Fiat - komandni pult

Debata okoli voznega parka
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Fiat - komandni pult

Odgovor Napisal/-a Signal »

Imam nekaj vprašanj o komandnem pultu fiata, zato odpiram temo.

- Kako se osvetljujejo instrumenti (brzinomer ima lastno razsvetljavo) in "zastavice" (naprej, nazaj, vrata, menjalnik...)?
V komandnem pultu namreč ni vgrajene nobene razsvetljave.
Ali strojevodja prižiga luč v kabini, da odčita instrumente in vidi "zastavice"?
Fiati v Italiji (starejše serije kot naša 813/814) imajo namesto "zastavic" osvetljene piktograme s podobnimi pomeni.
- Je "zastavica" živko optični signal budnika?

- Pa še to: Je tanjši povezovalni kabel med enotami povezava med ASN?

Hvala, lp Mirko
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Osvetlitev pulta je izvedena s svetilko, ki se nahaja za strojevodjo na elektricni omari. "Zastavice" se imenujejo signalna kazala. Signalno kazalo 2zivko2 je rdece takrat, ko budnik deluje, ko aktivira se se le to obrne in spremeni barvo v belo. Kateri kabel, med kateri enotami.

1.Kabina
Slika

2. Svetilka
Slika

3. Komandni pult
Slika

4. Komandna plosca
Slika

5. Elektricna omara
Slika

6. Notranjost komandnega pulta prvic...
Slika

7. ...in drugic
Slika

Avtor slik je nas kontrolni.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Bravo Jembah. To nam delaj. To!Slika


lp
Dolfe Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Jembah, hvala! Zanimive fotke.


MMG, ali je tudi možna sestava M+M+P+P?
In kakšne so omejitve obremenitev pri sestavi M+P, če dela samo en motor?

Lp Mirko

P.S.
So morda še predvidene rekonstrukcije iz 0xx v 1xx?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

.....ena ura, 4 min, 49 sekund..... :!: .....@jembah, a maš ti internet na fiatu, a maš fiata z internetom....... :idea: .....
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Signal napisal/-a:Jembah, hvala! Zanimive fotke.
Ni kaj :) . Mam se jih vec :!:
Signal napisal/-a:MMG, ali je tudi možna sestava M+M+P+P?
Mozna je sestava M+P+M+P ali obratno P+M+P+M, kot vidis so na komandnem pultu stirje obratomerji kar pomeni dve garnituri s 4 motorji.
Signal napisal/-a:In kakšne so omejitve obremenitev pri sestavi M+P, če dela samo en motor?
Ni posebnih omejitev, vozni casi se pac daljsajo.
Signal napisal/-a:So morda še predvidene rekonstrukcije iz 0xx v 1xx?
Nic vec ni predvideno, kar je treba od starega se gre v revizijo drugace pa v rezervne dele.
holding napisal/-a:.....ena ura, 4 min, 49 sekund..... .....@jembah, a maš ti internet na fiatu, a maš fiata z internetom......
Bo kar druga verzija - interaktivni fiat :lol: . Ne, mam slike na racunalniku 8)
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Komandni pult se osvetljuje z lučko ki jo je slikal ''jembah''
od obratomerjev skale so pa prevlečene z tisto snovjo ki privlači svetlobo potem se pa sveti-ne vem zaj kk se reče tej snovi.

V ''kablu'' ki povezuje 2 fiata med sabo grejo komande za vrata ,motorje,razsvetljavo itd. ,ASN in budnik se na drugem motorniku v smeri vožnje,avtomatsko izklopita.

Ko postane sig. kazalo za budnik ''Belo'' nam to pomeni da je budnik napajan.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Simy ta snov se imenuje fosfor :P .
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Kolker jest gledam tele komande, se jest tega nikol nebi nauču vozet. :?
Slika
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1093
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Napisal/-a 541-110 »

Skoraj lažje je upravljati s temi komandami, kot voziti avtomobil. :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Dokler kaj ne crkne... :roll:
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Jembah napisal/-a:Dokler kaj ne crkne... :roll:
Hmm...
Dva motorja, dva kompresorja zagotavljajo večjo obratovalno varnost kot je pri DLOK.

Lp Mirko
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

Osvtlljitev instrumentov.....

Odgovor Napisal/-a s52r »

Jembah napisal/-a:Simy ta snov se imenuje fosfor :P .
Ko so prišli prvi Fiati v Novo mesto, so imeli fantastično osvetljitev instrumentov!!!!!
To jim je omogočala posebna žarnica, da so kar žareli vsi instrumenti, ki so bili prevlečeni z fosforjem !!!!!
Verjetno so bile žarnice kar precej drage, ker so jih sčasoma nehali nabavljati in je ratala osvetljitev prava beda........
če jo primerjam z originalom !!!!!!
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

Bi....bi.....

Odgovor Napisal/-a s52r »

Griffith napisal/-a:Kolker jest gledam tele komande, se jest tega nikol nebi nauču vozet. :?
Zelo hitro bi se naučil voziti, verjemi mi !!!!!!
To ni noben problem !!!!!!
Problem pa nastane, ko kaj, kot pišejo nekateri * crkne*
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
Uporabniški avatar
s52r
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 09.02.2006, 21:27
Kraj: Črnomelj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a s52r »

Signal napisal/-a:
Jembah napisal/-a:Dokler kaj ne crkne... :roll:
Hmm...
Dva motorja, dva kompresorja zagotavljajo večjo obratovalno varnost kot je pri DLOK.

Lp Mirko
Izpad enega motorja....adijo vozni časi.......
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
Odgovori