JŽ 665

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

JŽ 665

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Na srbskem forumu se prebiral malo lokomotivi JŽ 665. Zanima me, če so te lokomotive kdaj zašle na naše proge, ali so vozile samo "dol".
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Re: JŽ 665

Odgovor Napisal/-a Urban »

RisPo napisal/-a:Na srbskem forumu se prebiral malo lokomotivi JŽ 665. Zanima me, če so te lokomotive kdaj zašle na naše proge, ali so vozile samo "dol".
Zdravo

Kolikor je meni znano te lokomotive na slovenskih progah niso vozile. Naročene so bile za vleko vlakov na progi Beograd-Bar, preden je bila elektrificirana, nato so njihovo delo prevzele 461.

Lokomotive 665 so nato vlekle vlake v hribovitih predelih južne in vzhodne Srbije, dokler jih niso leta 1987 dokončno vzeli iz prometa, ker baje ni bilo več potreb po tako močni dizlovki. Njihovo službo so prevzeli "kenediji" 661.

Tudi med osebjem lokomotive 665 niso bile preveč priljubljene.

Po grških progah vozijo identične lokomotive z oznako A450 Slika
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Odgovor Napisal/-a parna »

Lokomotive JŽ 665, so bile izdelane ZSSR,leta 1977 v tovarni LIZ,ponekod so to serijo označevali tudi z JŽ 744,ima zaporedje osi B-B.
Lokomotive so v eksplotaciji Srbskih železnic.

Slika
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Parna zdaj si pa napisal eno veliko sranje.
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Parna, tole pa ne bo držalo. Že številčenje lokomotive, 665 ti pove, da gre za dieselelektrično lokomotivo s šestimi pogonskimi osmi (Naše številčenje lokomotiv je prevzeto od JŽ in je pomen isti). JŽ-665 so izdelek kanadskega MLW (Montreal Locomotive Works) in gre praktično za ALCO tip lokomotive (in s tem edino ne-GM šestosno dizelko na progah JŽ). Lokomotive so imele sloves izredno dobrih hribovskih lokomotiv, predvsem zaradi tega, ker so imele dober sistem za preprečevanje drsenja koles.

LP

Jože
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

parna napisal/-a:Lokomotive JŽ 665, so bile izdelane ZSSR,leta 1977 v tovarni LIZ,ponekod so to serijo označevali tudi z JŽ 744,ima zaporedje osi B-B.
Lokomotive so v eksplotaciji Srbskih železnic.
leta 1972 in ne leta 1977
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Odgovor Napisal/-a parna »

Zamenjava,oprostite. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

Barbarpapa1 napisal/-a:Lokomotive so imele sloves izredno dobrih hribovskih lokomotiv, predvsem zaradi tega, ker so imele dober sistem za preprečevanje drsenja koles.
Ta elektronski sistem (ki je bil baje najsodobnejši v Evropi za tiste čase) je delavniškemu osebju v srbiji povzročal nemalo težav, zato je prišlo do pogostih okvar tega sistema.

Po odstavitvi z barske proge zaradi elektrifikacije le te so jih premaknili v južno in vzhodno Srbijo, kjer pa so zaradi velike mase imele prevelik osni pritisk, zato so bile do leta 1987 odstavljene.

LP Urban
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Re: JŽ 665

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

Urban napisal/-a: ker baje ni bilo več potreb po tako močni dizlovki.
saj ni prav močna - manj kot 1000 kW, če se ne motim. Najbrž je bila za barsko progo izbrana zaradi odličnega sistema proti zdrsavanju.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: JŽ 665

Odgovor Napisal/-a Signal »

OrientExpress napisal/-a:
Urban napisal/-a: ker baje ni bilo več potreb po tako močni dizlovki.
saj ni prav močna - manj kot 1000 kW, če se ne motim. Najbrž je bila za barsko progo izbrana zaradi odličnega sistema proti zdrsavanju.
665-ka je (bila) precej močnejša. O njej (in o ostalih DLOK) lahko prebereš tukaj.
Pa še to, leta 1987 sem prepotoval progo BG - Bar in 665-ko sem videl v Podgorici (takrat Titograd), kjer je vlekla tovorni vlak ter pri tem obupno sajila.

Lp Signal
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Re: JŽ 665

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

[quote="Signal"

665-ka je (bila) precej močnejša. O njej (in o ostalih DLOK) lahko prebereš tukaj.
Pa še to, leta 1987 sem prepotoval progo BG - Bar in 665-ko sem videl v Podgorici (takrat Titograd), kjer je vlekla tovorni vlak ter pri tem obupno sajila.

Lp Signal[/quote]

Ups, sem zamešal s 667. Hvala za pdf.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Ja za svoje cajte so bili to najboljši gorski dizli. Na žalost je bila vsa oprema od GE, ki se je najbrž potrudil, da so tudi ostale tehnične rešitve prešle v njegovo last.
Odgovori