Kenediji

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a bikec »

Hvala :)
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a dingo »

Se bom malo sposodil fotografijo Miška Kranjca. Čemu služi vtičnica nad desnim puferjem leve lokomotive. Je mogoče za komunikacijo? Isto sem videl tudi na starejših slikah hrvaških dizlov serije 2062 (664) in 2063 (663). Na novejših fotografijah je ni več, torej je bila odstranjena.


Slika
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Močno mislim da je tista zadeva na desnim puferjem leve lokomotive za plug, naj me kdo popravi če se motim :)
LP
Matic
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a mkx »

Philip je v Kninu fotografiral Kenedija 2061-101:

http://locopage.piwigo.com/_datas/9/u/d ... d1c-me.jpg

Huh, čudna pasma: kratek in nizek nos, kot pri Đemsih. Ima pa gank kot 661-4xx. Ali kdo ve, ali je to res Kenedi ali pa je to kakšna variacija na temo? In katero cifro je imel v originalni (JŽ) numeraciji?
LP, Metod
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2575
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

mkx napisal/-a:Philip je v Kninu fotografiral Kenedija 2061-101:

http://locopage.piwigo.com/_datas/9/u/d ... d1c-me.jpg

Huh, čudna pasma: kratek in nizek nos, kot pri Đemsih. Ima pa gank kot 661-4xx. Ali kdo ve, ali je to res Kenedi ali pa je to kakšna variacija na temo? In katero cifro je imel v originalni (JŽ) numeraciji?
Lokomotiva je imela prvotno oznako JŽ 661-120.

Ob koncu 80-ih let je VV Subotica poslala pet svojih Kenedijev (112, 118, 119, 120 in 254) na modernizacijo v Gredelj, kjer so jim odstranili parni generator ter pripadajoči rezervoar za vodo, namesto tega pa so dobile električno gretje, narejeno v Uljaniku. Zaradi teh sprememb se je spremenila tudi sama oblika lokomotive - krajši del je postal bistveno nižji, strojevodska kabina je premaknjena bližje "krajšemu" koncu.
Zaradi dogodkov ob začetku 90-ih let je Kenedi 120 ostal na Hrvaškem, kjer so ga kmalu preštevilčili v HŽ 2061-101. Kaj točno se (je) dogaja(lo) z njegovim uradnim lastništvom ne bi vedel, saj po spletu krožijo različne informacije, je pa dejstvo, da lokomotiva že dlje časa propada v kninskem depoju.
Kar se tiče ostalih štirih moderniziranih Kenedijev, je pa tako, da 112,118 in 119 še vedno vozijo, medtem ko je bil 661-254 uničen v vojni leta 1999 na Kosovu .

Poudariti je treba še eno zadevo. Zgoraj navedene lokomotive nikakor ne smemo enačiti s serijo HŽ 2043 aka "Kramp", saj je tam šlo še za precej večje spremembe v konstrukciji lokomotiv.

Več informacij lahko najdete tukaj:
http://www.vlaki.net/dodatno/lok-661a.html

http://vozovi.com/forum/viewtopic.php?f ... 29569210d0

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... 1-kennedy/
Aljaž
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Ta slika od g.Kranjca je nastala ob posebni priložnosti.....
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a mkx »

leteči vlak napisal/-a:...
Hvala za informacijo! Zanimivi teksti na povezavah.
LP, Metod
Kus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.02.2009, 16:24

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a Kus »

Dirigent napisal/-a:Ta slika od g.Kranjca je nastala ob posebni priložnosti.....
Iztirjenje v Pivki.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a 541 »

Tudi 661-164 je končal svojo pot v Zidanem Mostu. Za vedno?
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

541 napisal/-a:Tudi 661-164 je končal svojo pot v Zidanem Mostu. Za vedno?
Kaj pa se je zgodilo...izredni dogodek?
Lep pozdrav
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a 541 »

Meh 362 napisal/-a:
541 napisal/-a:Tudi 661-164 je končal svojo pot v Zidanem Mostu. Za vedno?
Kaj pa se je zgodilo...izredni dogodek?
Ne, potekla revizija, sedaj so ga pa deponirali v Zidanem Mostu, kot sta že kakih 10 let 2 Đurici. Pa tudi 661-032 ne bo več dolgo vozil, menda gre iz prometa še pred poletjem. Tako se bo tudi doba Kenedijev na SŽ očitno končala.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

...bi bil čas,da jih dajo pod muzejsko dejavnost.Fantom pa za službo zrihtajo kaj bolj,....človeškega recimo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 02.11.2009, 15:56

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a Čufarca »

dingo napisal/-a:Se bom malo sposodil fotografijo Miška Kranjca. Čemu služi vtičnica nad desnim puferjem leve lokomotive. Je mogoče za komunikacijo? Isto sem videl tudi na starejših slikah hrvaških dizlov serije 2062 (664) in 2063 (663). Na novejših fotografijah je ni več, torej je bila odstranjena...
Tukaj je nekaj slik, če vam je kaj v pomoč:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ni-dizeli/

LP M
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a 541 »

Nurmi napisal/-a:...bi bil čas,da jih dajo pod muzejsko dejavnost.Fantom pa za službo zrihtajo kaj bolj,....človeškega recimo!
Z novim voznim redom na Štajerskem ne vozijo več klasike z Reganom (razen izjemoma, ko ni Fiatov), pa bo kak Regan več na ljubljanskem oziroma dolenjskem koncu. Pa čeprav za ceno tega sedaj namesto 4 ali 5 vagonov s kapaciteto 300 sedežev vozi ena EMG 711 z 92 sedeži (bivša Mura). Aja, verjetno "velik" napredek v udobju med 661 in 664?
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

....ne vem če smeva na dizlih sploh govoriti o udobju,niti jih nisem mislil primerjati med sabo,ampak sem mislil na kaj "novega".Pa ko si že omenil.664 je še največji "traktor" od vseh.Dosti lepše se pelješ s Španko ali pa Kenedijem, ....je pa že vse malo preživeto,se ti ne zdi!?
Drugače so pa super,jaz jih obožujem,še zmeraj....samo čas jih je povozil za kak resnejši biznis.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori