Če Brigitka sleče bikini ....
Kompresor se napaja iz motorgeneratorja.Daljinsko krmiljenje pa ni bilo v opciji ( kolikor mi je znano ).Signal napisal/-a:- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?
Hvala, lp Signal
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Signal napisal/-a:
Malo bom še tečnaril.
- Na fotki komandnega pulta ne vidim (najdem) zaviralnika vlakovne in ročice lokom. zavore. Kje sta "skriti"?
- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?
Hvala, lp Signal
Hmmm, da nam ne misliš katero Brižito sunit?
MMG, vse imajo alarm, plus SAT sledenje.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Pozabil si centralno zaklepanje ( in odklepanje , predvsem centralnega bloka v loku ).Dolfe napisal/-a:Signal napisal/-a:
Malo bom še tečnaril.
- Na fotki komandnega pulta ne vidim (najdem) zaviralnika vlakovne in ročice lokom. zavore. Kje sta "skriti"?
- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?
Hvala, lp Signal
Hmmm, da nam ne misliš katero Brižito sunit?
MMG, vse imajo alarm, plus SAT sledenje.
lp
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
in kodiran ključ za vžigcokla napisal/-a:Pozabil si centralno zaklepanje ( in odklepanje , predvsem centralnega bloka v loku ).Dolfe napisal/-a:Signal napisal/-a:
Malo bom še tečnaril.
- Na fotki komandnega pulta ne vidim (najdem) zaviralnika vlakovne in ročice lokom. zavore. Kje sta "skriti"?
- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?
Hvala, lp Signal
Hmmm, da nam ne misliš katero Brižito sunit?
MMG, vse imajo alarm, plus SAT sledenje.
lp
seize the day
Na to naj odgovorijo kar mojstri za 541. Mislim pa da kar drži. Vse se javlja preko dveh barvnih TV.Gorchi napisal/-a:
Če smem zaiti iz francoske lepotice k "tehnično dovršenemu" Siemensu 541 (četudi ga menda marsikdo ne mara), kako pa obveščanje o napakah zgleda na Siemensu, vse preko zaslona, v besedi (in sliki)?
541 ne marajo novinarji in zunanji člani, ki nimajo opravka z njo. Morda pije kri tudi vzdrževalcem v CD-Mostah, kadar si pulijo lase, v sveti jezi odkrivanja napake.Gorchi napisal/-a:
Siemensu 541 (četudi ga menda marsikdo ne mara), ......
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Vse je "dvosistemsko".Glasovno in slikovno preko monitorjev .In to v poljubnem jeziku.Gorchi napisal/-a:Hvala mojster DolfeDolfe napisal/-a:Odlično Gorči! Sedi, pet!
Če smem zaiti iz francoske lepotice k "tehnično dovršenemu" Siemensu 541 (četudi ga menda marsikdo ne mara), kako pa obveščanje o napakah zgleda na Siemensu, vse preko zaslona, v besedi (in sliki)?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
dolfe!
napisal bi lahko, da je ročka spodaj desno šentiranje statorja - ki poskuša izničiti premaknjeno magnetno polje statorja in rotorja, ki se ustvari, ko se motor vrti. tako se okrepi magnetno polje statorja in motor ima večjo moč.
ročica indirektne zavore je levi od kombinatorja - z njo dejansko upravljamo zavorni blok v notranjosti lokomotive, ki skrbi za zaviranje lok in vlaka in je povezano tudi z varnostnimi napravami, še bolj levo pa ročica direktne zavore.
kompresor je 110V (generator), daljinskega upravljanja pa ni in ga nikoli tudi ne bo, tudi zaradi karakteristik mazanja reduktorjev (prenos iz motorjev na kolesa)
napisal bi lahko, da je ročka spodaj desno šentiranje statorja - ki poskuša izničiti premaknjeno magnetno polje statorja in rotorja, ki se ustvari, ko se motor vrti. tako se okrepi magnetno polje statorja in motor ima večjo moč.
ročica indirektne zavore je levi od kombinatorja - z njo dejansko upravljamo zavorni blok v notranjosti lokomotive, ki skrbi za zaviranje lok in vlaka in je povezano tudi z varnostnimi napravami, še bolj levo pa ročica direktne zavore.
kompresor je 110V (generator), daljinskega upravljanja pa ni in ga nikoli tudi ne bo, tudi zaradi karakteristik mazanja reduktorjev (prenos iz motorjev na kolesa)
jembah!
na nobeni lokomotivi ni BAROMETRA (ta meri povsem nekaj drugega - barometer je splošno uporaben za napovedovanje vremena, kjer visok zračni pritisk na določenem območju kaže na lepo vreme in nizek zračni pritisk kaže na slabo vreme.) na lokomotivah so samo manometri, ki pa kažejo tlake v različnih zračnih posodah, potrebnih za vožnjo in upravljanje lokomotive.
na nobeni lokomotivi ni BAROMETRA (ta meri povsem nekaj drugega - barometer je splošno uporaben za napovedovanje vremena, kjer visok zračni pritisk na določenem območju kaže na lepo vreme in nizek zračni pritisk kaže na slabo vreme.) na lokomotivah so samo manometri, ki pa kažejo tlake v različnih zračnih posodah, potrebnih za vožnjo in upravljanje lokomotive.