Fiat - komandni pult
Fiat - komandni pult
Imam nekaj vprašanj o komandnem pultu fiata, zato odpiram temo.
- Kako se osvetljujejo instrumenti (brzinomer ima lastno razsvetljavo) in "zastavice" (naprej, nazaj, vrata, menjalnik...)?
V komandnem pultu namreč ni vgrajene nobene razsvetljave.
Ali strojevodja prižiga luč v kabini, da odčita instrumente in vidi "zastavice"?
Fiati v Italiji (starejše serije kot naša 813/814) imajo namesto "zastavic" osvetljene piktograme s podobnimi pomeni.
- Je "zastavica" živko optični signal budnika?
- Pa še to: Je tanjši povezovalni kabel med enotami povezava med ASN?
Hvala, lp Mirko
- Kako se osvetljujejo instrumenti (brzinomer ima lastno razsvetljavo) in "zastavice" (naprej, nazaj, vrata, menjalnik...)?
V komandnem pultu namreč ni vgrajene nobene razsvetljave.
Ali strojevodja prižiga luč v kabini, da odčita instrumente in vidi "zastavice"?
Fiati v Italiji (starejše serije kot naša 813/814) imajo namesto "zastavic" osvetljene piktograme s podobnimi pomeni.
- Je "zastavica" živko optični signal budnika?
- Pa še to: Je tanjši povezovalni kabel med enotami povezava med ASN?
Hvala, lp Mirko
Osvetlitev pulta je izvedena s svetilko, ki se nahaja za strojevodjo na elektricni omari. "Zastavice" se imenujejo signalna kazala. Signalno kazalo 2zivko2 je rdece takrat, ko budnik deluje, ko aktivira se se le to obrne in spremeni barvo v belo. Kateri kabel, med kateri enotami.
1.Kabina
2. Svetilka
3. Komandni pult
4. Komandna plosca
5. Elektricna omara
6. Notranjost komandnega pulta prvic...
7. ...in drugic
Avtor slik je nas kontrolni.
1.Kabina
2. Svetilka
3. Komandni pult
4. Komandna plosca
5. Elektricna omara
6. Notranjost komandnega pulta prvic...
7. ...in drugic
Avtor slik je nas kontrolni.
Ni kaj . Mam se jih vecSignal napisal/-a:Jembah, hvala! Zanimive fotke.
Mozna je sestava M+P+M+P ali obratno P+M+P+M, kot vidis so na komandnem pultu stirje obratomerji kar pomeni dve garnituri s 4 motorji.Signal napisal/-a:MMG, ali je tudi možna sestava M+M+P+P?
Ni posebnih omejitev, vozni casi se pac daljsajo.Signal napisal/-a:In kakšne so omejitve obremenitev pri sestavi M+P, če dela samo en motor?
Nic vec ni predvideno, kar je treba od starega se gre v revizijo drugace pa v rezervne dele.Signal napisal/-a:So morda še predvidene rekonstrukcije iz 0xx v 1xx?
Bo kar druga verzija - interaktivni fiat . Ne, mam slike na racunalnikuholding napisal/-a:.....ena ura, 4 min, 49 sekund..... .....@jembah, a maš ti internet na fiatu, a maš fiata z internetom......
Komandni pult se osvetljuje z lučko ki jo je slikal ''jembah''
od obratomerjev skale so pa prevlečene z tisto snovjo ki privlači svetlobo potem se pa sveti-ne vem zaj kk se reče tej snovi.
V ''kablu'' ki povezuje 2 fiata med sabo grejo komande za vrata ,motorje,razsvetljavo itd. ,ASN in budnik se na drugem motorniku v smeri vožnje,avtomatsko izklopita.
Ko postane sig. kazalo za budnik ''Belo'' nam to pomeni da je budnik napajan.
od obratomerjev skale so pa prevlečene z tisto snovjo ki privlači svetlobo potem se pa sveti-ne vem zaj kk se reče tej snovi.
V ''kablu'' ki povezuje 2 fiata med sabo grejo komande za vrata ,motorje,razsvetljavo itd. ,ASN in budnik se na drugem motorniku v smeri vožnje,avtomatsko izklopita.
Ko postane sig. kazalo za budnik ''Belo'' nam to pomeni da je budnik napajan.
Osvtlljitev instrumentov.....
Ko so prišli prvi Fiati v Novo mesto, so imeli fantastično osvetljitev instrumentov!!!!!Jembah napisal/-a:Simy ta snov se imenuje fosfor .
To jim je omogočala posebna žarnica, da so kar žareli vsi instrumenti, ki so bili prevlečeni z fosforjem !!!!!
Verjetno so bile žarnice kar precej drage, ker so jih sčasoma nehali nabavljati in je ratala osvetljitev prava beda........
če jo primerjam z originalom !!!!!!
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
Bi....bi.....
Zelo hitro bi se naučil voziti, verjemi mi !!!!!!Griffith napisal/-a:Kolker jest gledam tele komande, se jest tega nikol nebi nauču vozet.
To ni noben problem !!!!!!
Problem pa nastane, ko kaj, kot pišejo nekateri * crkne*
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone