Stran 5 od 13

Objavljeno: 10.10.2008, 8:43
Napisal/-a Dolfe
Še nekaj sličic iz VN oddelka:


1.Slika

2.Slika

Domača elektrarna. Motor-generator s 65kW razpoložljive moči. Ampak, kateri je kateri - to je vprašanje? :lol:

3.Slika

Kontaktorji za vklop ventilacije in kompresorja(ev)



4.Slika

Menjalnik smeri vožnje in kombinator vleka/zavirane.



5.Slika

Veliki kombinator "CIC". Služi za šentiranje vlečnih motorjev.



6.Slika

In še vsi trije skupaj: Kombinator šentiranja CIC, menjalnik smeri vožnje INV in v ozadju kombinator za vleko/zaviranje CTF.

Objavljeno: 10.10.2008, 12:58
Napisal/-a Gorchi
Dolfe napisal/-a:Domača elektrarna. Motor-generator s 65kW razpoložljive moči. Ampak, kateri je kateri - to je vprašanje?
Zanimivo vprašanje, še bolj interesantno pa je, da se namesto statičnega pretvornika uporablja tako varianto (torej, z leti uporabe ni prišlo do posodobitve). In če me spomin ne vara, se rabi za pretvarjanje 3 kV napetosti v 380 AC trifazno... Je pa vsekakor uporabna obtežitev lokomotive, da ne leti prehitro :lol:

Objavljeno: 10.10.2008, 13:26
Napisal/-a Dolfe
Statičen razsmernik, iz 3kv DC, v 3 x 250 AC 50Hz, je prišel k nam šele s Siemensovim Desirojem. Najverjetneje prej niti obstajal ni. Vsaj serijsko ne.
Z njim pa cel kup težav. Od tega, da se hudo pogosto kvari, da rabi digitalno (računalniško) krmilje, do tega, da je astronomsko drag.

Brez veze toliko vlagati v že napol odslužene Mopede. Teh nekaj let (25), bodo že lahko zdržali s staro opremo. Sicer pa si lahko ogledaš zunanja vzvratna ogledala 21.stoletja, pa bo vsakemu vse jasno. :wink:

Objavljeno: 10.10.2008, 13:37
Napisal/-a cokla
Dolfe napisal/-a:Teh nekaj let (25),

Slika Slika Slika

Objavljeno: 10.10.2008, 13:39
Napisal/-a Gorchi
Cokla, si me prehitel :) Če bomo mopede srečevali na naših tirih še po letu 2013, bomo dobri...

Objavljeno: 10.10.2008, 13:56
Napisal/-a Dolfe
Gorchi napisal/-a:Cokla, si me prehitel :) Če bomo mopede srečevali na naših tirih še po letu 2013, bomo dobri...
Gorči, takrat ko je komaj prvih nekaj Desirojev komaj šele pričelo voziti, so že šefi nosili plan odhoda Gomulk. In rok prenehanja eksploatacije zadnje Gomulke je bil oddaljen le dve leti, ter slovo za vekomaj.

Kaj pa danes, po štirikratnem nategu tega plana, se pravi po osmih letih? :lol:

Objavljeno: 10.10.2008, 15:27
Napisal/-a Gorchi
Dolfe, ne rečem da ni možno, mogoče bo čez 6 let kak moped poln elektronike, kabina pa kot iz Žive, kaj pa veš... :twisted:

Objavljeno: 10.10.2008, 17:02
Napisal/-a Dolfe
Gorchi napisal/-a:Dolfe, ne rečem da ni možno, mogoče bo čez 6 let kak moped poln elektronike, kabina pa kot iz Žive, kaj pa veš... :twisted:

Edino kar bo dišalo po elektroniki, bo xxx - generacija GSM mobitela. :lol:

Objavljeno: 01.11.2008, 22:49
Napisal/-a cokla
Na nekaj Mopedov ( 010 , 015 , 020 , 22 , 25 ,027 ) so vgradili vijačni kompresor , ki izgleda takole:

kompleten sklop
Slika
spodaj kompresor , ki je povsem zaprt; zgoraj sušilna naprava
Slika
krmilna omarica
Slika

Objavljeno: 02.11.2008, 6:35
Napisal/-a Signal
@cokla, super.

