Kenediji

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Dolfe napisal/-a:Da posplošeno obrazložim.
Ko potečejo vsi uporabni roki nekih železniških vozil, (vagoni, lokomotive), jih je potrebno odstranit iz prometa. Tako nekje čakajo na boljše čase in seveda počasi propadajo. Če se pojavi potreba in seveda denar, se določeno vozilo investicijsko popravi in da v promet. Lahko se pa najde tudi kakšen kupec, ki je zainteresiran za določeno vozilo. Tako so bili prodani znameniti mopedi in gomulke v Italijo, pa tudi Kenedy 163 je ponovno shodil. In ne nazadnje, tudi zdajšnje muzejske parnjače in vagoni so se ravno zaradi te počasne birokracije ohranili.


lp
...Dofe, kam pa je shodil Kenedy 163?
Lp
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kolikor jaz vem, ga je kupil nek avstrijec, naročil in plačal revizijo v Mariboru, nato pa je bil prodan ali posojen nekam v Makedonijo.... No.., v glavnem na jug.

Če ima kdo kakšno bolj točno informacijo, naj jo prosim, pove.

Res pa je. Pred samo revizijo je bil v obupnem stanju. Na zadnji vožnji iz CD-Moste v Maribor, je bil že precej bogi. Po nekaj letnem počivanju v koprivah,je pa bil le še kup železja.

Kot rečeno, ta informacija je bolj tako..., če kdo ve več, naj kar pove. :P

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

tudi mene bi zanimale kakšne dodatne informacije, ali je slo res za odkup ali le najem.
Btw, Je pa lokomotiva morala že kar dolgo stati v Mariboru, sem bil v zadnjih letih nekajkrat v Mostah, pa se je ne spomnim, da bi jo kdaj videl tam.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Ne želim biti nadležen, vendar še enkrat sprašujem, saj me res zanima ...

Ali potem drži dejstvo, da je kenedija 661-414 in 661-415 danes možno videti v delavnicah v Maribor Studencih?

Še nikoli nisem v živo videl kenedija podserije 400, ki je nekaj posebnega zaradi nizkega nosu, pa me zanima, kam naj se odpravim :wink: Ne bi bil rad prepozen, da bi ju prej zrezali ali prodali ... :( [/list]
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

gapi_1 napisal/-a:tudi mene bi zanimale kakšne dodatne informacije, ali je slo res za odkup ali le najem.
Btw, Je pa lokomotiva morala že kar dolgo stati v Mariboru, sem bil v zadnjih letih nekajkrat v Mostah, pa se je ne spomnim, da bi jo kdaj videl tam.
Ja, če se prav spomnim,smo ga v Maribor transportirali nekje leta 1998 ali 1999. Ne vem več točno. V Mariboru je stal nekje 4 leta.
Dobre dve leti nazaj pa je bila izvršena revizija.

Kot rečeno, kupil ga je neki avstrijec, oz. zasebna firma in naročila revizijo.

Glede na to, da so vsa dela opravili v rekordnem času, (cca 2 meseca), je bil očitno prisoten velik denar. Ni mi pa znano v kakšne barve so ga dali.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Dolfe napisal/-a: Ja, če se prav spomnim,smo ga v Maribor transportirali nekje leta 1998 ali 1999. Ne vem več točno. V Mariboru je stal nekje 4 leta.
Dobre dve leti nazaj pa je bila izvršena revizija.

lp
Ja ni kaj, kar precej let je trajalo, da je lokomotiva dočakala boljše čase. Vendar bolje pozno kot nikoli.
Drugače se pa spomnim nekaj let nazaj, je kar precej lokomotiv čakalo boljše čase v delavnicah v Mostah, kolikor vidim sedaj jih je precej manj. :?
vlakoljub
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 83
Pridružen: 12.02.2006, 23:28
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a vlakoljub »

Zanima me, ali se običajni kenediji, tisti z parnim generatorjem, podserije le-teh kaj razlikujejo med seboj.
Je poleg podserije 400 še katera "low-nose" izvedba?
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

vlakoljub napisal/-a:Zanima me, ali se običajni kenediji, tisti z parnim generatorjem, podserije le-teh kaj razlikujejo med seboj.
vlakoljub napisal/-a:Je poleg podserije 400 še katera "low-nose" izvedba?
V originalni US izvedbi (proizvedena v ZDA, oziroma v kanadski podružnici GM-ja v mestu London) ni nobene druge lokomotive. Vse lokomotive 661-400 so bile proizvedene v Kanadi. Od tod ime ''kanadčanki''.

Tik pred razpadom SFRJ so iz SAP Vojvodina poslali v Janko Gredelj (zagreb) manjše število kenedijev. te naj bi predelali v podserijo 500, ki naj bi imela ''low-nose'', kolesni razpored A-1-A A-1-A, ter še nekaj drugih malenkosti
Slike lahko vidiš tukaj:
http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html
Zaradi razpada SFRJ te lokomotive niso nikoli bile vrnjene Vojvodini, zato so jih obdržale HŽ in izdelale novo vrsto lokomotiv, serijo HŽ 2043

Kenediji podserij 000, 100, 200, 300 se med seboj razlikujejo po zobniškem razmerju (podserija 000 ima največjo hitrost 114 km/h, vse ostale pa 124 km/h), razlika je še v prostornini rezervoarjev za gorivo, puhalih,... Morda e kaj in se jaz ne spomnim ali pa ne vem.

