342 - Moped in tehnika
Re: 342 - Moped in tehnika
Glede na ukinjanje klasike v notranjem prometu in najemu dveh vectronov je to za pričakovati.
Re: 342 - Moped in tehnika
Danes zjutraj ga ni bilo več na Jesenicah,po dolgem času se je nekam odpeljal. Kam pa ne vem. Lp
Re: 342 - Moped in tehnika
-
- Strojevodja II
- Prispevkov: 72
- Pridružen: 12.03.2022, 22:07
Re: 342 - Moped in tehnika
A so na Mopedih 100% nehali delati revizije ali jo kateri še dočaka? Pa a obstaja možnost da bo čez cca 5 let še kakšen vozil (če bo ravno ob pravem času kakšen razpis in če bo šlo vse po sreči bi ga moogče imel še priližnost voziti)
Re: 342 - Moped in tehnika
Če opraviš izpit za strojevodjo na SŽ-ju, še ne pomeni, da boš šel na šolanje za 342. Ne vem, če nove kadre sploh še šolajo za omenjeno serijo. Vsaj kolikor slišim od kolegov, ki so še nedolgo nazaj opravili strojevodski izpit.
Re: 342 - Moped in tehnika
Odvisno od enote kjer bodo delo opravljali, v Ljubljani so decembra ravno izšolali nekih 8 strojevodji. Moped trenutno v Ljubljanskem turnusu vozi le na vlakih za Reko, ter pri vlaku 135. 604/605 pa je bil nadomeščen s Stadlerjem.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Strojevodja II
- Prispevkov: 72
- Pridružen: 12.03.2022, 22:07
Re: 342 - Moped in tehnika
A revizije so pa nehali delati če prav vem?
Re: 342 - Moped in tehnika
Ali je mogoče kaj znanega kaj bo nadomeščalo Citadelo ko se izteče rok Mopedu ki vozi Ljubljana - Hodoš, garnitura sigurno ne bo v mednarodni relaciji ljubljana - Budimpešta.
Re: 342 - Moped in tehnika
To se pa še en lep čas ne bo zgodilo. Ko se pa bo, bo pa moped zamenjala nova štiriosna večsistemska lokomotiva
Re: 342 - Moped in tehnika
Kaj pa 310/311? Pa poleti bo na 1604/1605 prav gotovo.
Se bo treba bolj za katastrofalen vagonski park pobrigati.
Mopedu pri trenutnih hitrostih na SŽ pravzaprav nič ne fali, do 120 potegne, več niti ne rabi. Strojevodje so ga vedno imeli radi. Kar se glasnosti tiče, je celo tišji od Živ, ki zavijajo s svojo ventilacijo in cvilijo z vlečnimi motorji. No ja, star je in vzdrževanje postaja drago.
Pa pustimo, da je tehnično verjetno ena najbolj zastarelih lokomotiv v Evropi. Že v njegovih časih so Švedi, Francozi itd. izdelovali krepko naprednejše stroje. Jugoslovanske ASEA/Končar Rc-jke (serija JŽ 441 oz. HŽ 1141) so približno isti letnik, a so tehnično za Mopeda okno v svet. Švedi jih še vedno uporabljajo kot edine potniške lokomotive sploh.
Re: 342 - Moped in tehnika
Ljubljanska sekcja za vleko nima nič z vlakom 310/311TGV Lyria napisal/-a: ↑11.02.2023, 22:27Kaj pa 310/311? Pa poleti bo na 1604/1605 prav gotovo.
Se bo treba bolj za katastrofalen vagonski park pobrigati.
Mopedu pri trenutnih hitrostih na SŽ pravzaprav nič ne fali, do 120 potegne, več niti ne rabi. Strojevodje so ga vedno imeli radi. Kar se glasnosti tiče, je celo tišji od Živ, ki zavijajo s svojo ventilacijo in cvilijo z vlečnimi motorji. No ja, star je in vzdrževanje postaja drago.
Pa pustimo, da je tehnično verjetno ena najbolj zastarelih lokomotiv v Evropi. Že v njegovih časih so Švedi, Francozi itd. izdelovali krepko naprednejše stroje. Jugoslovanske ASEA/Končar Rc-jke (serija JŽ 441 oz. HŽ 1141) so približno isti letnik, a so tehnično za Mopeda okno v svet. Švedi jih še vedno uporabljajo kot edine potniške lokomotive sploh.
1604/05 pa je bil to poletje v celoti v naši domeni, s tem da so večernega se pravi 1604 kar nekaj let na relaciji Koper - Lj vozili strojevodje sekcje za vleko Divača.
Žive so verjemi da iz vidika strojevodje veliko boljše, je pa res da takšnim ki poklic opravljamo s srcem, tako za dušo tudi paše peljati kakšnega oldtimerja....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Začetnik
- Prispevkov: 4
- Pridružen: 12.11.2022, 20:00
- Kraj: Selnica ob Dravi