Kenediji
Re: Kenediji
Ali je res tak strašen hrup v kabini?
Peljal sem se že v Reganu in moram reči, da je glede na hrupen motor kabina presenetljivo tiha. Motor se sliši, ja, ampak ni tragično. Približno podoben nivo hrupa kot v Brižiti.
Kabine vseh lokomotiv (tudi Kenedija) imajo klimo, tako da temperaturne težave lahko odpišeš. Prepiha pa tudi ni bilo notri. Takšen delovni prostor kot je v naših EMDjevkah ima v ZDA vsaka druga lokomotiva, ogromno starejših GP in SD lokomotiv pa je še v uporabi na "premiku" (kar ima v ZDA nekoliko drugačen pomen kot pri nas).
Meni se bolj zdi, da se nam zdi tak delovni prostor "neudoben", ker smo se navadili na evropski model lokomotiv (dve prostorni kabini namesto ene stisnjene itd...). Kar pa še ne pomeni da so naše amerikanke za odpis.
Peljal sem se že v Reganu in moram reči, da je glede na hrupen motor kabina presenetljivo tiha. Motor se sliši, ja, ampak ni tragično. Približno podoben nivo hrupa kot v Brižiti.
Kabine vseh lokomotiv (tudi Kenedija) imajo klimo, tako da temperaturne težave lahko odpišeš. Prepiha pa tudi ni bilo notri. Takšen delovni prostor kot je v naših EMDjevkah ima v ZDA vsaka druga lokomotiva, ogromno starejših GP in SD lokomotiv pa je še v uporabi na "premiku" (kar ima v ZDA nekoliko drugačen pomen kot pri nas).
Meni se bolj zdi, da se nam zdi tak delovni prostor "neudoben", ker smo se navadili na evropski model lokomotiv (dve prostorni kabini namesto ene stisnjene itd...). Kar pa še ne pomeni da so naše amerikanke za odpis.
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Kenediji
Mislim da za ljubitelja železnic, kot si ti, si zgoraj napisanega nebi smel privoščiti napisatiTGV Lyria napisal/-a:Ali je res tak strašen hrup v kabini?
Peljal sem se že v Reganu in moram reči, da je glede na hrupen motor kabina presenetljivo tiha. Motor se sliši, ja, ampak ni tragično. Približno podoben nivo hrupa kot v Brižiti.
Kabine vseh lokomotiv (tudi Kenedija) imajo klimo, tako da temperaturne težave lahko odpišeš. Prepiha pa tudi ni bilo notri. Takšen delovni prostor kot je v naših EMDjevkah ima v ZDA vsaka druga lokomotiva, ogromno starejših GP in SD lokomotiv pa je še v uporabi na "premiku" (kar ima v ZDA nekoliko drugačen pomen kot pri nas).
Meni se bolj zdi, da se nam zdi tak delovni prostor "neudoben", ker smo se navadili na evropski model lokomotiv (dve prostorni kabini namesto ene stisnjene itd...). Kar pa še ne pomeni da so naše amerikanke za odpis.
Re: Kenediji
@TGV Lyria: gledaš preveč iz ljubiteljskega kota, strojevodje povsem razumem, tako kot tajnica dobi vsake toliko let nov računalnik (pa čeprav je star popolnoma delujoč...), si tudi strojevodje zaslužijo boljše delovne pogoje (in še glede na to da ne vemo kdaj bomo učakali penzijo...).
Re: Kenediji
Da malce pristavim k debati, kar je bilo tudi rečenega na Facebooku.
Zapisali so, da so kabino dobro obdelali in da ne piha več nikjer, vsaj na testnih vožnjah. Bila je želja (strojevodij?), da se RDZ premakne na neko bolj priročno mesto, ker originalna pozicija je sila nepriročna in težko dosegljiva. Te želje vsaj do testne vožnje niso uresničili. Tukaj bi vprašal, če se že dela GSM-R, kaj ne bo GSM-R zamenjal RDZ? Se opravičujem za morebitno trapasto vprašanje
Kotel parnega gretja je po shemi v kratkem koncu. Sodeč po slikah, katere so nekateri objavili (Tono, Borsig) predvidevam, da ima kotel še vedno 661-163. Moje osebno mnenje je, da če bo 661-032 med drugim tudi rezerva za muzejske vožnje (ali pa celo uporabljena na posebno željo - nikoli ne veš pri ljubiteljih GM mašin), potem bi bilo smiselno ga vgraditi za vsaj zgodnje pomladanske/jesenske in morebitne zimske vožnje. Nenazadnje se lahko zgodi, da so parne lokomotive iz takega ali drugačnega razloga (prisilno) odstavljene, muzejsko vožnjo pa se da lih tako speljati. Lahko se 661-032 uporabi tudi kot dodatno ponudbo. Je pa seveda pomislek, da če se nazaj vgradi parno gretje, bo verjetno potrebno zmanjšati skupno kapaciteto rezervoarjev za gorivo. Nekje sem namreč slišal/bral, da so rezervoar za vodo (za gretje) uporabili kot dodaten rezervoar za gorivo.
Ne mi zamerit za morebitna trapasta razmišljanja
Zapisali so, da so kabino dobro obdelali in da ne piha več nikjer, vsaj na testnih vožnjah. Bila je želja (strojevodij?), da se RDZ premakne na neko bolj priročno mesto, ker originalna pozicija je sila nepriročna in težko dosegljiva. Te želje vsaj do testne vožnje niso uresničili. Tukaj bi vprašal, če se že dela GSM-R, kaj ne bo GSM-R zamenjal RDZ? Se opravičujem za morebitno trapasto vprašanje
Kotel parnega gretja je po shemi v kratkem koncu. Sodeč po slikah, katere so nekateri objavili (Tono, Borsig) predvidevam, da ima kotel še vedno 661-163. Moje osebno mnenje je, da če bo 661-032 med drugim tudi rezerva za muzejske vožnje (ali pa celo uporabljena na posebno željo - nikoli ne veš pri ljubiteljih GM mašin), potem bi bilo smiselno ga vgraditi za vsaj zgodnje pomladanske/jesenske in morebitne zimske vožnje. Nenazadnje se lahko zgodi, da so parne lokomotive iz takega ali drugačnega razloga (prisilno) odstavljene, muzejsko vožnjo pa se da lih tako speljati. Lahko se 661-032 uporabi tudi kot dodatno ponudbo. Je pa seveda pomislek, da če se nazaj vgradi parno gretje, bo verjetno potrebno zmanjšati skupno kapaciteto rezervoarjev za gorivo. Nekje sem namreč slišal/bral, da so rezervoar za vodo (za gretje) uporabili kot dodaten rezervoar za gorivo.
Ne mi zamerit za morebitna trapasta razmišljanja
Goran
Re: Kenediji
Ja. Ampak na obeh konceh pa bi morali biti priključki (cevi) za parovod. Tega na fotografijah nikjer ni videti. Dolgi konec je dostikrat pofotografiran in je izostanek parnih cevi očiten, kratki konec je kar se števila fotografij tiče bolj zapostavljen in glede prisotnosti cevi ne morem nič reči, zdi pa se mi, da jih prav tako ni.Gorchi napisal/-a:Kotel parnega gretja je po shemi v kratkem koncu.
Torej: tudi če bi bil kotel vgrajen, pare ni moč speljati do vagonov.
Pa še špekulacija glede RDZ/GSM-R: dokler GSM-R ne bo zgrajen in uradno zagnan, morajo imeti vozila še vedno RDZ. Morda so res računali na vgradnjo GSM-R v Predsednika in prav zato RDZ niso premikali? V nekem trenutku bodo pač vgradili GSM-R na neko priročno mesto, nekaj kasneje pa RDZ izgradili.
Pa še glede debat in fotografij na FB: ali lahko kdo, prosim, objavi povezave na FB strani ? Četudi FB strani ne bi bile javne bi prav prišlo tistim, ki profil imamo in bi si dostop nekako uredili. Dostikrat se tukaj objavijo povezave na druge forume iste tematike, ki pa marsikdaj za ne-člane niso dostopni ...
LP, Metod
Re: Kenediji
Glede RDZ, kolikor je meni znano nove enote "RDZ" že imajo možnost da se uporabljajo kot GSM-R moduli.
Avstrijski strojevodja med vožnjo čez tunel enostavno zamenja sistem, preklopi na digitalno ÖBB.
Je pa res da to omogočajo novi moduli (tisti na živah, pa še kje se kakšen najde)
Avstrijski strojevodja med vožnjo čez tunel enostavno zamenja sistem, preklopi na digitalno ÖBB.
Je pa res da to omogočajo novi moduli (tisti na živah, pa še kje se kakšen najde)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Kenediji
Kolikor sem jaz slišal (in prebral v neki brošuri od Siemensa), so novi moduli GSM-R. Z možnostjo dodatka za stare sisteme (bodisi naš RDZ ali pa kakšen drug sistem po drugih železniških upravah). Torej za v Žive sploh niso mogli kupiti enote za zveze, ki ne bi bila GSM-R.desiro napisal/-a:Glede RDZ, kolikor je meni znano nove enote "RDZ" že imajo možnost da se uporabljajo kot GSM-R moduli.
Vprašanje pa je, ali je v našem primeru smiselno vgrajevati takele dvo-sistemske radijske zveze. V tem trenutku najbrž ne več, raje se počaka še teh pol leta in vgradi samo napravo GSM-R.
LP, Metod
Re: Kenediji
V vsaki vasi odpor proti GSM-R, ti pa takšen optimist. A si po župi priplaval?, (no malo za hec)Vprašanje pa je, ali je v našem primeru smiselno vgrajevati takele dvo-sistemske radijske zveze. V tem trenutku najbrž ne več, raje se počaka še teh pol leta in vgradi samo napravo GSM-R.
LPL
Re: Kenediji
Ne, pri zgornji navedbi polovice leta sem upošteval inženirsko konverzijo med predvidenim in potrebnim časom.Ljubitelj napisal/-a:V vsaki vasi odpor proti GSM-R, ti pa takšen optimist. A si po župi priplaval?, (no malo za hec)Vprašanje pa je, ali je v našem primeru smiselno vgrajevati takele dvo-sistemske radijske zveze. V tem trenutku najbrž ne več, raje se počaka še teh pol leta in vgradi samo napravo GSM-R.
Za tiste, ki te konverzije še ne poznajo: potrebni čas za neko stvar/projekt se izračuna tako, da se vzame predvideni čas, ga pomnoži s faktorjem 2 in potem preide na naslednjo večjo časovno enoto.
V zgornjem primeru je predvideni čas pol leta, potrebni čas bo pa eno desetletje.
Ta konverzija jasno pokaže, da je bistvena razlika med "7 dni" in "en teden". V prvem primeru pridemo na 14 tednov (dobre 3 mesece), v drugem tednu pa na dva meseca.
LP, Metod
Re: Kenediji
In kaj je narobe z udobjem velike kabine? Si predstavljaš da bi danes nekdo se šel mednarodni promet s TAMom ali FAPom?TGV Lyria napisal/-a:Ali je res tak strašen hrup v kabini?
Peljal sem se že v Reganu in moram reči, da je glede na hrupen motor kabina presenetljivo tiha. Motor se sliši, ja, ampak ni tragično. Približno podoben nivo hrupa kot v Brižiti.
Kabine vseh lokomotiv (tudi Kenedija) imajo klimo, tako da temperaturne težave lahko odpišeš. Prepiha pa tudi ni bilo notri. Takšen delovni prostor kot je v naših EMDjevkah ima v ZDA vsaka druga lokomotiva, ogromno starejših GP in SD lokomotiv pa je še v uporabi na "premiku" (kar ima v ZDA nekoliko drugačen pomen kot pri nas).
