kar se jaz spoznam na vijačne kompresorje, tako delujejo več al manj vsi..cokla napisal/-a: Naprej se zažene in po cca 10 sekundah zapre izzračevačlne ventile in začne črpat zrak. Zagon je težak zato je dvostopenjski. Ko se zrak načrpa se spet odprejo izzračevalni ventili in kompresor se še vrti cca 20 sekund in se stem tudi ohlaja. Nato sledi popoplen izklop.
bistvo je da se Emotor zažene neobremenjen, nato se obremeni, po končanjem polnjenju pa se prav tako vrti neobremenjen, da se ohladi. hlajeni pa so oljno. vsaj tako delujejo AtlasCopco-vi vijačni kompresorji. na njih je ponavadi sušilna naprava, ki deluje na principu ohlajevanja vročega zraka. na grobo je to čisto navaden klimat. not je kompresor, kot od hladilnika, no ja.. malce bolj zmogljiv...
kaj tista gurtna je serijska oprema...
;o))