Stran 50 od 51

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.05.2018, 1:06
Napisal/-a suha
Zadnja revizija pri lokomotivi 661-032 je bila opravljena 26.9.2014. Opravljena je bila zaradi pomanjkanja dizelskih lokomotiv, ker so jih rabili zaradi žledoloma nad štromom na primorski progi in električne lokomotive niso mogle vozit.

Do pred tem je bil Kennedy 661-032 slabo leto in pol že odpisan in spravljen v muzeju kamor je odšel 18.5.2013., po točno 8 letih od revizije. Se pravi predzadnja revizija je bila opravljena 18.5.2005.

Torej če bo revizija držala 8 let ni še niti na polovici. Če se prav spomnim razpisov mislijo celo v 661-032 vgraditi novo opremo za sistem vodenja komunikacij ETCS GSM-R. Tehnologija je prišla v uporabo letos januarja. Torej bo še kar nekaj časa vozila.

Za moje pojme bi bilo sicer bolj smiselno da gre ta izjemno zastarela in vprašljivo rentabilna lokomotiva že davno v zasluženo penzijo, kjer bi zaradi nepopolne iztrošensoti lahko prevozila še kar nekaj muzejskih vlakov, ampak imajo šefi očitno drugačne načrte. Če se ne motim je 661-032 danes v 57 letu starosti, vozila pa bo očitno še do 61 leta starosti do leta 2022 :!: Kar je izjemno, a hkrati žalostno.... Toliko let niso pomoje delovale niti parne lokomotive, pa je bilo v tistih časih, ko so šle iz prometa bistveno slabše s financami, kot pa je stanje v SŽ danes.

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.05.2018, 4:20
Napisal/-a preglednik
Ni kaj, je treba šparat!

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.05.2018, 9:51
Napisal/-a Re 4/4
Da je lokomotiva pri skoraj 60 letih še kako aktivna in brez velikih okvar je znak, da gre za izjemno lokomotivo.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/EMD_GP30

Tak pač je s starimi Ameriškimi lokomotivami. So robustne, enostavne za vzdrževanje, le žeja in ekologija jih muči. Življenska doba je pri njih enormno daljša, kot bo s kakšnimi Herculesi, ko boš imel po 25 letih že težave z dobavo in ceno rezervnih delov za frekvenčni pretvornik. Dokler pa vozijo po Evropi tovorne vlake od Danske do Romunije Nohabi, Sluzer dizli iz leta 60-ih, Ljudmile iz 70-ih potem šefi ne razmišljajo tako nazadnjaško.

Re: Kenediji

Objavljeno: 20.05.2018, 0:20
Napisal/-a Gorchi
Mislim da je bolj primeren sorodnik EMD SD-9.

Re: Kenediji

Objavljeno: 20.05.2018, 7:18
Napisal/-a preglednik
Naš "Kenedi" je lokomotiva G16. Priznam pa da poimenovanja EMD lokomotiv čisto nič ne razumem.

Re: Kenediji

Objavljeno: 20.05.2018, 13:28
Napisal/-a Re 4/4
Saj se ne gre, kdo je čigav sorodnik. Gre se samo zato, da so stare Ameriške lokomotive bolj robustne, kjer njihova življenska doba teče dalje, četudi pristanejo na smetišču. Samo zamenjajo motor, generator, dodajo samo nujno potrebno elektroniko in dela dalje.

Potem pa prideš do današnjih sodobnih dizelskih lokomotiv. Ok, so bolj ekološke (so sploh?), ampak so čisto digitalizirane, do zadnjega kotička polne elektronike. In, če se pokvari samo en tranzistor, je lokomotova defektna. Ali pa še huje, v praksi se dogaja, da morajo nekateri dizelski motorji v drag generalni remont vsakih šest let, čeprav je bilo predvideno, da bodo šli na osem let (ER20 CF) . Ali pa iz druge novice. Vgradiš štiri motorje in upaš, da boš s to novo lokomotivo, zamenjal dve stari hidravlični...V praksi pa se izkaže, da je ta tri leta stara dizelska lokomotiva zrela samo za kasacijo, ne glede na to, da bodo sedaj menjali izjemno dobre motorje. Ampak, če jih ženeš cel dan na maksimumu, to pusti posledice. Edino Siemens ER20 je nekako še soliden (no glede na starost, je število okvar že večje), saj je bil narejen za Avstrijce in so ga razvijali štiri leta. Ne vem natančno, kako se je držal v času žleda, ampak to, kar so takrat naredili regani, bi današnjim dizelkam pustlio trajne posledice, ki so vidni v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 1x2200 kW ali 4x540 kW.

Re: Kenediji

Objavljeno: 20.05.2018, 13:37
Napisal/-a preglednik
Kar se tiče elektronike in digitaliziranosi: poglej si avto. Kmalu še straniščna školjka ne bo mogla obratovati brez čipa.

Re: Kenediji

Objavljeno: 21.05.2018, 9:18
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:... v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 4x540 kW.
Hja, za naš avtovlak bi v bistvu bil odličen. Proti Bohinju na polno, proti Mostu na Soči pa z le enim motorjem...

Re: Kenediji

Objavljeno: 21.05.2018, 10:36
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:... v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 4x540 kW.
Hja, za naš avtovlak bi v bistvu bil odličen. Proti Bohinju na polno, proti Mostu na Soči pa z le enim motorjem...
Tistih par voženj, mu ne bo škodilo. Na Syltu veš, da vozijo na polno. In to tako, da je v soboto izdahnil dizel Vectron. Samo pokadil se je črn dim iz njega, in zaprl otok za 7 ur. :roll:

Re: Kenediji

Objavljeno: 21.05.2018, 10:56
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:... v tem smotanem Traxxu ME. Primeren samo za nekaj potniških vagonov, čeprav ima 4x540 kW.
Hja, za naš avtovlak bi v bistvu bil odličen. Proti Bohinju na polno, proti Mostu na Soči pa z le enim motorjem...
Tistih par voženj, mu ne bo škodilo. Na Syltu veš, da vozijo na polno. In to tako, da je v soboto izdahnil dizel Vectron. Samo pokadil se je črn dim iz njega, in zaprl otok za 7 ur. :roll:
Menjamo za Španko! Tudi ona bi kadila črn dim, samo otoka ne bi zaprla. Ker ameriški hudič noče crknit, pa čeprav si lokalci tako želimo, da bi se je enkrat za vselej znebili. (Lani je predobro izgledalo.)

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.02.2021, 11:05
Napisal/-a Regan 664
Da malo obudim temo.

Pripravljam širšo publikajo pregleda vozil na SŽ, kjer bo poleg opisov in tehničnih podatkov tudi kakšna slika, predvidevam do dve sliki na serijo.

Glede naših krokodilov 661-414 in 661-415 sem res v nekaj dneh prebrskal celoten splet in nisem našel kakovostne fotografije.
Fotografije so, ampak starejše s slabo resolucijo. Vsekakor pa nebi dajal slik s pokopališča DLOK na Studencih v MB.

Sedaj pa vprašanje ima mogoče kdo v svojem arhivu kakšno sliko naših dveh kanadk/krokodilov in bi jo bil pripravljen odstopit za publikacijo z navedbo avtorja?
Publikacija bo elektronska in na voljo vsem zainteresiranim.

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.02.2021, 19:00
Napisal/-a _Borsig_
NA vlaki.com ima avtor Darko PAHIČ - Szabo šest fotografij 661-414, fotografirane v Divači dne 07.06.2004:

link do strani serije 661, desno je album s "krokodilom":


http://www.vlaki.com/index.php?/category/3075

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.02.2021, 19:06
Napisal/-a Regan 664
Ja, sem jo že našel in je prva v vrsti, da gre v publikacijo.
Verjetno je letnica na sliki 2004 tudi letnica, ko sta bila umaknjena iz prometa?

Še vprašanje, če je mogoče kateri od forumašev Darko Pahic Szabo ali pa Franci Vuk?
Če ima kdo od forumašev kontakt od teh dveh oseb naj mi prosim javi na ZS, da stopim z njima v kontakt.

Hvala

Re: Kenediji

Objavljeno: 10.02.2021, 19:16
Napisal/-a kvak
a so bile te žabje lučke bolj za okras kot pa da so kaj osvetlile?

Re: Kenediji

Objavljeno: 12.04.2022, 16:40
Napisal/-a vidkrt
Da malo obudimo tole temo.

Kenedyja kmalu ne bo več med nami. :cry: Samo še do septembra letos bo vozil, potem pa upam da gre v muzej. Ali tudi dejanjsko gre? Upam da [-o<