Če Brigitka sleče bikini ....

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Rocica direktnega zaviralnika je pod sluslako RDZ, rocica indirektnega pa je tista majhan palcka na levi strani pod barometri.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Signal napisal/-a:- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?

Hvala, lp Signal
Kompresor se napaja iz motorgeneratorja.Daljinsko krmiljenje pa ni bilo v opciji ( kolikor mi je znano ).
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Signal napisal/-a:

Malo bom še tečnaril.
- Na fotki komandnega pulta ne vidim (najdem) zaviralnika vlakovne in ročice lokom. zavore. Kje sta "skriti"?
- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?

Hvala, lp Signal


Hmmm, da nam ne misliš katero Brižito sunit? :-k

MMG, vse imajo alarm, plus SAT sledenje. :-#


lp
Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Dolfe napisal/-a:
Signal napisal/-a:

Malo bom še tečnaril.
- Na fotki komandnega pulta ne vidim (najdem) zaviralnika vlakovne in ročice lokom. zavore. Kje sta "skriti"?
- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?

Hvala, lp Signal


Hmmm, da nam ne misliš katero Brižito sunit? :-k

MMG, vse imajo alarm, plus SAT sledenje. :-#


lp
Slika
Pozabil si centralno zaklepanje ( in odklepanje , predvsem centralnega bloka v loku :wink: ). :D
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
dax
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 02.01.2007, 10:45
Kraj: sLOVEnija

Odgovor Napisal/-a dax »

cokla napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:
Signal napisal/-a:

Malo bom še tečnaril.
- Na fotki komandnega pulta ne vidim (najdem) zaviralnika vlakovne in ročice lokom. zavore. Kje sta "skriti"?
- Kje se napaja kompresor (mreža-3kV ali preko mot.-gen.)?
- Je bilo na začetku predvideno (možno) daljinsko upravljanje lokomotiv?

Hvala, lp Signal


Hmmm, da nam ne misliš katero Brižito sunit? :-k

MMG, vse imajo alarm, plus SAT sledenje. :-#


lp
Slika
Pozabil si centralno zaklepanje ( in odklepanje , predvsem centralnega bloka v loku :wink: ). :D
in kodiran ključ za vžig
seize the day
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a:
Slika
Pozabil si centralno zaklepanje ( in odklepanje , predvsem centralnega bloka v loku :wink: ). :D
Ja! Tristo Slika

Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Dolfe napisal/-a:Odlično Gorči! Sedi, pet! =D>
Hvala mojster Dolfe :) :berr

Če smem zaiti iz francoske lepotice k "tehnično dovršenemu" Siemensu 541 (četudi ga menda marsikdo ne mara), kako pa obveščanje o napakah zgleda na Siemensu, vse preko zaslona, v besedi (in sliki)?
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gorchi napisal/-a:
Če smem zaiti iz francoske lepotice k "tehnično dovršenemu" Siemensu 541 (četudi ga menda marsikdo ne mara), kako pa obveščanje o napakah zgleda na Siemensu, vse preko zaslona, v besedi (in sliki)?
Na to naj odgovorijo kar mojstri za 541. Mislim pa da kar drži. Vse se javlja preko dveh barvnih TV. :lol:

Gorchi napisal/-a:
Siemensu 541 (četudi ga menda marsikdo ne mara), ......
541 ne marajo novinarji in zunanji člani, ki nimajo opravka z njo. Morda pije kri tudi vzdrževalcem v CD-Mostah, kadar si pulijo lase, v sveti jezi odkrivanja napake.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Odlično Gorči! Sedi, pet! =D>
Hvala mojster Dolfe :) :berr

Če smem zaiti iz francoske lepotice k "tehnično dovršenemu" Siemensu 541 (četudi ga menda marsikdo ne mara), kako pa obveščanje o napakah zgleda na Siemensu, vse preko zaslona, v besedi (in sliki)?
Vse je "dvosistemsko".Glasovno in slikovno preko monitorjev :lol: .In to v poljubnem jeziku. :twisted:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Vidis cokla se zastonj se lahko naucis tujih jezikov.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Jembah napisal/-a:Vidis cokla se zastonj se lahko naucis tujih jezikov.
Blagor železničarjem :D, letalci na svojih zaslonih gledajo zgolj in samo angleške oznake. Ne vem kako je z Rusi, lahko pa da se bodo kmalu morali začeti učiti še kitajsko... :roll:
Goran
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Verjetno ga ni cez to, da ti neko napako lepo v mađarscini javi :lol: :lol: :lol: . Se mores celo pot smejat zraven.
grlica71
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.03.2008, 15:56

Odgovor Napisal/-a grlica71 »

dolfe!
napisal bi lahko, da je ročka spodaj desno šentiranje statorja - ki poskuša izničiti premaknjeno magnetno polje statorja in rotorja, ki se ustvari, ko se motor vrti. tako se okrepi magnetno polje statorja in motor ima večjo moč.
ročica indirektne zavore je levi od kombinatorja - z njo dejansko upravljamo zavorni blok v notranjosti lokomotive, ki skrbi za zaviranje lok in vlaka in je povezano tudi z varnostnimi napravami, še bolj levo pa ročica direktne zavore.
kompresor je 110V (generator), daljinskega upravljanja pa ni in ga nikoli tudi ne bo, tudi zaradi karakteristik mazanja reduktorjev (prenos iz motorjev na kolesa)
grlica71
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.03.2008, 15:56

Odgovor Napisal/-a grlica71 »

jembah!
na nobeni lokomotivi ni BAROMETRA (ta meri povsem nekaj drugega - barometer je splošno uporaben za napovedovanje vremena, kjer visok zračni pritisk na določenem območju kaže na lepo vreme in nizek zračni pritisk kaže na slabo vreme.) na lokomotivah so samo manometri, ki pa kažejo tlake v različnih zračnih posodah, potrebnih za vožnjo in upravljanje lokomotive.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Odgovori