661 - 164

Debata okoli voznega parka
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Ježeš!!! A prav vidim.....?

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Signal napisal/-a:Lokomotiva in pol. Posebej so ji pasale 'žabje oči', ki so bile dopadljivejše od sedanjih saturnosovih(?) luči.
Čudi pa me, da ni imela zračnega voda.
Zračni vod? Električnega gretja res ni imela, se pa vidi pipa parnega gretja in takrat se je parno gretje še kako krepko uporabljalo v bivši jugi.
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ježeš!!! A prav vidim.....?

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a:
Signal napisal/-a:Lokomotiva in pol. Posebej so ji pasale 'žabje oči', ki so bile dopadljivejše od sedanjih saturnosovih(?) luči.
Čudi pa me, da ni imela zračnega voda.
Zračni vod? Električnega gretja res ni imela, se pa vidi pipa parnega gretja in takrat se je parno gretje še kako krepko uporabljalo v bivši jugi.
Gorchi, @Signal misli na pnevmatski vod, ki ga včasih zares ni imela ta lokomotiva....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a milchy »

cokla napisal/-a:
milchy napisal/-a:kaj novic v zvezi z obema kenedijema ?
Mislim, da 164 že vozi...30. 01. je bil viden v Zalogu....na poti proti TOL-u. :wink:


Avtor slike - @Igor72
hvala :)
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Re:

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Signal napisal/-a: Kje se vrši priprava vode (demineralizacija) in ali je dovoljeno dotakati 'trdo' vodo iz vodovoda :?:
Navadna voda se ne sme tankati notri,gre za nevtralno vodo z protikorozicijskem dodatkom.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Včasih so CD-Moste točile vodo za dizel lokomotive v Lazah. Bojda je od vseh vod najprimernejša (mehkejša). Kako je s tem dandanes, mi pa ni znano.

Pred uvedbo antifriza (nekaj let nazaj), smo v dizle točili vodo, katero smo pač imeli na razpolago. Torej iz vodovoda. V Stari ljubljanski kurilnici se je uporabljala voda iz tistih znamenitih stolpov, pač po potrebi. Drugje pa seveda iz klasičnega vodovoda.

Za ustrezno antikorozijsko zaščito in dodatka proti izločanju kotlovca, naj bi skrbela delavnica, ob rednih zdrževalnih pregledih.

Kot zanimivost, točenje vode v hladilni sistem lokomotive, sem v CD-Mostah videl nemalokrat. Nikoli pa, da bi kaj notri dajali. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Ježeš!!! A prav vidim.....?

Odgovor Napisal/-a kvak »

Gorchi napisal/-a:
Signal napisal/-a:Lokomotiva in pol. Posebej so ji pasale 'žabje oči', ki so bile dopadljivejše od sedanjih saturnosovih(?) luči.
Čudi pa me, da ni imela zračnega voda.
Zračni vod? Električnega gretja res ni imela, se pa vidi pipa parnega gretja in takrat se je parno gretje še kako krepko uporabljalo v bivši jugi.

Pa so bile te žabje oči bolj za okras ali so dejansko uporabno svetile?
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Revež stari :mrgreen: se v meglenem jutru muči z gramozom za Ribnico

Slika

Ampak se ne da =D>, kar vztraja
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

V kolikor ima kdo čas, lahko ulovi vse aktivne Kenedije hkrati na poti v Ortnek. Ravnokar je kompozicija zapustila postajo Grosuplje. Skupna teža pa je 1313 ton.
Tine
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Tin€ napisal/-a:V kolikor ima kdo čas, lahko ulovi vse aktivne Kenedije hkrati na poti v Ortnek. Ravnokar je kompozicija zapustila postajo Grosuplje. Skupna teža pa je 1313 ton.
Ti šment. Pa glih danes, ko ni bilo časa :m1
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a kvak »

mislim da sem danes videl kenedija popoldne na poti na Jesenice.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Pa ne 661-164 temveč 661-032.
Goran
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a kvak »

vseeno je kenedy redek gost na jeseniceh ne glede ali je 032 ali 164. Bolj me zanima razlog zakaj je prišel-pomankanje lokomotiv?
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: 661 - 164

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

kvak napisal/-a:vseeno je kenedy redek gost na jeseniceh ne glede ali je 032 ali 164. Bolj me zanima razlog zakaj je prišel-pomankanje lokomotiv?
Odgovor:
miloš napisal/-a:661-032 je prišel iz Ljubljane,pripel 541 z MV in potegnil proti Jesenicam.Za lokalne je urejen avtobusni prevoz.Po ozvočenju povedo,da je vozna mreža v Kvaru.
LP Miloš

Copy od tukaj: viewtopic.php?f=15&t=5278&start=1860
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Odgovori