Kenediji

Debata okoli voznega parka
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a suha » 10.05.2018, 1:06

Zadnja revizija pri lokomotivi 661-032 je bila opravljena 26.9.2014. Opravljena je bila zaradi pomanjkanja dizelskih lokomotiv, ker so jih rabili zaradi žledoloma nad štromom na primorski progi in električne lokomotive niso mogle vozit.

Do pred tem je bil Kennedy 661-032 slabo leto in pol že odpisan in spravljen v muzeju kamor je odšel 18.5.2013., po točno 8 letih od revizije. Se pravi predzadnja revizija je bila opravljena 18.5.2005.

Torej če bo revizija držala 8 let ni še niti na polovici. Če se prav spomnim razpisov mislijo celo v 661-032 vgraditi novo opremo za sistem vodenja komunikacij ETCS GSM-R. Tehnologija je prišla v uporabo letos januarja. Torej bo še kar nekaj časa vozila.

Za moje pojme bi bilo sicer bolj smiselno da gre ta izjemno zastarela in vprašljivo rentabilna lokomotiva že davno v zasluženo penzijo, kjer bi zaradi nepopolne iztrošensoti lahko prevozila še kar nekaj muzejskih vlakov, ampak imajo šefi očitno drugačne načrte. Če se ne motim je 661-032 danes v 57 letu starosti, vozila pa bo očitno še do 61 leta starosti do leta 2022 :!: Kar je izjemno, a hkrati žalostno.... Toliko let niso pomoje delovale niti parne lokomotive, pa je bilo v tistih časih, ko so šle iz prometa bistveno slabše s financami, kot pa je stanje v SŽ danes.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a preglednik » 10.05.2018, 4:20

Ni kaj, je treba šparat!
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3043
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.05.2018, 9:51

Da je lokomotiva pri skoraj 60 letih še kako aktivna in brez velikih okvar je znak, da gre za izjemno lokomotivo.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/EMD_GP30

Tak pač je s starimi Ameriškimi lokomotivami. So robustne, enostavne za vzdrževanje, le žeja in ekologija jih muči. Življenska doba je pri njih enormno daljša, kot bo s kakšnimi Herculesi, ko boš imel po 25 letih že težave z dobavo in ceno rezervnih delov za frekvenčni pretvornik. Dokler pa vozijo po Evropi tovorne vlake od Danske do Romunije Nohabi, Sluzer dizli iz leta 60-ih, Ljudmile iz 70-ih potem šefi ne razmišljajo tako nazadnjaško.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 20.05.2018, 0:20

Mislim da je bolj primeren sorodnik EMD SD-9.
Goran
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a preglednik » 20.05.2018, 7:18

Naš "Kenedi" je lokomotiva G16. Priznam pa da poimenovanja EMD lokomotiv čisto nič ne razumem.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3043
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.05.2018, 13:28

Saj se ne gre, kdo je čigav sorodnik. Gre se samo zato, da so stare Ameriške lokomotive bolj robustne, kjer njihova življenska doba teče dalje, četudi pristanejo na smetišču. Samo zamenjajo motor, generator, dodajo samo nujno potrebno elektroniko in dela dalje.

Potem pa prideš do današnjih sodobnih dizelskih lokomotiv. Ok, so bolj ekološke (so sploh?), ampak so čisto digitalizirane, do zadnjega kotička polne elektronike. In, če se pokvari samo en tranzistor, je lokomotova defektna. Ali pa še huje, v praksi se dogaja, da morajo nekateri dizelski motorji v drag generalni remont vsakih šest let, čeprav je bilo predvideno, da bodo šli na osem let (ER20 CF) . Ali pa iz druge novice. Vgradiš štiri motorje in upaš, da boš s to novo lokomotivo, zamenjal dve stari hidravlični...V praksi pa se izkaže, da je ta tri leta stara dizelska lokomotiva zrela samo za kasacijo, ne glede na to, da bodo sedaj menjali izjemno dobre motorje. Ampak, če jih ženeš cel dan na maksimumu, to pusti posledice. Edino Siemens ER20 je nekako še soliden (no glede na starost, je število okvar že večje), saj je bil narejen za Avstrijce in so ga razvijali štiri leta. Ne vem natančno, kako se je držal v času žleda, ampak to, kar so takrat naredili regani, bi današnjim dizelkam pustlio trajne posledice, ki so vidni v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 1x2200 kW ali 4x540 kW.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a preglednik » 20.05.2018, 13:37

Kar se tiče elektronike in digitaliziranosi: poglej si avto. Kmalu še straniščna školjka ne bo mogla obratovati brez čipa.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1490
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 21.05.2018, 9:18

Re 4/4 napisal/-a:... v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 4x540 kW.


Hja, za naš avtovlak bi v bistvu bil odličen. Proti Bohinju na polno, proti Mostu na Soči pa z le enim motorjem...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3043
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.05.2018, 10:36

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:... v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 4x540 kW.


Hja, za naš avtovlak bi v bistvu bil odličen. Proti Bohinju na polno, proti Mostu na Soči pa z le enim motorjem...


Tistih par voženj, mu ne bo škodilo. Na Syltu veš, da vozijo na polno. In to tako, da je v soboto izdahnil dizel Vectron. Samo pokadil se je črn dim iz njega, in zaprl otok za 7 ur. :roll:
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1490
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 21.05.2018, 10:56

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:... v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 4x540 kW.


Hja, za naš avtovlak bi v bistvu bil odličen. Proti Bohinju na polno, proti Mostu na Soči pa z le enim motorjem...


Tistih par voženj, mu ne bo škodilo. Na Syltu veš, da vozijo na polno. In to tako, da je v soboto izdahnil dizel Vectron. Samo pokadil se je črn dim iz njega, in zaprl otok za 7 ur. :roll:


Menjamo za Španko! Tudi ona bi kadila črn dim, samo otoka ne bi zaprla. Ker ameriški hudič noče crknit, pa čeprav si lokalci tako želimo, da bi se je enkrat za vselej znebili. (Lani je predobro izgledalo.)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov