Debata okoli voznega parka
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 03.07.2008, 20:42
parna napisal/-a: Poleg seri 644 ,661 in drugih,bi bilo potrebno ohraniti tudi motornike 711(v prvotni barvi),..............
Hmm, pa ti zares veš, kakšni so bili DMG 711 v originalni barvni shemi?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 03.07.2008, 20:45
Rjavi
Tin€
Strojevodja I
Prispevkov: 3868 Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Tin€ » 03.07.2008, 21:13
Svetlo in temno rjavi barvi.
Tine
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 03.07.2008, 21:20
Vem, da vemó še marsikaj drugega o DMG 711, saj smo konec koncev že tudi kakšno napisali o tem motorniku.
Sprašujem se pa, če @parna zares vé, kakšni so bili v prvotni barvi in opremi. Zdi se mi, da ne.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
parna
Strojevodja I
Prispevkov: 484 Pridružen: 17.03.2008, 20:01
Odgovor
Napisal/-a parna » 04.07.2008, 7:43
Dizelmotorniki 711 so bili najprej v rjavi barvni shemi,imenivani tudi Sava express.
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 04.07.2008, 7:53
parna napisal/-a: Dizelmotorniki 711 so bili najprej v rjavi barvni shemi,imenivani tudi Sava express.
Emona Express pa zares.
Torej veš, da so bili temeljito prenovljeni. Praktično je od njih ostala le lupina ali koš, kot se tudi reče, podstavni vozički in še kakšna malenkost. Nemogoče je eno samo garnituro povrniti v prvotno stanje. Pač ni od kje vzeti.
Marsikaj o DMG 711 si lahko prebereš
v tej temi.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
parna
Strojevodja I
Prispevkov: 484 Pridružen: 17.03.2008, 20:01
Odgovor
Napisal/-a parna » 04.07.2008, 9:18
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 04.07.2008, 10:13
@parna, del mojega odgovora boš našel
na tem mestu.
MMG, mešaš imena vlakov z imeni motornikov.
Naj bo vse na svojem mestu.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Nejc
Odgovor
Napisal/-a Nejc » 04.07.2008, 10:27
parna napisal/-a:
Čemu so služile tiste "gitre" (rešeta) na vetrobranskem oknu? Se je to uporabljalo v času vojne?
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 04.07.2008, 10:34
Nejc napisal/-a:
Čemu so služile tiste "gitre" (rešeta) na vetrobranskem oknu? Se je to uporabljalo v času vojne?
V času 1969 - 1979. Katere vojne, vietnamske?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
parna
Strojevodja I
Prispevkov: 484 Pridružen: 17.03.2008, 20:01
Odgovor
Napisal/-a parna » 04.07.2008, 10:42
Gitre so služile zaščiti pred barabami-ti še danes rišejo grafite po vlakih,in kaj razbijajo.
parna
Strojevodja I
Prispevkov: 484 Pridružen: 17.03.2008, 20:01
Odgovor
Napisal/-a parna » 04.07.2008, 10:44
Malo sem se hecal,gitre so verjetno tam zaradi takratne mode.
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 04.07.2008, 10:54
Rešetka je bila zgolj za zaščito pred letečimi predmeti. Predvsem steklenic, ki so v takratnem času kar deževale iz vagonov brzcev.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
664119
Vajenec
Prispevkov: 34 Pridružen: 16.06.2008, 19:48
Odgovor
Napisal/-a 664119 » 04.07.2008, 19:00
IMA VSAJ KLIMO V ODELKIH 711 JE ZAKON.
¸
OrientExpress
Strojevodja I
Prispevkov: 453 Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Odgovor
Napisal/-a OrientExpress » 04.07.2008, 20:19
664119 napisal/-a: IMA VSAJ KLIMO V ODELKIH 711 JE ZAKON.
¸
kaj sploh še ostane pendolinu
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)