pa že v kategoriji "špijunaže". :lol: :wink:


Kar pa se potnikov tiče, meni se je v zadnjih treh primerih zdel vedno poln. Imamo pač radi prihranjen čas. nagib gor ali dol, vlak ima vseeno nekaj prednosti pred drugimi. Moje mnenje.

Bart 8)
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ooo, pa so le nabavili ta stroj, da ne bo več treba podstavnih vozičkov peljat na drage revizije v Italijo =D> =D>
Goran
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Ne vem, če tole najbolj paše v tole kategorijo pa vseeno.

Nekje sem slišal trditev, da so pri izdelavi vlakov boljši Italjani od Nemcev. Nekako v tem smislu, kot trditev, da so nemški avti boljši od Italjanskih.

Sedaj me pa zanima, če ta trditev vsaj v grobem drži ali ne?
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Glede na to, da so naredili Dolfetovo najljubso lokomotivo - meha bi se kar strinjal :lol: :lol: :lol: .
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jembah napisal/-a:Glede na to, da so naredili Dolfetovo najljubso lokomotivo - meha bi se kar strinjal :lol: :lol: :lol: .


Pridem jutri na štajersko, pridem! Celo dravsko polje bo premajhno za bežanje ...... :kij
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Hehe picim jaz ju3 v Porec :P .
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Pojdi čez Madžarsko, pa se morebiti rešiš. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dolfe napisal/-a:Pridem jutri na štajersko, pridem! Celo dravsko polje bo premajhno za bežanje ...... :kij
502, 247, 100.... :?:
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Cepi napisal/-a:Ne vem, če tole najbolj paše v tole kategorijo pa vseeno.

Nekje sem slišal trditev, da so pri izdelavi vlakov boljši Italjani od Nemcev. Nekako v tem smislu, kot trditev, da so nemški avti boljši od Italjanskih.

Sedaj me pa zanima, če ta trditev vsaj v grobem drži ali ne?
Glej, problem je v elektriki. Mi imamo načeloma 3kV sistem (načeloma zato, ker je napetost bolj 4 kV kot 3 ampak ok). Nemci uporabljajo izmenični tok, če se ne motim 15kV. Italijani so se v 3 kV sistemu kalili desetletja, Nemci pa ne in potem so prišli Desiroji v naše kraje, ki so od začetka imeli kupe težav prav na visokonapetostnem delu. Sicer so jih sedaj poštimali, WCji tudi pravilno požirajo in še kaj ampak bilo je precej več težav s tem na začetku.

Ne vem sicer, kako Italijani sedaj konstruirajo lokomotive - v smislu prijaznosti do servisa. Nemci jih zagotovo ne, vsaj po pričevanju prijatelja iz CD Moste ne. Za nekaj malega zamenjat tam pri omaricah je treba celo streho odpret, pol lokomotive v notranjosti dvignit, da prideš do recimo želenega kabla. Drug hec so podstavni vozički, ki so pri Živah menda tako obogateni z vsemogočimi žicami, cevmi itd. da bognedaj, da Živa trči v kakšen avto na prehodu, ker bo zaradi remonta vozička servis trajal ne samo en mesec... Da o ceni ne govorim, saj so menda naši študirali par dni, kam vtaknit naše SV naprave, ker preprosto ni bilo prostora. Potem pa še interoperabilnost in nataknit SV naprave z n-držav...huh!

Takih drobnarij je po pripovedovanju prijatelja kar precej, v glavnem nakup Siemensov bomo krepko plačali v vseh pogledih :roll:
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gorči, kar dobro si ločil in naštel dejstva.

Ampak, realne novodobne primerjave ni, oz. ni poznana. Ravno tako to velja za starejše obdobje in lokomotive iz tistega časa.

Deloma bi lahko primerjali le seriji 310 in 312. (Pendolino - Desiro) ampak, med njima je spet tolikšna razlika v tehničnem smislu, da realna ocena ni mogoča.

Moja opazka bi bila kvečjemu ta, da Italijani proizvajajo lokomotive s precej več klasičnimi mehanskimi sklopi, kot pa Nemci. Pri Siemensu očitno velja moto; čim manj gibljivih sklopov, čim več digitalizacije in avtomatizacije. In če ne bi preveč šparali s poceni izbranimi materiali, bi celo uspeli.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori