gomulka014 napisal/-a: Italijani še vedno ne vedo, kaj bi s temi gomulkami ...
Zanimiva poslovna poteza to, nakupiš naše uboge gomulke in potem niti ne veš kaj boš z njimi. Zgleda jih je SŽ res prodal po znižani ceni, kajti bolje se je znebiti, kot vzdrževati.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Zanimiva poslovna poteza to, nakupiš naše uboge gomulke in potem niti ne veš kaj boš z njimi. Zgleda jih je SŽ res prodal po znižani ceni, kajti bolje se je znebiti, kot vzdrževati.
Verjetno je pri tem spet nekdo zaslužil, saj bi jih drugače razrezali in jih ne bi prodali Italijanom, kot so to naredili z mopedi-ocitno je bila to strateska poteza za nekoga-tudi to so žal SŽ.
Doma pa potem nimamo s čim voziti......
Vprašanje je, kaj bo še električnega sploh prišlo z revizij iz naših CD... Nekaj se šušlja, da se revizij ne bo več delalo pri nas, Siemense pa se bo vozilo v tujino...
Slednja dva, tako se vsaj sliši, sta poskusila prodati svoja motornika v megli.
Bombardier sploh nima opcije EMG-3kV enosmerne, Siemensov pa je še menda na risalni deski. Očitno so ju SŽ presenetile za nekaj let ........
Sicer pa sej vemo kako Siemens zgleda, kakšno lepotno operacijo mu bodo nardil, je pa tkoltko vseeno. Pod njo bo še vedno'stari dobri' Siemens.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."