LP Urban
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

.......
Slike lahko vidiš tukaj:
http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html
Zaradi razpada SFRJ te lokomotive niso nikoli bile vrnjene Vojvodini, zato so jih obdržale HŽ in izdelale novo vrsto lokomotiv, serijo HŽ 2043 ......

... škoda da se na tem linku ne da pogledat slik :( :( :(
Zadnjič spremenil milchy, dne 18.07.2006, 22:37, skupaj popravljeno 1 krat.
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

milchy napisal/-a:Tik pred razpadom SFRJ so iz SAP Vojvodina poslali v Janko Gredelj (zagreb) manjše število kenedijev. te naj bi predelali v podserijo 500, ki naj bi imela ''low-nose'', kolesni razpored A-1-A A-1-A, ter še nekaj drugih malenkosti
Da bi bila to nekakšna podserija 500 seveda ne drži, kajti takšna razporeditev osi ni več 661.

Res je, da so imeli na nekaterih lokomotivah idejo izgraditi srednji vlečni motor iz vsakega vozička...
Zadnjič spremenil bojan, dne 28.08.2006, 8:21, skupaj popravljeno 1 krat.
LPB
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

bojan napisal/-a:
milchy napisal/-a:Tik pred razpadom SFRJ so iz SAP Vojvodina poslali v Janko Gredelj (zagreb) manjše število kenedijev. te naj bi predelali v podserijo 500, ki naj bi imela ''low-nose'', kolesni razpored A-1-A A-1-A, ter še nekaj drugih malenkosti
Da bi bila to nekakšna podserija 500 seveda ne drži, kajti takšna razporeditev osi ni več 661.

Res je, da so imeli na nekaterih lokomotivah idejo izgraditi srednji vlečni motor iz vsakega vozička... Kakšen je bil rezultat niti ne vem več.
To informacijo sem zasledil v izčrpnem opisu kenedijev na Milanovi strani. Sicer sem iskal link, pa nisem našel (milchy, kam se skril :?: :twisted: :wink: )


Link do slik in podatkov http://www.railfaneurope.net/ric/2043.htm

Urban
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Dolfe napisal/-a:Kolikor jaz vem, ga je kupil nek avstrijec, naročil in plačal revizijo v Mariboru, nato pa je bil prodan ali posojen nekam v Makedonijo.... No.., v glavnem na jug.

Če ima kdo kakšno bolj točno informacijo, naj jo prosim, pove.

Res pa je. Pred samo revizijo je bil v obupnem stanju. Na zadnji vožnji iz CD-Moste v Maribor, je bil že precej bogi. Po nekaj letnem počivanju v koprivah,je pa bil le še kup železja.

Kot rečeno, ta informacija je bolj tako..., če kdo ve več, naj kar pove. :P

lp

DOLFE: tvoja informacija drži, lokomotiva je obdržala svoje barve in bila res lepo obnovljena.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

aja , mimogrede ,... pravkar so po bohinjki pripeljali vlak cementa - nazadnje se teh vlakov spomnim kakšne 4 leta nazaj, ko sta vlak pripeljala dva regana, cement pa ni bil samo v U-tz vagonih, ampak tudi v posebnih kontejnerjih, ki so bili naloženi na K vagone.

M.
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Urban,

tiste predelane 661, o katerih je govoril Milchy, so bile za časa JŽ 646. Poleg tega, da so demontirali po en vlečni motor s podstavnega vozička so dodali še generator za ogrevanje vlaka ter seveda znižali nos.

Spominjam pa se JŽ645, s katero sem se imel priliko tudi peljati. Le-ta je bila podobnih lastnosti, le da je bila že "od rojstva" takšna :wink:
LPB
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

Citat iz knjige Paola Petronia, Transalpina:
Zanimiva pa je dogodivščina dveh lokomotiv, posodobljene serije 661-400 Co-Co, označnei s števili 414 in 415. Na slovenske tire sta prišli kot v kaki pustolovščini, naravnost z morskega dna. Ladja, ki ju je na začetku leta 1974 prevažala na Reko, je pred dalamtinskim obmorskim mestecem Senj naletela na nenadno burjo, zaradi katere se tisti del morja imenuje Kanal slabega vremena. Nevihta je bila silovita in ladijski tovor se je premaknil . Zato je kapitan mislil, da so bo ladja rešila le če lokomotivi spustijo v morje. Zdelo se je da sta zgubljeni, vendar ni bilo tako. Lokomotivi so namreč potegnili iz vode, ju razstavili, očistili in ponovno sestavili
Ali kdo ve kdaj sta bili lokomotivi dvignjeni in ponovno usposobljeni za vožnjo?

LP Urban
Odgovori