Pa če se ne motim na 342 in 362 (skoraj) nihče ne upa uporabljati elektrodiamične zavore, da ne nakoplje sebi in drugim nepotrebnih težav.Florjan napisal/-a:Dolfe je napisal, da na serijah 342 in 362 izključi električno zaviranje pri 0 bara. Kot se spomnim je PFE nastavljen na 0.7 bara. Uf, kako sem malenkosten!
664: postopek vožnje
Še dobro ,da si napisal skoraj.Uporabljam jo redno in še nisem imel težav z njo.541 napisal/-a:Pa če se ne motim na 342 in 362 (skoraj) nihče ne upa uporabljati elektrodiamične zavore, da ne nakoplje sebi in drugim nepotrebnih težav.Florjan napisal/-a:Dolfe je napisal, da na serijah 342 in 362 izključi električno zaviranje pri 0 bara. Kot se spomnim je PFE nastavljen na 0.7 bara. Uf, kako sem malenkosten!
MMG-na 362 je v večini sploh neuporabna,ker se pri poiskusu uporabe ne zgodi nič.Na 342 pa deluje brezhibno.V glavnem.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Florjan, drži. Seveda mora biti neka točna nastavitev. Samo to so podrobnosti, ki so več ali manj pomebne za vzdrževanje same lokomotive. Povedati sem le hotel, da se pri teh dveh serijah el. dinamično in pneumatsko zaviranje medsebojno izključujeta. Najbrž ni potrebno dodatno pojasnevanje, da je to zaradi tega, ker ni vgrajene protidrsne zaščite.Florjan napisal/-a:Dolfe je napisal, da na serijah 342 in 362 izključi električno zaviranje pri 0 bara. Kot se spomnim je PFE nastavljen na 0.7 bara. Uf, kako sem malenkosten!
Marko, Meh ali Moped brez delujoče el.dinamične zavore na relaciji za Šapjane, je kot atlet na berglah.
Je pa tudi res, da nas je bolj malo, ki se požvižgamo na "bau-bau" elektro zaviranja. press
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Jaz sem se peljal v Reko, pa je Hrvat celo pot od Šapjan do Reke uporabljal samo zračno zavoro, kljub temu da je bila na čelu vlaka Helga. Zavore pa smrdele, jau, jau... Ampak smo se na vsaki postaji ustavili.Regan 664 napisal/-a:Ker bi se z mašino hitro znašel v Reki?Dolfe napisal/-a:Marko, Meh ali Moped brez delujoče el.dinamične zavore na relaciji za Šapjane, je kot atlet na berglah.
Ker obljuba dela dolg, sem zadnjic celo uspel malo poslikati postopek pregleda in zagona lokomotive 664.
1. Bila je praznicna nedelja in po turnusu je bil vlak 640, v VRK poiscemo najprej nase delo in pristopimo k pregčedu lokomotive
2. Iz torbe vzamemo delavno orodje in ze gremo
3. Spremenimo AS v drugi rezim, da kasneje ne pozabimo
4. Sprostimo rocno zavoro
5. Preverimo zamasenost primarnega filtra(enega izmed stirih) za gorivo...
6. ...nivo hladilne tekocine...
7. ...kolicino olja v kompresorju...
8. ...zamasenost finih filtrov za gorivo(leva casica mora biti polna in brez zracnih mehurckov)...
9. ...preverimo nivo hidravlicnega olja v PG regulatorju...
10. in seveda za konec se nivo olja v DM
11. Sedaj pristopimo k pregledu lokomotive pod fremom(mostiscem) in pogledamo stanje v peskovnikih...
12. ...preverimo nastavljenost zavore
13. in debelino zavornajkov (s temi je zadnje case hud kriz )
14. Preverimo zalivko na zracni pipi ASN
15. in na zracnih pipah budnika
16. DM zazenemo na komandni plosci DM
17. Sprobamo, ce deluje gretje vlaka
18. Komandni pult
19. Vkljucimo zaviralnik in ze lahko picimo
20. Med potjo je lilo kot iz skafa, zato je bilo mozno poslikat zunaj samo padlega borca za svobodo v Hodosu
21. Tukaj so Mađari imeli svojeag Big Brotherja
22. In koncno se lahko posvetim praznicnemu naziranju preden te nazenejo nazaj proti domu
Za konce se pa dva filmcka, bolj slabe kvalitete ker sem komaj doma ugotovil, da je bilo nastavljeno na najslabso kvaliteto
1. Najprej zagon DM 2. In se preizkus delovanja gretja vlaka Drugic, ko bo lepse vreme in svetloba bolj idealna pa se kaj o EDZ in sami voznji
1. Bila je praznicna nedelja in po turnusu je bil vlak 640, v VRK poiscemo najprej nase delo in pristopimo k pregčedu lokomotive
2. Iz torbe vzamemo delavno orodje in ze gremo
3. Spremenimo AS v drugi rezim, da kasneje ne pozabimo
4. Sprostimo rocno zavoro
5. Preverimo zamasenost primarnega filtra(enega izmed stirih) za gorivo...
6. ...nivo hladilne tekocine...
7. ...kolicino olja v kompresorju...
8. ...zamasenost finih filtrov za gorivo(leva casica mora biti polna in brez zracnih mehurckov)...
9. ...preverimo nivo hidravlicnega olja v PG regulatorju...
10. in seveda za konec se nivo olja v DM
11. Sedaj pristopimo k pregledu lokomotive pod fremom(mostiscem) in pogledamo stanje v peskovnikih...
12. ...preverimo nastavljenost zavore
13. in debelino zavornajkov (s temi je zadnje case hud kriz )
14. Preverimo zalivko na zracni pipi ASN
15. in na zracnih pipah budnika
16. DM zazenemo na komandni plosci DM
17. Sprobamo, ce deluje gretje vlaka
18. Komandni pult
19. Vkljucimo zaviralnik in ze lahko picimo
20. Med potjo je lilo kot iz skafa, zato je bilo mozno poslikat zunaj samo padlega borca za svobodo v Hodosu
21. Tukaj so Mađari imeli svojeag Big Brotherja
22. In koncno se lahko posvetim praznicnemu naziranju preden te nazenejo nazaj proti domu
Za konce se pa dva filmcka, bolj slabe kvalitete ker sem komaj doma ugotovil, da je bilo nastavljeno na najslabso kvaliteto
1. Najprej zagon DM 2. In se preizkus delovanja gretja vlaka Drugic, ko bo lepse vreme in svetloba bolj idealna pa se kaj o EDZ in sami voznji
Kaj bi ga popravljali, ko ga boste pa čez en mesec spet sesuli...664-111 napisal/-a:...Tistega štuca pa še ne mislijo popraviti tak hitro kot kaže...
Lepe slike, Jembah, ampak sedaj se pa res ne čudit, če bo v Gorici ali pa na Pragerskem zginil kakšen regan. No ja, saj bomo tako ali tako to zvedeli v poročilih.
MMG: v Gorici so že postavili nadomestno halo za tekoča popravila. Ima kdo možnot poslikat to rdeče čudo?
Hehe, tista pasteta je vedno v torbi, ker nikoli ne ves kdaj pa kje te lakota preseneti . Drugace pa je nisem jedel zraven sunke .Tono napisal/-a:Jembah,
hvala za zanimivo reportažo, naslednjič ko greš čez Ptuj častim cockto Le pripomba: poleg tiste fine zelhane šunke pa pašteta res ne paše, aha, pa jajca in hren tudi falijo
Lep pozdrav s Ptuja,
Tono