Meni se bolj zdi, da se nam zdi tak delovni prostor "neudoben", ker smo se navadili na evropski model lokomotiv (dve prostorni kabini namesto ene stisnjene itd...). Kar pa še ne pomeni da so naše amerikanke za odpis.
Re: Kenediji
Da razjasnimo, kako je s tem kotlom: kakor sem že napisal, je bila predvidena vgradnja parnega generatorja. Ta vgradnja naj bi se izvedla po reviziji. Sedaj pa je situacija taka, da se razmišlja druga možnost: da se na Kenediju potegne kabel za ogrevanje, v muzejski službeni vagon pa se vgradi parni generator. Tako bi lahko tudi Regan pozimi služboval na muzjecu. Nič še ni dorečenega, "tehtajo" se možnosti.
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Kenediji
Ako je ovaj Kenedi poklonjen Muzeju, a jest, onda je riječ o muzejskom eksponatu. Kod muzejskih eksponata 'potezanje kabla za grijanje' ne dolazi u obzir jer je to uništavanje zaštićenog objekta. Jedino dolazi u obzir 'restauracija' odnosno ugradnja originalnog uređaja za grijanje. Da li su te 'sitnice' poznate SŽ-u? Ili nikoga nije briga za propise?Tomy napisal/-a:Da razjasnimo, kako je s tem kotlom: kakor sem že napisal, je bila predvidena vgradnja parnega generatorja. Ta vgradnja naj bi se izvedla po reviziji. Sedaj pa je situacija taka, da se razmišlja druga možnost: da se na Kenediju potegne kabel za ogrevanje, v muzejski službeni vagon pa se vgradi parni generator. Tako bi lahko tudi Regan pozimi služboval na muzjecu. Nič še ni dorečenega, "tehtajo" se možnosti.
Lep dan
Tomaž
Re: Kenediji
661-032 je last tovornega prometa. Naj bi se uporabil tudi za vožnjo muzejskega vlaka. Bojim se, da iz vgradnje parnega generatorja ne bo nič, ker uporabnih naprav pri nas ni, nakup nove najverjetneje ne pride v poštev, kakšno rabljeno pa bi se verjetno dalo dobiti iz tujine, kar pa je spet svojevrstna težava.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Kenediji
Muzejski vlak brez parne lepotice (predvsem 33) ni muzejski vlak.
Vse drugo je brez zveze, vsebinsko in stroškovno.
Vse drugo je brez zveze, vsebinsko in stroškovno.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Kenediji
Tono, naj prišepnem. V Zagrebu na ranžirnem kolodvoru počiva vagon za ogrevanje, na zunaj je sicer v v redu stanju, notri pa... kaj pa vem, glede na to, da ima napis o nekih skladiščnih zadevah...
Muzejski vlak je lahko sestavljen iz ustreznih vagonov, katere vleče pri nas parna lokomotiva, to je res. Ampak namesto nje bi lahko bila tudi Breda, lahko je tudi Kenedi... Koliko mora biti lokomotiva/vagon star, da je dejansko muzejski? Pri avtomobilih je to nekje 40 let tako da prve Katrce že pašejo med muzejce Po tem kriteriju Kenedi definitivno izpolnjuje te pogoje samo pri nas se verjetno to ne opazi tako močno glede na ostali vozni park
Muzejski vlak je lahko sestavljen iz ustreznih vagonov, katere vleče pri nas parna lokomotiva, to je res. Ampak namesto nje bi lahko bila tudi Breda, lahko je tudi Kenedi... Koliko mora biti lokomotiva/vagon star, da je dejansko muzejski? Pri avtomobilih je to nekje 40 let tako da prve Katrce že pašejo med muzejce Po tem kriteriju Kenedi definitivno izpolnjuje te pogoje samo pri nas se verjetno to ne opazi tako močno glede na ostali vozni park
Goran