Re: Kenediji
Objavljeno: 10.08.2016, 17:54
To sem se tudi jaz spraševal.. kakšna pa je razlika v svetilnosti obeh luči?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
"Žabe" so slabše.Gorchi napisal/-a:To sem se tudi jaz spraševal.. kakšna pa je razlika v svetilnosti obeh luči?
Gotovo je bil tlak v parnem generatorju več kot 1 bar, saj sicer ne bi mogli doseči toka pare po ogrevalnih vodih. Skoraj gotovo pa se je proizvajalo le malo pregreto paro, toliko da ni kondenzirala preden je pritekla do porabnikov toplote. Vsekakor pa to nima veze z izkoristkom goriva, prav tako ne s kondenziranjem pri porabnikih. V enem od prejšnjih prispevkov sem že napisal, da je večina energije (toplote) pri pari "vgrajena" v samo izparevanje vode, to energijo dobimo nazaj s kondenzacijo in je torej izpuščanje pare na koncu vlaka metanje energije stran. Ko so še čisto zares ogrevali vlake s paro, se je na koncu vlaka komaj kaj kadilo, torej je (skoraj) vsa ogrevalna para kondenzirala v grelnih telesih po vagonih.preglednik napisal/-a:Nisem mislil na pregrevanje pare, temveč na proizvodnjo pare pod višjimi tlaki. Ni res da parni generator pare proizvaja nasičeno paro pri nizkem tlaku (1bar - 100 C), ker bi potem ta para že pri prvem uporabniku takoj kondenzirala. Pri parnih lokomotivah se uporablja para iz kotla pri tlaku kotla (temu ustrezno višje temperature), ki naknadno ekspandira na nizke tlake in mislim da je bilo pri kenediju nekaj podobnega.mkx napisal/-a:Ne razumem v čem bi se izboljšal izkoristek goriva s pregrevanjem pare, ki se jo proizvaja izključno za ogrevanje vagonov. Lahko tole razložiš?preglednik napisal/-a:Sam generator pare (po domače parni kotel) bi že lahko proizvajal pregreto paro pod višjimi tlaki. To pomeni večje izkoristke pri gorivu.
013, 014 in 015,ki so kot nove prišle v Novo mesto, so jih imele.preglednik napisal/-a:Ali so Španke (644) ob nabavi sploh imele parne generatorje ?
Vse Španke so imele parne generatorje.s52r napisal/-a:013, 014 in 015,ki so kot nove prišle v Novo mesto, so jih imele.preglednik napisal/-a:Ali so Španke (644) ob nabavi sploh imele parne generatorje ?
Če te prav razumem, si moral fizično zamenjati steklo z rdečim za označitev sklepa na lokomotivi?SIMY napisal/-a:Drugače pa si na ''žabjih očeh'' moral iti dol in premaknit steklo na lučeh za označitev sklepa na lokomotivi,to sedaj ni več potrebno.
Se opravičujem,na lokomotivah 664 je bilo tako kot sem napisal ne na 661.-Robert- napisal/-a:Če te prav razumem, si moral fizično zamenjati steklo z rdečim za označitev sklepa na lokomotivi?SIMY napisal/-a:Drugače pa si na ''žabjih očeh'' moral iti dol in premaknit steklo na lučeh za označitev sklepa na lokomotivi,to sedaj ni več potrebno.
Velja napisano tudi za Krokodile 661-4xxRegan 664 napisal/-a:Če bo slučajno kateri kenedi ostal vozen je to potem 032. Vse ostalo pri nas, žal, ne bo nikoli več vozilo. Kenediji so svoje odslužili, naj počivajo v miru