Stran 21 od 26

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 10.12.2016, 12:31
Napisal/-a fiat310
A ni 209/210 ravno dobro prišla iz revizije?

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 10.12.2016, 16:36
Napisal/-a bisabre
Škoda :( , jaz sem si pa tako želel, da bi popularno Gomulko lahko vsaj enkrat videl in pofotkal na Pomurki. Nekako se mi zdi, da tale retro mašinca kar nekako paše v tisto kraino. :D

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 10.12.2016, 17:04
Napisal/-a Matevz96
bisabre napisal/-a:Škoda :( , jaz sem si pa tako želel, da bi popularno Gomulko lahko vsaj enkrat videl in pofotkal na Pomurki. Nekako se mi zdi, da tale retro mašinca kar nekako paše v tisto kraino. :D
Gomulka je dobra samo za slikat, ker v notranjosti tako ropota, da se niti pogovarjat ne moreš...

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 11.12.2016, 14:59
Napisal/-a bisabre
Saj je bila vedno bolj "trda", ampak pospeške je pa imela. :wink: Se spomnim, ko sva se z očetom prvič peljala v Kranj, to je bil užitek, do takrat smo se namreč vozili zgolj na paro. Za tiste časa je bila ful in, če upoštevamo, da so bile garniture v bistvu za podzemno in ne za "nadzemno" vožnjo. Za slednjo naj bi jih tovarniško priredili. :D

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 08.01.2018, 21:16
Napisal/-a Kanarček715
V požaru na Jesenicah je minuli vikend zagorela Gomulka 203/204.
Prispevek v Prvem dnevniku včeraj: http://4d.rtvslo.si/arhiv/prvi-dnevnik/174512521
Prispevek med 12:03 in 12:18.
Koliko Gomulk je sploh zdaj še ostalo? Kolikor se mi zdi le tri.

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 09.01.2018, 7:12
Napisal/-a Regan 664
Matevz96 napisal/-a:Gomulka je dobra samo za slikat, ...
Pa še to samo dan ali dva po reviziji :D

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 09.01.2018, 14:04
Napisal/-a bisabre
Kar potrjuje stari ljudski rek, da ne obiskuj dohtarja, če sebi želiš dobro in še nekaj časa živeti. :mrgreen:

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 05.03.2018, 7:34
Napisal/-a thomcro
Tražeći neke druge fotografije, našao sam na netu ove dvije fotografije gomulki prodanih u Italiju ...

kolodvor Ostellato
Slika

Valcesura
Slika

Zna li se što je sa njima? Jesu kasirane ili još žive u nekom kutu Italije?

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 05.03.2018, 10:22
Napisal/-a Re 4/4
Težko boš izvedel, ker še Italijani ne vedo. DecoTrain je kupil 3 gomulke, za predelavo in prodajo FER. Ko so začeli, so videli, da ne bo šlo in, ker FER ni hotel več kupiti, je ena odšla na Poljsko, tista, ki so jo začeli predelat je šla v plavž ali nekje stoji. Za tretjo pa nihče ne ve.

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 05.03.2018, 11:47
Napisal/-a thomcro
Hvla za informacije.

Osim ove dvije, ima li možda još koja fotografija iz tog vremena iz Italije?

Zna se broj te treće garniture?

Ako je suditi po brojevima, 107/108 je bila četvrodjelna a 007/008 trodjelna a ta treća?

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 05.03.2018, 12:46
Napisal/-a Re 4/4
thomcro napisal/-a:Hvla za informacije.

Osim ove dvije, ima li možda još koja fotografija iz tog vremena iz Italije?

Zna se broj te treće garniture?

Ako je suditi po brojevima, 107/108 je bila četvrodjelna a 007/008 trodjelna a ta treća?
Sem izbrskal. V Italijo je bilo leta 2003 prodanih skupaj 10 gomulk za FER. 001, 004, 007, 009, 010, 105/106, 107/108, 201/202, 205/206 in 229/230. 203/204 na koncu niso prodali. Vse razen 205/206 so odšle v roku nekaj let na Poljsko. 205/206 pa je še v Italiji ali v plavžu. Na Poljsko so odšle še 002 in 014, ter HŽ 6011 003/004, 009/010. 015/016.

http://www.trenomania.it/ernesto/news/fer6.jpg

http://www.trenomania.it/ernesto/news/fer4.jpg

http://www.trenomania.it/ernesto/news/fer3.jpg

0xx tričlenska, predelane štiričlenske 1xx
1xx štričlenska
2xx štiričlenska novejši tip

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 05.03.2018, 13:49
Napisal/-a thomcro
Joj puno ti hvala za ove informacije!

Hrvatske 003/004 & 015/016 smo nas dvojica počasno ispratili kad su bile na probi kočnica Rijeka-Matulji-Rijeka. Ali trenutno su mi više zanimljive ove slovenske šta su završile u Italiji.

Još jednom hvala za informacije i fotografije.

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 22.03.2018, 10:39
Napisal/-a Re 4/4
Ne vem, kam naj vtaknem tole temo, pa jo bom kar sem.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/PKP_class_ED72

Če koga zanima, kaj ima ED72 veze z SŽ 311 (EN57) si naj prebere wikipedio.

Sedaj pa še bistvo. Przewozy Regionalne je sklenil pogodbo za 147 milijonov zlotov s ZNTK Mińsk Mazowiecki, ki bo ponovno obnovil pet komadov serije ED72, z možnostjo še dodatnih sedem. V prvi modernizaciji se je obnovila samo maska kabine in notranjost.. V okviru nove posodobitve, pa se bo povečala hitrost iz sedanjih 110 na 120 km/h, sedeži morajo biti oblikovani za 4 urno udobnjo vožnjo, asinhronska tehnologija z možnostjo vračanja energije, prostor za 8 koles in klimo, sistem za štetje potnikov, električne vtičnice, wc za invalide...in povečana aerodinamičnost.

In končni rezultat?

Povezava na video

Tisti, ki pozamo kaj vozi po Evropi ne bo težko ugotoviti, iz katere garniture so skopirali masko. :lol:

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 22.03.2018, 15:49
Napisal/-a Ri Majstor
Koliko ih je još u prometu? Samo 200 podserija je ostala, jel?

Re: SŽ 311/315

Objavljeno: 22.03.2018, 17:08
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a: Sedaj pa še bistvo. Przewozy Regionalne je sklenil pogodbo za 147 milijonov zlotov s ZNTK Mińsk Mazowiecki, ki bo ponovno obnovil pet komadov serije ED72, z možnostjo še dodatnih sedem. V prvi modernizaciji se je obnovila samo maska kabine in notranjost.. V okviru nove posodobitve, pa se bo povečala hitrost iz sedanjih 110 na 120 km/h, sedeži morajo biti oblikovani za 4 urno udobnjo vožnjo, asinhronska tehnologija z možnostjo vračanja energije, prostor za 8 koles in klimo, sistem za štetje potnikov, električne vtičnice, wc za invalide...in povečana aerodinamičnost.

In končni rezultat?
Kaj tako grotesknega pa še ne. Gomulka z masko Acatusa. Po zvoku sodeč pa je še vedno isti šmorn.
Komu na čast tole, če jim Pesa in Newag izdelujeta popolnoma nove garniture?