Stran 20 od 26
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 28.12.2015, 18:48
Napisal/-a cokla
Brižitka 363 napisal/-a:Na forumu o malih železnicah teče debata o izdelavi HR gomulk, pa je kolega Miloš izpostavil podserijo 200 s štirimi OT. Do kdaj so le-te vozile? Takih v živo nisem nikoli videl, vsaj ne zadnjih 15 let.
Podserija 200 ni nikoli imela štirih odjemnikov. Jih je pa imela podserija 100, ko je v začetku bila sestavljena iz dveh tročlenskih gomulk.
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 28.12.2015, 19:50
Napisal/-a Tomy
Brižitka 363 napisal/-a:Na forumu o malih železnicah teče debata o izdelavi HR gomulk, pa je kolega Miloš izpostavil podserijo 200 s štirimi OT. Do kdaj so le-te vozile? Takih v živo nisem nikoli videl, vsaj ne zadnjih 15 let.
Ali ni bil pred kratkim v tem forumu objavljen en link na video, kjer se taka Gomulka lepo vidi.
Lp
Tomaž
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 28.12.2015, 21:43
Napisal/-a mkx
Tomy napisal/-a:Brižitka 363 napisal/-a:Na forumu o malih železnicah teče debata o izdelavi HR gomulk, pa je kolega Miloš izpostavil podserijo 200 s štirimi OT. Do kdaj so le-te vozile? Takih v živo nisem nikoli videl, vsaj ne zadnjih 15 let.
Ali ni bil pred kratkim v tem forumu objavljen en link na video, kjer se taka Gomulka lepo vidi.
Tukajle od 10:34 do 10:49 ... številke se ne da razbrati, morda kdo od znalcev pozna vizuelno razliko med podserijama -100 in -200 (razen v OT kot pravi @cokla)?
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 28.12.2015, 22:22
Napisal/-a cokla
mkx napisal/-a:
Tukajle od 10:34 do 10:49 ... številke se ne da razbrati, morda kdo od znalcev pozna vizuelno razliko med podserijama -100 in -200 (razen v OT kot pravi @cokla)?
Jp...podserija 100 ni imela uporov na strehi.
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 29.12.2015, 0:17
Napisal/-a miloš
Brižitka,nisi dobro prebral in pogledal slike.Postavil sem drugo ob drugi podserijo 100 in 200 (zadaj),kjer se lepo vidijo razlike na strehah.Človek je dal gor tudi HŽ oznake,čeprav Hrvati teh niso imeli,kot vem.
LP Miloš
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 29.12.2015, 0:22
Napisal/-a miloš
Na posnetku je prva podserija 100,druga pa podserija 000 (ena od prvih treh,ker nima klasičnih odbijačev in pluga),če dobro vidim.
LP Miloš
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 29.12.2015, 8:43
Napisal/-a cokla
miloš napisal/-a:Brižitka,nisi dobro prebral in pogledal slike.Postavil sem drugo ob drugi podserijo 100 in 200 (zadaj),kjer se lepo vidijo razlike na strehah.Človek je dal gor tudi HŽ oznake,čeprav Hrvati teh niso imeli,kot vem.
LP Miloš
Tudi Hrvati so imeli podserijo 100...le da so spadali pod ŽGP Ljubljana.
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 29.12.2015, 9:11
Napisal/-a miloš
Ali sem nejasno napisal?Niso imeli podserije 200,ampak le 100 (315/320).Ne vem pa,kako je bilo po delitvi.Nekaj slovenskih je baje pripadalo njim.
LP Miloš
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 31.12.2015, 19:19
Napisal/-a Brižitka 363
Kje pa so vozile gomulke podserije 100?
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 31.12.2015, 22:05
Napisal/-a cokla
Brižitka 363 napisal/-a:Kje pa so vozile gomulke podserije 100?
Po Sloveniji povsod....in na Reko.
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 03.01.2016, 20:02
Napisal/-a _Borsig_
Malo Off:
Frajhand prevod: Prvi Minijeni so prispeli iz Polske! Po tirih!
Našel na Gsihtbukvi:
https://www.facebook.com/27085633968406 ... 23/?type=3
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 19.04.2016, 8:08
Napisal/-a Toma
Katere Gomulke so v rednem prometu? In katere su 'zive', izven prometa?
Hvala!
Lep pozdrav iz Zagreba
toma
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 05.06.2016, 8:36
Napisal/-a casio
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 05.06.2016, 10:02
Napisal/-a Re 4/4
Toma napisal/-a:Katere Gomulke so v rednem prometu? In katere su 'zive', izven prometa?
Hvala!
Lep pozdrav iz Zagreba
toma
Ni 100 %.
311/315-203/204, 207/208, 209/210, 221/222 in 225/226.
'Žive' izven prometa, od 25.6. vse. Če ne bodo desiroti crkoval.
Re: SŽ 311/315
Objavljeno: 09.12.2016, 13:24
Napisal/-a SIMY
Letnik 1974 je omagal v Globokem
Potniška vlakovna kompozicija, ki je bila namenjena z Jesenic v Ljubljano, je po odhodu z železniške postaje v Radovljici, po pripovedovanjih potnikov, začela izgubljati hitrost, hkrati pa se je začela tudi tresti. Nato se je na manjši postaji Globoko celotna kompozicija, ki šteje častitljivih 42 let, dokončno zaustavila. Vlak , ki se ga popularno med ljudstvom drži ime Gomoljka, se ne premakne več nikamor. Kot smo lahko izvedeli na samem kraju, je prišlo do okvare osi.
Trenutno se čaka vlak, ki bo pripeljal s postaje Jesenice, nato bosta sledila dvigovanje kompozicije s tirov ter odvoz na stranski tir. Koliko časa bo gorenjska železniška proga med Radovljico in Ljubljano zaprta, nam prisotni na kraju niso znali napovedati.
Potnike, ki so se namenili potovati z vlakom, obveščamo, naj pozorno preverijo, kje so nadomestni prevozi.
Vir :
http://www.slovenskenovice.si/crni-scen ... v-globokem