664: postopek vožnje

Debata okoli voznega parka
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Florjan napisal/-a:Dolfe je napisal, da na serijah 342 in 362 izključi električno zaviranje pri 0 bara. Kot se spomnim je PFE nastavljen na 0.7 bara. Uf, kako sem malenkosten!
Pa če se ne motim na 342 in 362 (skoraj) nihče ne upa uporabljati elektrodiamične zavore, da ne nakoplje sebi in drugim nepotrebnih težav. :oops:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:
Florjan napisal/-a:Dolfe je napisal, da na serijah 342 in 362 izključi električno zaviranje pri 0 bara. Kot se spomnim je PFE nastavljen na 0.7 bara. Uf, kako sem malenkosten!
Pa če se ne motim na 342 in 362 (skoraj) nihče ne upa uporabljati elektrodiamične zavore, da ne nakoplje sebi in drugim nepotrebnih težav. :oops:
Še dobro ,da si napisal skoraj.Uporabljam jo redno in še nisem imel težav z njo.Slika

MMG-na 362 je v večini sploh neuporabna,ker se pri poiskusu uporabe ne zgodi nič.Na 342 pa deluje brezhibno.V glavnem. :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Florjan napisal/-a:Dolfe je napisal, da na serijah 342 in 362 izključi električno zaviranje pri 0 bara. Kot se spomnim je PFE nastavljen na 0.7 bara. Uf, kako sem malenkosten!
Florjan, drži. Seveda mora biti neka točna nastavitev. Samo to so podrobnosti, ki so več ali manj pomebne za vzdrževanje same lokomotive. Povedati sem le hotel, da se pri teh dveh serijah el. dinamično in pneumatsko zaviranje medsebojno izključujeta. Najbrž ni potrebno dodatno pojasnevanje, da je to zaradi tega, ker ni vgrajene protidrsne zaščite.

Marko, Meh ali Moped brez delujoče el.dinamične zavore na relaciji za Šapjane, je kot atlet na berglah. :lol:

Je pa tudi res, da nas je bolj malo, ki se požvižgamo na "bau-bau" elektro zaviranja. press :wink:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dolfe napisal/-a:Marko, Meh ali Moped brez delujoče el.dinamične zavore na relaciji za Šapjane, je kot atlet na berglah. :lol:
Ker bi se z mašino hitro znašel v Reki? :lol: :lol:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ne. Nikakor. [-(

Gre za to, da so trije kar dolgi odseki s konstantnim padcem. Pri potniškem vlaku to pomeni tri-štiri zobce na kontrolerju in imaš na brzaka narejen tempomat. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Regan 664 napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Marko, Meh ali Moped brez delujoče el.dinamične zavore na relaciji za Šapjane, je kot atlet na berglah. :lol:
Ker bi se z mašino hitro znašel v Reki? :lol: :lol:
Jaz sem se peljal v Reko, pa je Hrvat celo pot od Šapjan do Reke uporabljal samo zračno zavoro, kljub temu da je bila na čelu vlaka Helga. Zavore pa smrdele, jau, jau... :lol: Ampak smo se na vsaki postaji ustavili.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ker obljuba dela dolg, sem zadnjic celo uspel malo poslikati postopek pregleda in zagona lokomotive 664.

1. Bila je praznicna nedelja in po turnusu je bil vlak 640, v VRK poiscemo najprej nase delo in pristopimo k pregčedu lokomotive
Slika

2. Iz torbe vzamemo delavno orodje in ze gremo
Slika

3. Spremenimo AS v drugi rezim, da kasneje ne pozabimo
Slika

4. Sprostimo rocno zavoro
Slika

5. Preverimo zamasenost primarnega filtra(enega izmed stirih) za gorivo...
Slika

6. ...nivo hladilne tekocine...
Slika

7. ...kolicino olja v kompresorju...
Slika

8. ...zamasenost finih filtrov za gorivo(leva casica mora biti polna in brez zracnih mehurckov)...
Slika

