Kenediji

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

Kenediji....

Odgovor Napisal/-a s52r »

Lep pozdrav vsem, ki spremljate to temo !!!!
Odgovarjam na vprašanje, kako je obrnjena lokomotiva 661-032:
Daljši konec, se pravi smer naprej je v smeri Ljubljane, gledano
iz Črnomlja, Novega mesta, Trebnjega.....
Kar se pa tiče hrupa na naših diezel lokomotivah, mene ni nikoli
motil...pa sem kar precej let vozil na njih...vedno sem imel občutek,
da je mnogo bolj moteče poslušanje iz okolice....
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
jaffa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 53
Pridružen: 03.01.2006, 16:32

Re: Kenediji....

Odgovor Napisal/-a jaffa »

Pa je vedno (oz. naj bi bila vedno, po turnusu) ta lokomotiva? Bi lahko napisal vozni red tega tovornega vlaka; zanimivo bi se bilo odpraviti na kakšno fotogenično mesto ob dolenjski progi ter napraviti kakšno lepo fotografijo kenedija!

Hvala![/quote]

gomulka014
Vidim, da veliko slikaš po Sloveniji, pa na forumu še nisem zasledil nobene od tvojih fotk-ali se motim?
Glede na to, da se kar dobro spoznaš na SŽ, bi bilo dobro videti kaj imaš v svojem arhivu-verjetno pa bi take slike zanimale tudi večino na listi? :roll: :wink:
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Re: Kenediji....

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

jaffa napisal/-a:gomulka014
Vidim, da veliko slikaš po Sloveniji, pa na forumu še nisem zasledil nobene od tvojih fotk-ali se motim?
Glede na to, da se kar dobro spoznaš na SŽ, bi bilo dobro videti kaj imaš v svojem arhivu-verjetno pa bi take slike zanimale tudi večino na listi? :roll: :wink:
Živjo!

Oboje kar praviš, je res! Ko imam čas, se zelo rad odpravim z vlakom naokoli po Sloveniji, sicer predvsem zaradi užitka v vožnji, vendar pa se kot večina od nas ne morem upreti fotkanju :wink: Na forumu in v galeriji pa ni nobene moje fotke iz enega enega samega razloga; zaenkrat še vedno slikam s klasičnim aparatom. Imam pa v kratkem namen kupiti digitalca, takrat pa bodo v galeriji tudi moje slike :D
Če bom imel kje možnost uporabiti skener, bom pa z veseljem objavil tudi kakšno izmed klasičnih fotografij!
jaffa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 53
Pridružen: 03.01.2006, 16:32

Re: Kenediji....

Odgovor Napisal/-a jaffa »

Se priporočam/mo za ogled tvojih fotografskih dogodivščin in zanimivosti iz železnice.
Pa še eno podvprašanje - ali potuješ tudi kaj po tujini in tudi tam kaj slikaš?
:wink:
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

Kenediji

Odgovor Napisal/-a s52r »

Lep pozdrav vsem, ki spremljate to temo !!!!
Tule je vozni red tovornega vlaka....

07.30 iz Novega mesta --------08.20 prihod v Črnomelj

15.20 iz Črnomlja--------------16.00 prihod v Novo mesto


Na postaji Črnomelj lokomotiva opravi potrebni premik za razlaganje
in pred odhodom sestavi vlak za Novo mesto.Skoraj vedno je serija 661-032,
so pa možne tudi spremembe in sicer če ni dosti tovora in s tem
premika, da odpelje nazaj proti Novemu mestu predčasno, ali pa da
vozi vlak serija 644, kar se zgodi redko kdaj....a bi priporočal vsakemu,
ki bi želel zadevo slikati, da se o vseh spremembah seznani pri vlakovnem
odpravniku postaje Črnomelj na tel. 07 305 10 12
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Re: Kenediji....

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

jaffa napisal/-a:Se priporočam/mo za ogled tvojih fotografskih dogodivščin in zanimivosti iz železnice.
Pa še eno podvprašanje - ali potuješ tudi kaj po tujini in tudi tam kaj slikaš?
:wink:
Vsekakor bom z vami delil svoje dogodivščine, trenutno so ovire zgolj tehnične (ne)zmožnosti.

Dolgo časa sem se vozil zgolj po Sloveniji, v zadnjem letu pa me tudi tujina čedalje bolj in bolj privlači. Bil sem nekajkrat na Hrvaškem ter po enkrat v Italiji, Avstriji in na Poljskem! Prihodnje potovanje, ki ga s kolegom načrtujeva okrog 1. maja, je pa ponovno v Italijo, in sicer z namenov poiskati bivše SŽ gomulke, ki so jih kupili Italijani! Če ima kdo kakršnekoli podatke o njih, jih bom zelo vesel (vendar morda raje ne pod to temo :wink: )!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Kenediji

Odgovor Napisal/-a milchy »

s52r napisal/-a:Lep pozdrav vsem, ki spremljate to temo !!!!
Tule je vozni red tovornega vlaka....

07.30 iz Novega mesta --------08.20 prihod v Črnomelj

15.20 iz Črnomlja--------------16.00 prihod v Novo mesto


Na postaji Črnomelj lokomotiva opravi potrebni premik za razlaganje
in pred odhodom sestavi vlak za Novo mesto.Skoraj vedno je serija 661-032,
so pa možne tudi spremembe in sicer če ni dosti tovora in s tem
premika, da odpelje nazaj proti Novemu mestu predčasno, ali pa da
vozi vlak serija 644, kar se zgodi redko kdaj....a bi priporočal vsakemu,
ki bi želel zadevo slikati, da se o vseh spremembah seznani pri vlakovnem
odpravniku postaje Črnomelj na tel. 07 305 10 12

V Črnomlju sem bil v sredo 22.03. , pa je kenedi že pred 14 uro odpeljal nazaj v Novo mesto in tako ni bilo nič s slikanjem ..... žal ...


M.
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

Včeraj sta bila na dolenjski progi oba ''kenedija'', 032 in 164. 661-032 je ob 7.30 peljala tovorni vlak v Črnomelj in nazaj, 661-164 pa je v Novo mesto prišla v dopoldanskih urah in tam ostala do popoldneva, ko je proti Ljubljani odpeljala vlak z ''lajkami'' s clioti iz Revoza. 661-032 pa je kot ponavadi vlekla nabiralnik do Ljubljane. Oba vlaka sta bila cca. 20-25 minut zamujena zaradi nesreče pri Šmarje Sapu,

LP Urban
vlakoljub
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 83
Pridružen: 12.02.2006, 23:28
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a vlakoljub »

Kje pa sta 661-414 in 661-415? 661-414 je bilo možno videti v Divači.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

vlakoljub napisal/-a:Kje pa sta 661-414 in 661-415? 661-414 je bilo možno videti v Divači.
Oba sta na pokopališču v Mariboru!!
Lep dan
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

igorl72 napisal/-a:Oba sta na pokopališču v Mariboru!!
Kaj to pomeni? Da sta kasirana ali da ju je še možno kje videti (če že kje, predvidevam, da v Studencih?)??
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

gomulka014 napisal/-a:
igorl72 napisal/-a:Oba sta na pokopališču v Mariboru!!
Kaj to pomeni? Da sta kasirana ali da ju je še možno kje videti (če že kje, predvidevam, da v Studencih?)??
Uradno se reče da čaka IP. (investicijsko popravilo)

Med čakanjem pa običajno zraste okrog hosta , tako da jih brez Gozdnega podjetja niti ven ne dobiš.

žal :cry:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
regan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 19.12.2005, 15:15
Kraj: Postojna

Odgovor Napisal/-a regan »

Ali to pomeni, da čakata oba "kenedija" na investicjisko popravilo in bi bila nato še v rednem prometu?
:roll:
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Skratka, če prav razumem, se oba nahajata na območju delavnic v Maribor Studencih :?:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

regan napisal/-a:Ali to pomeni, da čakata oba "kenedija" na investicjisko popravilo in bi bila nato še v rednem prometu?
:roll:
Da posplošeno obrazložim.
Ko potečejo vsi uporabni roki nekih železniških vozil, (vagoni, lokomotive), jih je potrebno odstranit iz prometa. Tako nekje čakajo na boljše čase in seveda počasi propadajo. Če se pojavi potreba in seveda denar, se določeno vozilo investicijsko popravi in da v promet. Lahko se pa najde tudi kakšen kupec, ki je zainteresiran za določeno vozilo. Tako so bili prodani znameniti mopedi in gomulke v Italijo, pa tudi Kenedy 163 je ponovno shodil. In ne nazadnje, tudi zdajšnje muzejske parnjače in vagoni so se ravno zaradi te počasne birokracije ohranili.

Med tema fazama, čakanje na IP in kasacijo, običajno preteče kar nekaj let.
Kasacija pride v poštev le kot zadnja faza. Če enkrat nekaj razrežeš, potem je to zanesljiv konec.

Vsaka slaba stvar je tudi za kaj dobra.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori