Kenediji
Re: Kenediji
Hvala
Re: Kenediji
Se bom malo sposodil fotografijo Miška Kranjca. Čemu služi vtičnica nad desnim puferjem leve lokomotive. Je mogoče za komunikacijo? Isto sem videl tudi na starejših slikah hrvaških dizlov serije 2062 (664) in 2063 (663). Na novejših fotografijah je ni več, torej je bila odstranjena.
Re: Kenediji
Močno mislim da je tista zadeva na desnim puferjem leve lokomotive za plug, naj me kdo popravi če se motim
LP
Matic
Matic
Re: Kenediji
Philip je v Kninu fotografiral Kenedija 2061-101:
http://locopage.piwigo.com/_datas/9/u/d ... d1c-me.jpg
Huh, čudna pasma: kratek in nizek nos, kot pri Đemsih. Ima pa gank kot 661-4xx. Ali kdo ve, ali je to res Kenedi ali pa je to kakšna variacija na temo? In katero cifro je imel v originalni (JŽ) numeraciji?
http://locopage.piwigo.com/_datas/9/u/d ... d1c-me.jpg
Huh, čudna pasma: kratek in nizek nos, kot pri Đemsih. Ima pa gank kot 661-4xx. Ali kdo ve, ali je to res Kenedi ali pa je to kakšna variacija na temo? In katero cifro je imel v originalni (JŽ) numeraciji?
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Kenediji
Lokomotiva je imela prvotno oznako JŽ 661-120.mkx napisal/-a:Philip je v Kninu fotografiral Kenedija 2061-101:
http://locopage.piwigo.com/_datas/9/u/d ... d1c-me.jpg
Huh, čudna pasma: kratek in nizek nos, kot pri Đemsih. Ima pa gank kot 661-4xx. Ali kdo ve, ali je to res Kenedi ali pa je to kakšna variacija na temo? In katero cifro je imel v originalni (JŽ) numeraciji?
Ob koncu 80-ih let je VV Subotica poslala pet svojih Kenedijev (112, 118, 119, 120 in 254) na modernizacijo v Gredelj, kjer so jim odstranili parni generator ter pripadajoči rezervoar za vodo, namesto tega pa so dobile električno gretje, narejeno v Uljaniku. Zaradi teh sprememb se je spremenila tudi sama oblika lokomotive - krajši del je postal bistveno nižji, strojevodska kabina je premaknjena bližje "krajšemu" koncu.
Zaradi dogodkov ob začetku 90-ih let je Kenedi 120 ostal na Hrvaškem, kjer so ga kmalu preštevilčili v HŽ 2061-101. Kaj točno se (je) dogaja(lo) z njegovim uradnim lastništvom ne bi vedel, saj po spletu krožijo različne informacije, je pa dejstvo, da lokomotiva že dlje časa propada v kninskem depoju.
Kar se tiče ostalih štirih moderniziranih Kenedijev, je pa tako, da 112,118 in 119 še vedno vozijo, medtem ko je bil 661-254 uničen v vojni leta 1999 na Kosovu .
Poudariti je treba še eno zadevo. Zgoraj navedene lokomotive nikakor ne smemo enačiti s serijo HŽ 2043 aka "Kramp", saj je tam šlo še za precej večje spremembe v konstrukciji lokomotiv.
Več informacij lahko najdete tukaj:
http://www.vlaki.net/dodatno/lok-661a.html
http://vozovi.com/forum/viewtopic.php?f ... 29569210d0
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... 1-kennedy/
Aljaž
Re: Kenediji
Ta slika od g.Kranjca je nastala ob posebni priložnosti.....
Re: Kenediji
Hvala za informacijo! Zanimivi teksti na povezavah.leteči vlak napisal/-a:...
LP, Metod
Re: Kenediji
Iztirjenje v Pivki.Dirigent napisal/-a:Ta slika od g.Kranjca je nastala ob posebni priložnosti.....
Re: Kenediji
Tudi 661-164 je končal svojo pot v Zidanem Mostu. Za vedno?
Re: Kenediji
Kaj pa se je zgodilo...izredni dogodek?541 napisal/-a:Tudi 661-164 je končal svojo pot v Zidanem Mostu. Za vedno?
Lep pozdrav
Re: Kenediji
Ne, potekla revizija, sedaj so ga pa deponirali v Zidanem Mostu, kot sta že kakih 10 let 2 Đurici. Pa tudi 661-032 ne bo več dolgo vozil, menda gre iz prometa še pred poletjem. Tako se bo tudi doba Kenedijev na SŽ očitno končala.Meh 362 napisal/-a:Kaj pa se je zgodilo...izredni dogodek?541 napisal/-a:Tudi 661-164 je končal svojo pot v Zidanem Mostu. Za vedno?
Re: Kenediji
...bi bil čas,da jih dajo pod muzejsko dejavnost.Fantom pa za službo zrihtajo kaj bolj,....človeškega recimo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Kenediji
Tukaj je nekaj slik, če vam je kaj v pomoč:dingo napisal/-a:Se bom malo sposodil fotografijo Miška Kranjca. Čemu služi vtičnica nad desnim puferjem leve lokomotive. Je mogoče za komunikacijo? Isto sem videl tudi na starejših slikah hrvaških dizlov serije 2062 (664) in 2063 (663). Na novejših fotografijah je ni več, torej je bila odstranjena...
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ni-dizeli/
LP M
Re: Kenediji
Z novim voznim redom na Štajerskem ne vozijo več klasike z Reganom (razen izjemoma, ko ni Fiatov), pa bo kak Regan več na ljubljanskem oziroma dolenjskem koncu. Pa čeprav za ceno tega sedaj namesto 4 ali 5 vagonov s kapaciteto 300 sedežev vozi ena EMG 711 z 92 sedeži (bivša Mura). Aja, verjetno "velik" napredek v udobju med 661 in 664?Nurmi napisal/-a:...bi bil čas,da jih dajo pod muzejsko dejavnost.Fantom pa za službo zrihtajo kaj bolj,....človeškega recimo!
Re: Kenediji
....ne vem če smeva na dizlih sploh govoriti o udobju,niti jih nisem mislil primerjati med sabo,ampak sem mislil na kaj "novega".Pa ko si že omenil.664 je še največji "traktor" od vseh.Dosti lepše se pelješ s Španko ali pa Kenedijem, ....je pa že vse malo preživeto,se ti ne zdi!?
Drugače so pa super,jaz jih obožujem,še zmeraj....samo čas jih je povozil za kak resnejši biznis.
Drugače so pa super,jaz jih obožujem,še zmeraj....samo čas jih je povozil za kak resnejši biznis.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!