milchy napisal/-a:
Nejc a si spet začel jabuka in hruške vkup mešat ? Dej se malo zberi, pa še enkrat preberi kar si napisal, preden pritisneš <enter> .....
slišal sem da so nekaj parnih lokomotiv predelali na mazut že v stari Jugoslaviji vendar so jih kasneje predelali nazaj na premog saj je bil mazut predrag
če se motim se opravičujem vendar so tako povedali še stari mojstri parne vleke (okoli leta 1960)
sam jih seveda nisem poznal, izvedel sem prek posrednikov
Uros_88 napisal/-a:Sklepam da je bilo po vojni bolj malo lokomotiv na mazut, saj je močno primanjkovalo nafte. Samo sklepam, vem pa ne.
Kot vem, so na Hrvaškem vozile na progi Zagreb-Split parne lok seriji 01 in 11 z dodatno kurjavo na mazut. Te so vozile brzovlake. Imele naj bi rezevoar za mazut kapacitete okoli 2000 litrov. Mazut naj bi dodatno uporabljali le na največjih in najdaljših vzponih. Mazut so tankali v Zagrebu in Splitu, zato so morali varčevati. Rezervoarje z mazutom so ogrevali s paro, vbrizgavali pa pod vratci peči preko šobe. Za vbrizgavanje so uporabljali paro, ker naj bi bile preslaba kapaciteta zračne črpalke. Niso pa vedeli povedati, če je bila predelana še katera druga vrsta parlok. To sem zvedel od Hrvaških kolegov.
Tole si pa ne predstavljam,33-tka kurjena z mazutom,nafto,čar muzejskega vlaka je v parni vleki,ne pa v nafti,bolje bi bilo predelati lokomotivo v Štanjelu (JŽ 33-110).
Recesija gor al dol,parna vleka na muzejskem vlaku bo ostala dokler ne zmanjka premoga-(kolna),potem se pa nej SŽ "špilajo " z nafto na muzejskem vlaku.
Uros_88 napisal/-a:Sklepam da je bilo po vojni bolj malo lokomotiv na mazut, saj je močno primanjkovalo nafte. Samo sklepam, vem pa ne.
Kot vem, so na Hrvaškem vozile na progi Zagreb-Split parne lok seriji 01 in 11 z dodatno kurjavo na mazut. Te so vozile brzovlake. Imele naj bi rezevoar za mazut kapacitete okoli 2000 litrov. Mazut naj bi dodatno uporabljali le na največjih in najdaljših vzponih. Mazut so tankali v Zagrebu in Splitu, zato so morali varčevati. Rezervoarje z mazutom so ogrevali s paro, vbrizgavali pa pod vratci peči preko šobe. Za vbrizgavanje so uporabljali paro, ker naj bi bile preslaba kapaciteta zračne črpalke. Niso pa vedeli povedati, če je bila predelana še katera druga vrsta parlok. To sem zvedel od Hrvaških kolegov.
parna napisal/-a:Podoben oljni rezervoar je imela serija 28,potem pa naj to lokomotivo obnovijo v vozno stanje.Čeprav je tvegana odločitev ,v teh časih se splača.
Katera 28-ka pa? Tista iz muzeja ali tista iz Divače?Ali so imele vse 28-ke oljni rezervoar?
LP