JŽ 665
JŽ 665
Na srbskem forumu se prebiral malo lokomotivi JŽ 665. Zanima me, če so te lokomotive kdaj zašle na naše proge, ali so vozile samo "dol".
Re: JŽ 665
ZdravoRisPo napisal/-a:Na srbskem forumu se prebiral malo lokomotivi JŽ 665. Zanima me, če so te lokomotive kdaj zašle na naše proge, ali so vozile samo "dol".
Kolikor je meni znano te lokomotive na slovenskih progah niso vozile. Naročene so bile za vleko vlakov na progi Beograd-Bar, preden je bila elektrificirana, nato so njihovo delo prevzele 461.
Lokomotive 665 so nato vlekle vlake v hribovitih predelih južne in vzhodne Srbije, dokler jih niso leta 1987 dokončno vzeli iz prometa, ker baje ni bilo več potreb po tako močni dizlovki. Njihovo službo so prevzeli "kenediji" 661.
Tudi med osebjem lokomotive 665 niso bile preveč priljubljene.
Po grških progah vozijo identične lokomotive z oznako A450
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Parna, tole pa ne bo držalo. Že številčenje lokomotive, 665 ti pove, da gre za dieselelektrično lokomotivo s šestimi pogonskimi osmi (Naše številčenje lokomotiv je prevzeto od JŽ in je pomen isti). JŽ-665 so izdelek kanadskega MLW (Montreal Locomotive Works) in gre praktično za ALCO tip lokomotive (in s tem edino ne-GM šestosno dizelko na progah JŽ). Lokomotive so imele sloves izredno dobrih hribovskih lokomotiv, predvsem zaradi tega, ker so imele dober sistem za preprečevanje drsenja koles.
LP
Jože
Parna, tole pa ne bo držalo. Že številčenje lokomotive, 665 ti pove, da gre za dieselelektrično lokomotivo s šestimi pogonskimi osmi (Naše številčenje lokomotiv je prevzeto od JŽ in je pomen isti). JŽ-665 so izdelek kanadskega MLW (Montreal Locomotive Works) in gre praktično za ALCO tip lokomotive (in s tem edino ne-GM šestosno dizelko na progah JŽ). Lokomotive so imele sloves izredno dobrih hribovskih lokomotiv, predvsem zaradi tega, ker so imele dober sistem za preprečevanje drsenja koles.
LP
Jože
Ta elektronski sistem (ki je bil baje najsodobnejši v Evropi za tiste čase) je delavniškemu osebju v srbiji povzročal nemalo težav, zato je prišlo do pogostih okvar tega sistema.Barbarpapa1 napisal/-a:Lokomotive so imele sloves izredno dobrih hribovskih lokomotiv, predvsem zaradi tega, ker so imele dober sistem za preprečevanje drsenja koles.
Po odstavitvi z barske proge zaradi elektrifikacije le te so jih premaknili v južno in vzhodno Srbijo, kjer pa so zaradi velike mase imele prevelik osni pritisk, zato so bile do leta 1987 odstavljene.
LP Urban
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Re: JŽ 665
saj ni prav močna - manj kot 1000 kW, če se ne motim. Najbrž je bila za barsko progo izbrana zaradi odličnega sistema proti zdrsavanju.Urban napisal/-a: ker baje ni bilo več potreb po tako močni dizlovki.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Re: JŽ 665
665-ka je (bila) precej močnejša. O njej (in o ostalih DLOK) lahko prebereš tukaj.OrientExpress napisal/-a:saj ni prav močna - manj kot 1000 kW, če se ne motim. Najbrž je bila za barsko progo izbrana zaradi odličnega sistema proti zdrsavanju.Urban napisal/-a: ker baje ni bilo več potreb po tako močni dizlovki.
Pa še to, leta 1987 sem prepotoval progo BG - Bar in 665-ko sem videl v Podgorici (takrat Titograd), kjer je vlekla tovorni vlak ter pri tem obupno sajila.
Lp Signal
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Re: JŽ 665
[quote="Signal"
665-ka je (bila) precej močnejša. O njej (in o ostalih DLOK) lahko prebereš tukaj.
Pa še to, leta 1987 sem prepotoval progo BG - Bar in 665-ko sem videl v Podgorici (takrat Titograd), kjer je vlekla tovorni vlak ter pri tem obupno sajila.
Lp Signal[/quote]
Ups, sem zamešal s 667. Hvala za pdf.
665-ka je (bila) precej močnejša. O njej (in o ostalih DLOK) lahko prebereš tukaj.
Pa še to, leta 1987 sem prepotoval progo BG - Bar in 665-ko sem videl v Podgorici (takrat Titograd), kjer je vlekla tovorni vlak ter pri tem obupno sajila.
Lp Signal[/quote]
Ups, sem zamešal s 667. Hvala za pdf.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45