SŽ 311/315
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 107
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: SŽ 311/315
Koliko gomulk je sedaj še voznih (zanimajo me tudi številke teh garnitur)?
Že vnaprej hvala za odgovore.
Že vnaprej hvala za odgovore.
Re: SŽ 311/315
prevečKanarček715 napisal/-a:Koliko gomulk je sedaj še voznih (zanimajo me tudi številke teh garnitur)?
Že vnaprej hvala za odgovore.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: SŽ 311/315
311-203/204
311-207/208
311-221/222
311-225/226
ena je pa v reviziji
311-207/208
311-221/222
311-225/226
ena je pa v reviziji
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: SŽ 311/315
Na katerih progah/odsekih ta čas vozijo te gomulke?
pozz
pozz
Re: SŽ 311/315
Na progi Ljubljana - Jesenice vozijo vlake 2405, 2425, 2232 in 2408 pa mogoče še katerega. Vozijo tudi v smeri Dobove, vem za vlak 2220.
Re: SŽ 311/315
Gomulke bi bilo že najkasneje leta 2002 potrebno poslati v večni pokoj, kar je bil tudi cilj, vendar pa se je izkazalo, da 30 desirojev za vse naše glavne proge ni dovolj. Realno bi za nek IJPP potrebovali še vsaj dodatnih 10-20 EMG in tudi vsaj toliko novih DMV za regionalne proge. Ker ni denarja, se je posodobitev voznega parka ustavila za krepko več kot desetletje in do danes pač še vedno vozijo te relikvije, ki bi jih bilo potrebno že zdavnaj vsaj konkretno obnoviti po vzoru Fiatov 813, vendar se očitno ne izplača, je najceneje kar te podrtije drajsat po tirih gor in dol še X let na veliko zadovoljstvo potnikov.
Re: SŽ 311/315
Kako so že rekli nekdanji južni bratje
Dok ide ide. Le da oni zdaj kupujejo takele
http://s29.postimg.org/hcza61cqv/IMG_3002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiste na desni strani slike, se razume
Slikca pa je iz Srbskega foruma
Dok ide ide. Le da oni zdaj kupujejo takele
http://s29.postimg.org/hcza61cqv/IMG_3002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiste na desni strani slike, se razume
Slikca pa je iz Srbskega foruma
Re: SŽ 311/315
Še dobro, da je karoserija aluminijasta ... sicer bi rja lahko preskočila z levihŽAT32 napisal/-a:http://s29.postimg.org/hcza61cqv/IMG_3002.jpg
Tiste na desni strani slike, se razume
LP, Metod
Re: SŽ 311/315
Ti se kar zafrkavaj... SŽ bi se mogle zgledovati po njih... No, v bistvu se to, kar si napisal, dogaja pri SŽ. Le poglej si dmg serije 813, če odštejem tiste, na novo obnovljene, klimatizirane...mkx napisal/-a:Še dobro, da je karoserija aluminijasta ... sicer bi rja lahko preskočila z levihŽAT32 napisal/-a:http://s29.postimg.org/hcza61cqv/IMG_3002.jpg
Tiste na desni strani slike, se razume
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: SŽ 311/315
Uhhhh...nikarsikos napisal/-a:SŽ bi se mogle zgledovati po njih...
Boš videl, kakšne bodo te garniture čez 5 let...ali čez 10, če jih ne bodo do takrat že ferderbali..
Pomisli, kaj so naredili iz 665, ali kakšne so Španke, ki so jih dobili čisto obnovljene
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 107
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: SŽ 311/315
Katera Gomulka pa je na reviziji?
Re: SŽ 311/315
Idealno bi bilo, da bi SŽ kupile nove vlake, dokler pa jih ni pa nikar gomulk v penzijo. Res je ogrevanje slaba točka gomulk, pozimi je ali prevroče ali pa zmrzuje, kljub temu pa je na gorenjski progi jutranji par gomulk zlata vreden. Če koga zanima, kaj bi bilo brez njih naj gre na en vlak prej - ponavadi je dvočlenik Siemens, v katerem se ljudje gnetejo kot živina...
Re: SŽ 311/315
Tu so se pač SŽ zafrknile, ker so kupile premalo in/ali neustrezne garniture leta 2000. Če bi kupile zadostno število ustrezno dolgih kompozicij, bi lahko bile gomulke že zdavnaj v zasluženem pokoju. Drugače pa slaba stran gomulk nikakor ni le gretje, temveč še skoraj vse ostalo, kar je možno: od tega, da niso nizkopodne(velik problem za invalide, starejše, kolesarje, potnike z veliko prtljage,...), da nimajo klime, da imajo neudobno in glasno podvozje(vse trese, hrumi med vožnjo), da imajo izredno slabo oz. skoraj neobstoječo zvočno izolacijo, da v njih ni glasovnih in tekstovnih napovednikov postaj(problem za slepe/gluhe, tujce, občasne uporabnike železnice), da imajo od zunaj slabo vidne oznake linij z malimi tablicami, da je težko prepoznati smer oz. progo vlaka, da imajo zastarele WC, ki so povrhu še povsem nedostopni invalidom na vozičkih itd. Imajo pa res v primerjavi z desiroji malo udobnejše sedeže in pa več potnikov lahko natlačiš vanje, ker so kompozicije daljše. Žal pa je razen tega vse ostalo v zvezi z gomulkami epic fail!
Re: SŽ 311/315
gomulke so samo še za v muzej, absurd pa je, da bo tudi tista ki pride iz revizije verjetno brez klime
Re: SŽ 311/315
Stavim, da nobena gomulka pri nas nikoli ne bo imela klime, niti je najbrž ni smiselno vgrajevati. Saj tudi v Fiate jih ni smiselno vgrajevati, ker je pogonski sklop preslaboten. Ne rečem, če bi menjali še ves pogonski sklop, tako pa... Gomulke imajo pri nas že dolgo na aparatih za ohranjanje življenja, a očitno stroški vzdrževanja še niso tako visoki, da bi bilo ceneje kupiti nekaj novih ustreznejših garnitur. Sicer pa je gospod Mes nedavno lepo povedal, da z zadnjimi revizijami podaljšujejo življenje gomulkam še za najmanj 5 let, raje pa še več, tako da prav kmalu se jih še ne bomo znebili.