9. ...preverimo nivo hidravlicnega olja v PG regulatorju...
Slika

10. in seveda za konec se nivo olja v DM
Slika

Slika

11. Sedaj pristopimo k pregledu lokomotive pod fremom(mostiscem) in pogledamo stanje v peskovnikih...
Slika

12. ...preverimo nastavljenost zavore
Slika

13. in debelino zavornajkov (s temi je zadnje case hud kriz :evil:)
Slika

14. Preverimo zalivko na zracni pipi ASN
Slika

15. in na zracnih pipah budnika
Slika

16. DM zazenemo na komandni plosci DM
Slika

17. Sprobamo, ce deluje gretje vlaka
Slika

Slika

Slika

18. Komandni pult
Slika

19. Vkljucimo zaviralnik in ze lahko picimo
Slika

20. Med potjo je lilo kot iz skafa, zato je bilo mozno poslikat zunaj samo padlega borca za svobodo v Hodosu
Slika

Slika

Slika

21. Tukaj so Mađari imeli svojeag Big Brotherja :lol: :lol: :lol:
Slika

22. In koncno se lahko posvetim praznicnemu naziranju preden te nazenejo nazaj proti domu :lol:
Slika

Za konce se pa dva filmcka, bolj slabe kvalitete ker sem komaj doma ugotovil, da je bilo nastavljeno na najslabso kvaliteto

1. Najprej zagon DM

Povezava na video

2. In se preizkus delovanja gretja vlaka

Povezava na video

Drugic, ko bo lepse vreme in svetloba bolj idealna pa se kaj o EDZ in sami voznji
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Tono »

Jembah,

hvala za zanimivo reportažo, naslednjič ko greš čez Ptuj častim cockto :) Le pripomba: poleg tiste fine zelhane šunke pa pašteta res ne paše, aha, pa jajca in hren tudi falijo :)

Lep pozdrav s Ptuja,

Tono
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Jembah, zanimivo in poučno =D>

Tistega štuca pa še ne mislijo popraviti tak hitro kot kaže :D
LP
Matic
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jembah, priden. Slika


MMG, dolgo si nas pustil čakat. Skoraj scagali. press :hang


lp
Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

664-111 napisal/-a:
Tistega štuca pa še ne mislijo popraviti tak hitro kot kaže :D


Komaj za eno gajbico ga je. :lol:


Vlak predug ..... štuc prekratak ...... kriva pártija. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

664-111 napisal/-a:...Tistega štuca pa še ne mislijo popraviti tak hitro kot kaže...
Kaj bi ga popravljali, ko ga boste pa čez en mesec spet sesuli... :lol: :lol:

Lepe slike, Jembah, ampak sedaj se pa res ne čudit, če bo v Gorici ali pa na Pragerskem zginil kakšen regan. No ja, saj bomo tako ali tako to zvedeli v poročilih.

MMG: v Gorici so že postavili nadomestno halo za tekoča popravila. Ima kdo možnot poslikat to rdeče čudo? :roll:
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Tono napisal/-a:Jembah,

hvala za zanimivo reportažo, naslednjič ko greš čez Ptuj častim cockto :) Le pripomba: poleg tiste fine zelhane šunke pa pašteta res ne paše, aha, pa jajca in hren tudi falijo :)

Lep pozdrav s Ptuja,

Tono
Hehe, tista pasteta je vedno v torbi, ker nikoli ne ves kdaj pa kje te lakota preseneti :lol: :lol: :lol: . Drugace pa je nisem jedel zraven sunke :lol: .
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Zelo poučno! =D> =D>

Kaj se greste vi, da ste nam stosedmico vzeli?? :kij

Mi smo vam pa 102!! :noro

lp NS
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ni vazno kje in kdaj ampak..

sunka + kruh + cockta = ZAKON :old :pamet
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Odgovori