Lahko več napišeš o sušilni napravi (princip delovanja, ...)?

MMG, zakaj sta dva režima obratovanja stalno/prekinjeno?


Lep pozdrav Signal

Objavljeno: 02.11.2008, 8:07
Napisal/-a cokla
Signal napisal/-a:@cokla, super.

Lahko več napišeš o sušilni napravi (princip delovanja, ...)?

MMG, zakaj sta dva režima obratovanja stalno/prekinjeno?


Lep pozdrav Signal
Sušilna naprava deluje impulzno tudi med delovanjem kompresorja. odvisno od časovnih nastavitev . Nastaviš pa inerval ispihovanja in dolžino le tega. je pa pozimi malo težav , ker je cevka za ispihovanje premalega presekain rada zamrzne. Zato si jaz pozimi nastavim kratek interval ter daljši impulz.
Režim delovanja pa je zato dvojni , ker kompresor deluje dvostopenjsko. Naprej se zažene in po cca 10 sekundah zapre izzračevačlne ventile in začne črpat zrak. Zagon je težak zato je dvostopenjski. Ko se zrak načrpa se spet odprejo izzračevalni ventili in kompresor se še vrti cca 20 sekund in se stem tudi ohlaja. Nato sledi popoplen izklop.To je normalen način delovanja kompresorja-prekinjeno.

Stalen način pa pride v poštev obkvari statičnega vzbujanaj MG. Ob prestavitvi na baterijsko vzbujanje se prestavi stikalo nakrmilni omarisi v " Stalno" delovanje in kompresor ob zagonu deluje vedno v prvi stopnji. Se pravi se vedno vrti in ko je v rezervoarjih dovolj zraka so izzračevalni ventili odprti i nzrak gre v atmosfero.Ko zraka zmanjka se ti ventili zaprejo in črpanje se začne. Podobno je pri kompresorjih na diesel lokomotivah , ki se tudi stalno vrtijo.

Objavljeno: 02.11.2008, 10:00
Napisal/-a Signal
MMG, ko smo že pri sušenju, kako je s sušilno napravo na Fiatih 1xx?

Hvala, lp Signal

Objavljeno: 02.11.2008, 10:05
Napisal/-a Dolfe
Temeljit opis, cokla. Slika

Nekaj pa bom še jaz dodal. Ta kompresor je zelo občutljiv na pregretje, oz. vročino. Poletni meseci so za njega smrt in vzrok marsikakšnemu obležanju.

Ni ga čez klasičen batni kompresor. Sploh če sta dva. In Moped, ter Meh imata po dva. Slika

Objavljeno: 02.11.2008, 10:30
Napisal/-a cokla
Dolfe napisal/-a:Temeljit opis, cokla. Slika

Nekaj pa bom še jaz dodal. Ta kompresor je zelo občutljiv na pregretje, oz. vročino. Poletni meseci so za njega smrt in vzrok marsikakšnemu obležanju.

Ni ga čez klasičen batni kompresor. Sploh če sta dva. In Moped, ter Meh imata po dva. Slika
Moram te popravit. Bil je občutljiv , ker so pri vgradnji pozabili na dotok svežega zraka s strani in so naredili pokrove brez rež. To so potem popravili. Se mi zdi... :-k

Objavljeno: 02.11.2008, 10:35
Napisal/-a Dolfe
V vroči sezoni letos so bile vseeno težave. Ne vem natančnega vzroka, globalno pa se je vse vrtelo okrog tega dvo-stopenjskega ventilatorja. :lol: