Re: SŽ 713, kanarčki
Objavljeno: 26.03.2018, 21:15
O, kako je lep.
Če bi na vrata namontirali kljuke, bi pomislil da je ponovno leto 1987
Če bi na vrata namontirali kljuke, bi pomislil da je ponovno leto 1987
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Manjka še smerni prikazovalnik na čelu garniture .mkx napisal/-a: Če bi na vrata namontirali kljuke, bi pomislil da je ponovno leto 1987
Ne vem kateri bodo prej zamenjani...glede na zadnje predelave Fiatov s klimami se mi zdi, da bodo prej leteli kanarčki.Regan 664 napisal/-a: Sicer pa bodo kanarčki vozili še celo večnost, ker bo prej potrebno zamenjat še trdožive fiate
Za Kanarčke ni noben težil s klimami ... Fiati pač vozijo po turističnih deželah (Bohinj, Kras, Kozjansko, ...), Kanarčki pa samo po Dolenjskem in v Ljubljanskem primestnem prometu.TGV Lyria napisal/-a:Regan 664 napisal/-a: Še zdaj pa ne vem, zakaj se s klimami ni opremilo raje kanarčkov, ki so precej sodobnejše garniture in tudi tehnično manj problematične.
Kak je lepi! Na Ptuji jih znajo res dobro olišpati.
A tako? Mi, ki se vozimo 2 ure + na Dolenjsko in Belo krajino, naj se pa kuhamo?! Če že nismo neka turistična destinacija, si vseeno zaslužimo spodobne pogoje...mkx napisal/-a:... Kanarčki pa samo po Dolenjskem in v Ljubljanskem primestnem prometu.
Od kje pa tebi to?TGV Lyria napisal/-a:
Ne vem kateri bodo prej zamenjani...glede na zadnje predelave Fiatov s klimami se mi zdi, da bodo prej leteli kanarčki.
Še zdaj pa ne vem, zakaj se s klimami ni opremilo raje kanarčkov, ki so precej sodobnejše garniture in tudi tehnično manj problematične.
sikos napisal/-a:A tako? Mi, ki se vozimo 2 ure + na Dolenjsko in Belo krajino, naj se pa kuhamo?! Če že nismo neka turistična destinacija, si vseeno zaslužimo spodobne pogoje...mkx napisal/-a:... Kanarčki pa samo po Dolenjskem in v Ljubljanskem primestnem prometu.
A ni nekdo celo omenil da klima niti ni mogoča zaradi tega ker ima Kanarček 1 motor, Fiat pa 2 ?
Okej, če že ne gre z montažo klim, bi lahko vsaj prenovili notranjost? Vse Fiate ki so prišli z revizije so obnovili tudi v notranjosti... Ko se peljem s Kanarčkom po dežju pa mi iz luči/stropa kaplja vodacokla napisal/-a:Za montažo klime na Kanarčke bi znalo biti kar nekaj težav...prevsem zaradi zagotavljanja moči za pogon klime. Vse bi se dalo, če je volja...vprašanje pa je, če bi bila investicija ekonomsko upravičena. Po moje je bolje kupiti nove garniture....s tem pa se močno zapleta , kot nam je znano.
Lahko ti iz lastnih izkušenj zatrdim, da se je to na Kanarčkih znalo zgoditi že tudi leta 1988 (torej so bili takrat stari največ 5 let, zadnji pa še manj) ... in na Fiatih v zgodnjih 80-tih (ko so bili stari manj kot 10 let).sikos napisal/-a:Ko se peljem s Kanarčkom po dežju pa mi iz luči/stropa kaplja voda
Torej niso tehnicno manj problematicne? Tudi jaz sem mislil, da je tako, ce ne drugega zato ker so novejse in se vedno originalne, medtem ko je za fiate zadnja predelava ze tretja po vrsti.cokla napisal/-a:Od kje pa tebi to?TGV Lyria napisal/-a:
Ne vem kateri bodo prej zamenjani...glede na zadnje predelave Fiatov s klimami se mi zdi, da bodo prej leteli kanarčki.
Še zdaj pa ne vem, zakaj se s klimami ni opremilo raje kanarčkov, ki so precej sodobnejše garniture in tudi tehnično manj problematične.
Ne bi verjel s čim se vsakodnevno ubadamo. Ampak...tako je naš poklic še bolj "barvit".fiat310 napisal/-a:
Torej niso tehnicno manj problematicne? Tudi jaz sem mislil, da je tako, ce ne drugega zato ker so novejse in se vedno originalne, medtem ko je za fiate zadnja predelava ze tretja po vrsti.
Kakšen primer? Zveni kar zanimivo...cokla napisal/-a:Ne bi verjel s čim se vsakodnevno ubadamo. Ampak...tako je naš poklic še bolj "barvit".fiat310 napisal/-a:
Torej niso tehnicno manj problematicne? Tudi jaz sem mislil, da je tako, ce ne drugega zato ker so novejse in se vedno originalne, medtem ko je za fiate zadnja predelava ze tretja po vrsti.