Stran 4 od 5

Objavljeno: 12.06.2006, 22:29
Napisal/-a milchy
po 14 uri so ga pa parkirali in je tam ostal, sam in zapuščen ......

Objavljeno: 12.06.2006, 22:46
Napisal/-a bojan
664-111 napisal/-a: kenedi na sliki ne zgleda najbolje ali se meni samo zdi tako ??
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: se bo moral fotograf malce bolj potruditi...
gapi_1 napisal/-a:Žal nisem imel dopoldan časa da bi si ga od bliže ogledal, sem pa videl, da se okoli njega smuka vsaj deset železničarjev, ki niso izgledali preveč navdušeni. Rolling Eyes
...le kaj naj bi to pomenilo... Bi bilo bolje, če bi bili vsi veseli? :-) :roll:

Mašini namreč nič ne manjka! :wink:

Objavljeno: 13.06.2006, 6:17
Napisal/-a Dolfe
Brez skrbi. :D

Če bi ji kaj mankalo bi bila takoj dostavljena v CD-Moste. :wink:
Ker je bila pač priložnost, so jo malo razkazali bodočim strojevodjem. :D

lp

Objavljeno: 13.06.2006, 10:59
Napisal/-a gomulka014
Še dve fotki, malo bolj od blizu, nastali okrog 8.30 zjutraj. Meni ni jasno, kaj naj bi bilo narobe z njim ...

Slika

Slika

Objavljeno: 13.06.2006, 11:14
Napisal/-a Dolfe
Nič ni narobe z njim. Čaka na svoje krožne vlake.

Drugo ime za to lokomotivo je kar "Krožna". Pravzaprav se to ime uporablja za katerokoli dizel-lokomotivo, ki je odrejena za krožne vlake po ljubljanskem vozlišču.
Ker je to delo v 90% odrejeno naši 164, ji običajno tako tudi rečemo.
Gre pa za 24/7 zasedbo lokomotive, ki je na razpolago za vse potrebe, ki se pojavijo v prometu.

lp

Objavljeno: 13.06.2006, 11:17
Napisal/-a Dolfe
Ah,...ja.
Fantje poleg so pa kandidati iz zadnjega razpisa.

Naši bodoči šoferji.press

lp

Objavljeno: 13.06.2006, 11:26
Napisal/-a Dolfe
Morda kot zanimivost...........

V karterju šestnajst valjnega dvotaktnega dizel-motorja je samo 757 litrov shell-ovega olja.
Hladilne vode je pa 795 litrov.


lp

Re: 661 - 164

Objavljeno: 04.12.2010, 15:25
Napisal/-a Mirče
Včeraj je v Ivančni Gorici zagorela 661-164. :pope

Re: 661 - 164

Objavljeno: 04.12.2010, 15:45
Napisal/-a Tomaž97
Mirče napisal/-a:Včeraj je v Ivančni Gorici zagorela 661-164.
Kaj je pa zagorelo? :?

Re: 661 - 164

Objavljeno: 04.12.2010, 20:55
Napisal/-a Tin€
Prebilo je elektromotor.

Re: 661 - 164

Objavljeno: 01.02.2011, 20:04
Napisal/-a milchy
kaj novic v zvezi z obema kenedijema ?

Re: 661 - 164

Objavljeno: 01.02.2011, 20:16
Napisal/-a cokla
milchy napisal/-a:kaj novic v zvezi z obema kenedijema ?
Mislim, da 164 že vozi...30. 01. je bil viden v Zalogu....na poti proti TOL-u. :wink:

Slika

Avtor slike - @Igor72

Re: 661 - 164

Objavljeno: 01.02.2011, 20:18
Napisal/-a Regan 664
Potem je pa 032 še vedno v CD-ju. Nekaj časa sta bila kar oba..... :?

Re:

Objavljeno: 02.02.2011, 22:39
Napisal/-a Signal
Dolfe napisal/-a:Morda kot zanimivost...........

V karterju šestnajst valjnega dvotaktnega dizel-motorja je samo 757 litrov shell-ovega olja.
Hladilne vode je pa 795 litrov.


lp
Kje se vrši priprava vode (demineralizacija) in ali je dovoljeno dotakati 'trdo' vodo iz vodovoda :?:

Re: Ježeš!!! A prav vidim.....?

Objavljeno: 02.02.2011, 23:06
Napisal/-a Signal
Dirigent napisal/-a:Na povezavi http://www.zeljeznice.net/galerija/deta ... f3b67bc827
se mi je prikazal ljubljanski Kennedy v najlepših letih.....
Mislim, da je to ena in ista lokomotiva, ali ne?
Lep pozdrav!
Lokomotiva in pol. Posebej so ji pasale 'žabje oči', ki so bile dopadljivejše od sedanjih saturnosovih(?) luči.
Čudi pa me, da ni imela zračnega voda.

MMG, izgleda, da je bil Zg-gl.k. leta 1965 (nastanek fotke) delno elektrificiran samo z DC 3kV (proga Zg-gl.k. - Reka - Pivka).