Stran 47 od 51

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.08.2016, 17:54
Napisal/-a Gorchi
To sem se tudi jaz spraševal.. kakšna pa je razlika v svetilnosti obeh luči?

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.08.2016, 17:59
Napisal/-a Re 4/4
Gorchi napisal/-a:To sem se tudi jaz spraševal.. kakšna pa je razlika v svetilnosti obeh luči?
"Žabe" so slabše.

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.08.2016, 19:07
Napisal/-a SIMY
Drugače pa si na ''žabjih očeh'' moral iti dol in premaknit steklo na lučeh za označitev sklepa na lokomotivi,to sedaj ni več potrebno.

Re: Kenediji

Objavljeno: 11.08.2016, 11:46
Napisal/-a mkx
preglednik napisal/-a:
mkx napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Sam generator pare (po domače parni kotel) bi že lahko proizvajal pregreto paro pod višjimi tlaki. To pomeni večje izkoristke pri gorivu.
Ne razumem v čem bi se izboljšal izkoristek goriva s pregrevanjem pare, ki se jo proizvaja izključno za ogrevanje vagonov. Lahko tole razložiš?
Nisem mislil na pregrevanje pare, temveč na proizvodnjo pare pod višjimi tlaki. Ni res da parni generator pare proizvaja nasičeno paro pri nizkem tlaku (1bar - 100 C), ker bi potem ta para že pri prvem uporabniku takoj kondenzirala. Pri parnih lokomotivah se uporablja para iz kotla pri tlaku kotla (temu ustrezno višje temperature), ki naknadno ekspandira na nizke tlake in mislim da je bilo pri kenediju nekaj podobnega.
Gotovo je bil tlak v parnem generatorju več kot 1 bar, saj sicer ne bi mogli doseči toka pare po ogrevalnih vodih. Skoraj gotovo pa se je proizvajalo le malo pregreto paro, toliko da ni kondenzirala preden je pritekla do porabnikov toplote. Vsekakor pa to nima veze z izkoristkom goriva, prav tako ne s kondenziranjem pri porabnikih. V enem od prejšnjih prispevkov sem že napisal, da je večina energije (toplote) pri pari "vgrajena" v samo izparevanje vode, to energijo dobimo nazaj s kondenzacijo in je torej izpuščanje pare na koncu vlaka metanje energije stran. Ko so še čisto zares ogrevali vlake s paro, se je na koncu vlaka komaj kaj kadilo, torej je (skoraj) vsa ogrevalna para kondenzirala v grelnih telesih po vagonih.

Ne smemo pri tem stvari mešati s parnim strojem, ki ima v idealnem približku izkoristek sorazmeren razliki temperature pare na vstopni in izstopni strani. Večja ko je razlika, boljši izkoristek energije pare (in s tem energije goriva) dobimo. Ima pa parni stroj resno omejitev glede temperature na izstopni strani: para ne sme kondenzirati v cilindru parnega stroja, saj bi s tem dosegli ravno nasproten učinek (tlak na "delovno" čelo bata mora biti višji kot je z druge strani, recimo da je tam ravno zračni tlak). Nenazadnje so prvi parni stroji izkoriščali ravno podtlak ob kondenzaciji pare za svoj delovni učinek. Zato se pri zadnji generaciji parnih strojev uporablja pregreto (in posušeno) paro visokih tlakov.

Re: Kenediji

Objavljeno: 11.08.2016, 14:52
Napisal/-a preglednik
Končno sva na liniji :D

Re: Kenediji

Objavljeno: 11.08.2016, 15:40
Napisal/-a Signal
Zanimivo je, da so začeli odstranjevati parne generatorje še pred "uradno opustitvijo" parnega ogrevanja v Evropi.
(Velja tudi za Španke in Đure.)

Re: Kenediji

Objavljeno: 11.08.2016, 17:07
Napisal/-a preglednik
Ali so Španke (644) ob nabavi sploh imele parne generatorje ?

Re: Kenediji

Objavljeno: 11.08.2016, 19:23
Napisal/-a s52r
preglednik napisal/-a:Ali so Španke (644) ob nabavi sploh imele parne generatorje ?
013, 014 in 015,ki so kot nove prišle v Novo mesto, so jih imele.

Re: Kenediji

Objavljeno: 12.08.2016, 6:56
Napisal/-a Signal
s52r napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Ali so Španke (644) ob nabavi sploh imele parne generatorje ?
013, 014 in 015,ki so kot nove prišle v Novo mesto, so jih imele.
Vse Španke so imele parne generatorje.

Re: Kenediji

Objavljeno: 12.08.2016, 7:46
Napisal/-a -Robert-
SIMY napisal/-a:Drugače pa si na ''žabjih očeh'' moral iti dol in premaknit steklo na lučeh za označitev sklepa na lokomotivi,to sedaj ni več potrebno.
Če te prav razumem, si moral fizično zamenjati steklo z rdečim za označitev sklepa na lokomotivi?

Re: Kenediji

Objavljeno: 12.08.2016, 15:20
Napisal/-a SIMY
-Robert- napisal/-a:
SIMY napisal/-a:Drugače pa si na ''žabjih očeh'' moral iti dol in premaknit steklo na lučeh za označitev sklepa na lokomotivi,to sedaj ni več potrebno.
Če te prav razumem, si moral fizično zamenjati steklo z rdečim za označitev sklepa na lokomotivi?
Se opravičujem,na lokomotivah 664 je bilo tako kot sem napisal ne na 661.

Re: Kenediji

Objavljeno: 16.11.2016, 22:18
Napisal/-a -Robert-
Ali morda kdo ve kaj se dogaja in kakšno je stanje s Kenedijem 164? Ali je še vedno parkiran zadaj za delavnicami Studenci? Kakšen pa je trenutni plan s tem Kenedijem - bo dočakal revizijo ali se ga porabi za rezervne dele?
Morda ga komu uspe poslikat in zalepit kakšno sliko, seveda če se ga še najde tam?

Re: Kenediji

Objavljeno: 18.11.2016, 6:54
Napisal/-a Regan 664
Če bo slučajno kateri kenedi ostal vozen je to potem 032. Vse ostalo pri nas, žal, ne bo nikoli več vozilo. Kenediji so svoje odslužili, naj počivajo v miru :D

Re: Kenediji

Objavljeno: 18.11.2016, 7:47
Napisal/-a Signal
Regan 664 napisal/-a:Če bo slučajno kateri kenedi ostal vozen je to potem 032. Vse ostalo pri nas, žal, ne bo nikoli več vozilo. Kenediji so svoje odslužili, naj počivajo v miru :D
Velja napisano tudi za Krokodile 661-4xx :?:

Re: Kenediji

Objavljeno: 18.11.2016, 12:28
Napisal/-a Gorchi
Enako velja za krokodile in kolikor sem slišal, bodo tudi Španke nehale voziti po izteku revizij. Čas bo pa povedal, ali so na SŽ zreli za odstavljanje dizel lokomotiv (=imajo/bodo imeli zamenjave).