Kenediji
Re: Kenediji
če pobrskam po spominih iz Februarja,je ni pametne povezave niti z TGV-jem Paris-Dijon.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Kenediji
Gorchi, a niso v CD-ju podpisali z eno izmed firm v Linzu, da opravlja dela na taurusih, ker naši nimajo prakse s sodobno elektroniko?Gorchi napisal/-a: Po domače povedano, kolikor lepo zgledajo in na prvi pogled deluje vse lepo urejeno pa z vidika vzdrževanja niso lih do tehnikov prijazne, včasih je preveč dela zato, da nekaj zamenjaš. Upam pa, da bo kdo iz CD (Lj, Mb, Ptuj...) kako več o tem povedal.
Re: Kenediji
Končani so časi pajserja in kladiva.Mašine zahtevajo inženirje mehatronike in mehatronike operaterje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Kenediji
Naši CDjevci so doktorji za one, na oni strani Alp, kar se Taurusov tiče....ko pridejo vozički iz servisa nazaj v Ljubljano imajo še dva dni dela, da jih spravijo v red!!Re 4/4 napisal/-a:
Gorchi, a niso v CD-ju podpisali z eno izmed firm v Linzu, da opravlja dela na taurusih, ker naši nimajo prakse s sodobno elektroniko?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Kenediji
Še ena zanimiva fotografija: G16 oz. "Kenedi" kot RENFE serija št. 319, originalno RENFE 1900. Bilo je izdelano 10 kosov (1961-1970), ostale je izdelala MACOSA po licenci kot dvokabinske lokomotive.
Vir: Angl. Vikipedija, RENFE class 319 (early versions)
Vir: Angl. Vikipedija, RENFE class 319 (early versions)
Re: Kenediji
A vam je tale Kenedy bolj všeč:
Sliki našel TUKAJ: http://trainspo.com/model/4430/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis:
Series: EMD G16
Build: EMD, GMD
Refurbished: Gredelj - ..
Gauge: 1435 mm
UIC axles: Co'Co'
Source: en.wikipedia.org
661-203 heavily modernised with new engine and two cabins, nr. 010 (2061 501)
Sliki našel TUKAJ: http://trainspo.com/model/4430/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis:
Series: EMD G16
Build: EMD, GMD
Refurbished: Gredelj - ..
Gauge: 1435 mm
UIC axles: Co'Co'
Source: en.wikipedia.org
661-203 heavily modernised with new engine and two cabins, nr. 010 (2061 501)
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Kenediji
Se zdi da verjetno nikoli ne bo znana številka narejenih Kenedija. Sem zbrskal Internet in naletil na tisto fotografijo:
Vir: http://www.locopage.net/sncft.htm
Problem izhaja iz navoda, da EMD ni izvorno naredil nobenega Kenedija (oz. G16) za Tunizijo (vir:http://www.trainweb.org/emdloco/g16.htm). So mogoče iz Egipta prodane v Tunizijo, ali spletna stran z serijskimi številkami G16 ima luknjo?
Vir: http://www.locopage.net/sncft.htm
Problem izhaja iz navoda, da EMD ni izvorno naredil nobenega Kenedija (oz. G16) za Tunizijo (vir:http://www.trainweb.org/emdloco/g16.htm). So mogoče iz Egipta prodane v Tunizijo, ali spletna stran z serijskimi številkami G16 ima luknjo?
Re: Kenediji
Oprostite, ni mi všeč._Borsig_ napisal/-a:A vam je tale Kenedy bolj všeč:
...
...
Sliki našel TUKAJ: http://trainspo.com/model/4430/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis:
Series: EMD G16
Build: EMD, GMD
Refurbished: Gredelj - ..
Gauge: 1435 mm
UIC axles: Co'Co'
Source: en.wikipedia.org
661-203 heavily modernised with new engine and two cabins, nr. 010 (2061 501)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Kenediji
Kakšen sistem označevanja lokomotiv ima EMD. Na primer G16, SD-, GP? Številko zadaj razumem kot število cilindrov motorja, kaj pa ostalo?
preglednik
Re: Kenediji
Diesel-motorji (prime movers): prva številka-broj cilindrov, druga številka-zapremina enega cilindra v kubičnih palcih (cu inch) npr. 567 cu=9,3 litrov, slovo namesto tretje številke: generacija motorja (567 so A,B,C in D, 645 sta E oz. F, 710 je G; obstajala sta tudi 567E, oz. 645C!)
Ameriški modeli:
GP pomeni General Purpose, po slovensko Splošni Namen. Lokomotiva je štiriosovinska z vlečnim motorjem na vsaki osovini. Začne se z modelom GP7, zadnji je bil GP60.
SD pomeni Special Duty, po slovensko Posebni Namen. Lokomotiva je šestosovinska z vlečnim motorjem na vsaki osovini. Začne se tudi z SD7, mendar je zadnji bil SD90. V začetko so vlekle težke teretne vlake na Cajon oz. Donner Passu (železniški prevoji v Kaliforniji, oz. iz Arizone, Nevade in Utaha v Kalifornijo).
GP in SD lahko imata ista diesel motor (prime mover) in generator (npr. GP40/SD40), razlika je bila v električnem sklopovju (šest namesto štiri vlečnih motorjev, verjetno je razlika v šentiranju; to so na Hrvaškem naredili napako ko so 661 predelovali v 646, kajti lokomotiva z GP7 ali GP9 sklopovjem ni vlekla na izhodu z tranzicije)
Izvozni modeli:
G domnevam da pomeni General, oz. Splošan. Lokomotive so štiri- ali šestosovinske, tudi šestosovinske z srednjo osovino v kolesu brez pogona (kot Španka).
Razikujejo se po številu cilindrov in generacijami:
Prva generacija: G12, G16 nazadnje pa G8 (z motorima 12-567, 16-567 oz. 8-567)
EMD je v prvi generaciji uvedel motorje z turbo-brizganjem 567D2 in Kenedija za Indijo preštevilčil v GT16, oz. General Turbocharged (glej http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 6&start=45)
Druga generacija (broju ki označuje številko cilindra dodamo deset): G22 (Španke), G26 (hrvaške Ličanke, Regani), G18 (z motorima 12-645, 16-645 oz. 8-645); GT22 (hrvaške male Karavele, z štiri vlečna motorja), GT26 (hrvaške velike Karavele)
Ameriški modeli:
GP pomeni General Purpose, po slovensko Splošni Namen. Lokomotiva je štiriosovinska z vlečnim motorjem na vsaki osovini. Začne se z modelom GP7, zadnji je bil GP60.
SD pomeni Special Duty, po slovensko Posebni Namen. Lokomotiva je šestosovinska z vlečnim motorjem na vsaki osovini. Začne se tudi z SD7, mendar je zadnji bil SD90. V začetko so vlekle težke teretne vlake na Cajon oz. Donner Passu (železniški prevoji v Kaliforniji, oz. iz Arizone, Nevade in Utaha v Kalifornijo).
GP in SD lahko imata ista diesel motor (prime mover) in generator (npr. GP40/SD40), razlika je bila v električnem sklopovju (šest namesto štiri vlečnih motorjev, verjetno je razlika v šentiranju; to so na Hrvaškem naredili napako ko so 661 predelovali v 646, kajti lokomotiva z GP7 ali GP9 sklopovjem ni vlekla na izhodu z tranzicije)
Izvozni modeli:
G domnevam da pomeni General, oz. Splošan. Lokomotive so štiri- ali šestosovinske, tudi šestosovinske z srednjo osovino v kolesu brez pogona (kot Španka).
Razikujejo se po številu cilindrov in generacijami:
Prva generacija: G12, G16 nazadnje pa G8 (z motorima 12-567, 16-567 oz. 8-567)
EMD je v prvi generaciji uvedel motorje z turbo-brizganjem 567D2 in Kenedija za Indijo preštevilčil v GT16, oz. General Turbocharged (glej http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 6&start=45)
Druga generacija (broju ki označuje številko cilindra dodamo deset): G22 (Španke), G26 (hrvaške Ličanke, Regani), G18 (z motorima 12-645, 16-645 oz. 8-645); GT22 (hrvaške male Karavele, z štiri vlečna motorja), GT26 (hrvaške velike Karavele)
Zadnjič spremenil darko06, dne 12.06.2014, 10:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Kenediji
V ameriških tipih številka ne pomeni broj cilindrov. Začelo se je z številko 7, zato kar so hoteli imeti unificirano številko vsih modelov (E7, F7, GP7, SD7, malo kasneje E9, F9, GP9, SD9). Zatem je številka menda pomenila snago diesel motorja v stoticah, npr. SD24 pomeni Special Duty Twenty Four (Hundred) oz. 2400 KS (to je bila prva lokomotiva z turbo brizganjem, isti motor se nahaja na GT16).
Ko so prešli na 645 motorje so začeli številčit spet drugače:
Celotni desetni broj = 16-645E3 motor z turbo brizganjem: GP40, SD40 (ekvivalent hrv. Karavele)
Celotni desetni broj-1 = 12-645E3 motor z turbo brizganjem: GP39, SD39 (ekvivalent hrv. male Karavele, ta zaradi nizke teže ima SDL39 kolesa z eno slobodno osovino in GP39-2 električno sklopovje)
Celotni desetni broj-2 = 16-645E motor z navadnim brizganjem: GP38, SD38 (ekvivalent Regana, oz. Ličanke)
Ko so ugradili Dash-2 sklopovje, so lokomotive postale -2, oz. GP38-2, SD38-2 itn. U bivstvu vsi ex jugoslovanski EMD dizli kasnejših generacijah bi potrebovali imeti tisto sklopovje, zato kar imajo sufiks -2, razen Ličanke (G26CW); se pravi obi hrv. Karaveli oz Regan.
Pripomba: F pomeni Freight (tovorna).
Ko so prešli na 645 motorje so začeli številčit spet drugače:
Celotni desetni broj = 16-645E3 motor z turbo brizganjem: GP40, SD40 (ekvivalent hrv. Karavele)
Celotni desetni broj-1 = 12-645E3 motor z turbo brizganjem: GP39, SD39 (ekvivalent hrv. male Karavele, ta zaradi nizke teže ima SDL39 kolesa z eno slobodno osovino in GP39-2 električno sklopovje)
Celotni desetni broj-2 = 16-645E motor z navadnim brizganjem: GP38, SD38 (ekvivalent Regana, oz. Ličanke)
Ko so ugradili Dash-2 sklopovje, so lokomotive postale -2, oz. GP38-2, SD38-2 itn. U bivstvu vsi ex jugoslovanski EMD dizli kasnejših generacijah bi potrebovali imeti tisto sklopovje, zato kar imajo sufiks -2, razen Ličanke (G26CW); se pravi obi hrv. Karaveli oz Regan.
Pripomba: F pomeni Freight (tovorna).
Zadnjič spremenil darko06, dne 12.06.2014, 11:17, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Kenediji
Žal pa ni, sam se trudil naredit najenostavnejše mogoče. Lppreglednik napisal/-a:Hvala za izčrpen odgovor, sem mislil, da je bolj enostavno
Re: Kenediji
Mi se posrečilo, uspel sem najti fotografijo demonstratorja G16 štev. 7035 na Flickrju, žal pa črno-belo. Bomo jo zalepili:
Vir: https://c2.staticflickr.com/8/7413/1254 ... 135b_z.jpg
Obstaja tudi, sicer retuširana, fotografija v barvi. Bomo jo zalepili tudi:
Vir: http://emdexport.railfan.net/demos7.html
Za kontrolo barve vzamemo NdeM G-16, zato kar so prvo serijo naredili l. 1959. za Mehiko (NdeM). (Drugo serijo so naredili za Iran, tih slik žal nima na spletu. Jugoslovanski Kenediji 001-020 so bili tretja serija G16, katera je bila izdelana v LaGrangeju, Ill.) Lahko in njo zalepimo:
Vir: http://emdexport.railfan.net/namerica/mexico16.html
Današnji izgled demonstratorja, v krokodilni obliki, v Zambiji:
Vir: https://www.facebook.com/pages/EMD-G16/183672228314500
Vir: https://c2.staticflickr.com/8/7413/1254 ... 135b_z.jpg
Obstaja tudi, sicer retuširana, fotografija v barvi. Bomo jo zalepili tudi:
Vir: http://emdexport.railfan.net/demos7.html
Za kontrolo barve vzamemo NdeM G-16, zato kar so prvo serijo naredili l. 1959. za Mehiko (NdeM). (Drugo serijo so naredili za Iran, tih slik žal nima na spletu. Jugoslovanski Kenediji 001-020 so bili tretja serija G16, katera je bila izdelana v LaGrangeju, Ill.) Lahko in njo zalepimo:
Vir: http://emdexport.railfan.net/namerica/mexico16.html
Današnji izgled demonstratorja, v krokodilni obliki, v Zambiji:
Vir: https://www.facebook.com/pages/EMD-G16/183672228314500