Kenediji
Kenediji
Pozdravljeni!
Ne vem koliko vam je znano, da naj bi (v kratkem) naši kenediji
661-163, 661-414 in 661-415 bili prodani nekam na jug (tako kot španke).
Glede na to, da najbrž 661-001 ne obstaja več, bi bilo verjetno zelo zanimivo ohranit (pri življenju) vsaj zadnjega, to je 415. In glede na to, da ima SŽ veliko krizo z lokomotivami, bi po mojem mnjenju morale vse tri ostati pri nas, potem pa ostati v SŽ muzeju ali mogoče v privatnih rokah. Zanima me koliko je zanimanja za te lokomotive, da bi nekak s skupnimi močmi probali kaj naredit, da teh par lepotiv ostane pri nas?
Ne vem koliko vam je znano, da naj bi (v kratkem) naši kenediji
661-163, 661-414 in 661-415 bili prodani nekam na jug (tako kot španke).
Glede na to, da najbrž 661-001 ne obstaja več, bi bilo verjetno zelo zanimivo ohranit (pri življenju) vsaj zadnjega, to je 415. In glede na to, da ima SŽ veliko krizo z lokomotivami, bi po mojem mnjenju morale vse tri ostati pri nas, potem pa ostati v SŽ muzeju ali mogoče v privatnih rokah. Zanima me koliko je zanimanja za te lokomotive, da bi nekak s skupnimi močmi probali kaj naredit, da teh par lepotiv ostane pri nas?
Kennedy
Morda bi bilo dobro vprašati, če se pripravlja za kakšno lokomotivo mesto v muzeju...
Ja 661-164 naj bi ostala za muzej in je kot rezervna lokomotiva za vleko muzejskega vlaka v primeru velike požarne ogroženosti ali okvare parne lokomitve. Ampak en kenedi je premalo, moral bi ostati še 032 in vsaj eden 4--. Tak da bi bil po en primerek od vsake podserije. Pa glede na to da muzej še za parne nima denarja, bi pač tudi ti kenediji nekje POD STREHO zaščiteni čakali boljših časov.
za 661
za 661 je ne rabil za muzej ,boljši prodam. 644-001 SŽ je že prodam za Srbija Železnice (ŽS) . tudi 813/814-0 5x prodam v ZBH BOSNA-H.
LP
LP
Zelo zanimivo vprašanje. To tudi mene zanima. 661-033 naj bi odšla spomladi 2002, naj bi pa šla nekam na Balkan preko nekega nemškega podjetja. Tako kot so šle te španke letos baje preko italijanskega podjetja in jih imajo srbske železnica v najemu ali nekaj takega. Tako so mi rekli v MB-ju, ampak saj vsaki tretji drgač pove in ne vem kaj točno je res.
Pa problem je, ker grejo vse brez oznak, recimo mopedi pa že pri nas dobijo nove oznake. Glede fiatov pa: kateri točno so tisti, ki so šli v Bosno?
Jaz vem samo za zadnjega 033, zdaj pa bo šel baje še 039.
Pa problem je, ker grejo vse brez oznak, recimo mopedi pa že pri nas dobijo nove oznake. Glede fiatov pa: kateri točno so tisti, ki so šli v Bosno?
Jaz vem samo za zadnjega 033, zdaj pa bo šel baje še 039.
661
661-031 in 033 da že tam v Nmečijo v Munchen!!! sem že da vidim tam munchen-cargo
Glede serije 732 sem nekje zasledil, da naj bi za v v BIH bile namenjene lokomotive številk: 181, 183, 186, 187, 187, 188, 189 in 190. Koliko in katere teh lokomotiv so dejansko odšle v BIH potem nisem zasledil.
Glede Fiatov, ki so namenjeni na balkan pa žal nimam podatka. Mogoče kdo drug kaj več ve?
Glede Fiatov, ki so namenjeni na balkan pa žal nimam podatka. Mogoče kdo drug kaj več ve?
- strojevodja
- Mojster
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 05.10.2005, 17:21
- Kraj: sirni slovenski tiri
Ja 5 motornikov 813 naj bi bilo v Bosni, ne vemo pa kateri točno so to:
033 je 100%, potem pa izbiramo še 4 motornike med 035, 040, 043, 044 in 045. En od teh je bil razreran v Metalni v Mariboru, tako da res štirje ostanejo. 042 pa so razrezali kar na Sudencih.
Hvala za 732, verjetno bo nekaj takega ja. 178, 179 in 191 so še pri nas, tiste vmesne manjkajo. Pa fajn bi blo izvedet katere številke so nosili vsi tisti jembahi, ki služijo po različnih tovarnah kot industrijske lokomotive.
033 je 100%, potem pa izbiramo še 4 motornike med 035, 040, 043, 044 in 045. En od teh je bil razreran v Metalni v Mariboru, tako da res štirje ostanejo. 042 pa so razrezali kar na Sudencih.
Hvala za 732, verjetno bo nekaj takega ja. 178, 179 in 191 so še pri nas, tiste vmesne manjkajo. Pa fajn bi blo izvedet katere številke so nosili vsi tisti jembahi, ki služijo po različnih tovarnah kot industrijske lokomotive.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 28.09.2005, 6:43
- Kraj: Ljubljana
Premikalke 732 v BiH
Stanje na železnicah BiH je bilo ob koncu soražnosti in ob podpisu Daytonskega sporazuma katastrofalno. Pomoč je prihajala od povsod. Slovenska vlada se je odločila darovati Železnican BiH 9 kom rabljenih lokomotiv vrste 732.
Oddane so bile: 732: 117, 160, 177, 181, 183, 186, 187, 189, 190.
Lokomotive so januarja 1996 prepeljali v Koper, jih naložili na velik plavajoč ponton in po morju odvlekli v Ploče, kjer so jih raztovorili in prevzeli predstavniki ŽBiH iz Sarajeva.
Lokomotive so danes raztresene po vsej Bosni. Koliko jih še vozi ne vemo. Ena je v Sarajevu in služi za vleko vlaka za obnovo in vzdrževanje prog, eno smo opazili, kako dnevno vleče dva Baat-a kot potniški vlak med Banoviči in Tuzlo itd.
Kako je z motorniki 813 pa ne vem. Se bo že še izvedelo!
Pozdrav!
J.V. Schienenschrauf
Oddane so bile: 732: 117, 160, 177, 181, 183, 186, 187, 189, 190.
Lokomotive so januarja 1996 prepeljali v Koper, jih naložili na velik plavajoč ponton in po morju odvlekli v Ploče, kjer so jih raztovorili in prevzeli predstavniki ŽBiH iz Sarajeva.
Lokomotive so danes raztresene po vsej Bosni. Koliko jih še vozi ne vemo. Ena je v Sarajevu in služi za vleko vlaka za obnovo in vzdrževanje prog, eno smo opazili, kako dnevno vleče dva Baat-a kot potniški vlak med Banoviči in Tuzlo itd.
Kako je z motorniki 813 pa ne vem. Se bo že še izvedelo!
Pozdrav!
J.V. Schienenschrauf
ma kej čem rečt?