312 revizije
Re: Revizija
Koliko časa pa je predvideno, da traja revizija SR siemensa, seveda če gre vse brez zapletov? Verjetno se ne more primerjati s SR recimo brižite, ali bognedaj gomulke. Mmg kaj 311/221-222 je tudi na mali reviziji?CD312 napisal/-a:Iz revizije (SR) bo kmalu prišel prvi Desiro EMG 312 007/008. Kmalu pa dobimo V CD drugo revizijo EMG 312 005/006.
LP
CD312
lp
Re: 312 revizije
Siemens Desiro 312-101 je pred kratkim imel svoj ponovni krst. Na njemu je bila opravljena revizija in padla je komanda, da se mu "vzame mero".
Šlo je za tako imenovano "tekalno vožnjo", kjer se v praksi pokažejo mogoče napake in pomankljivosti. Poleg same vožnje, ki zajema maksimalno hitrost, se preveri delovanje varnostnih naprav, še posebej zavornega sistema.
Za uspešno tekalno vožnjo je potrebno prevoziti najmanj 60 km v eno smer. Tako bi lahko zadostvovala relacija Ljubljana - Jesenice ali pa npr. Zidani Most. Ampak, ker na teh odsekih ni možno razviti njegovo maksimalno hitrost 140 km/h, je pač potreben skok na štajersko, ..... in gas do daske!
Revizija je takšna, kot je strojevodje sicer nekako nismo vajeni. Obnovljeni so le vitalni deli in zamenjano je le malo kaj, saj je konec koncev ta Desirojček star šele 9 let. Kje je še do Gomulkinih 40?
V meglenem ljubljanskem jutru je kandidat v miru čakal na svojega Valpta, na LB-severni.
Biriči pridejo pač kasneje, po jutranji kavi.
Na njemu, jasno, grafiti. Ni denarja, niti posluha za njihovo odstranitev.
Orig. barva očitno še drži. Ko bo takšen, rjav in bulast kot kašen Golf II, pa bo morda padlo malo kita in penzlna po njem.
1.
Sprehod okrog EMG pokaže na očiščene in obnovljene podstavne vozičke.
"Diske bo potrebno spolirati", zaukaže šefe.
2.
Pod kabino, neposredno pred I. podstavnim vozičkom, se nahaja pomožni kompresor.
3.
..... Pod drugo kabino pa glavni, naprava za mazanje sledilnih vencev in še kaj ......
4.
Notranjost je očiščena in tla se tudi bleščijo, kot so se njega dni v JLA.
Dan povprej opravljen izpit iz "varstva pri delu" zapoveduje: "Boh ne daj copat ali sandalov! Samo služebni šuhi in pika! Inšpektor ne pozna milosti Božje!"
5.
WC brez mladenke, ki bi se švercala v njem.
6.
Pogled skozi osrednji del, priklopnega člena z nizkim podom.
7.
..... in še v smeri vožnje.
8.
Tako. Pripravljeni za odhod. Počakamo le še na dovoljenje za vožnjo.
9.
V Mariboru, čim se ustavimo, se cel "ansambel" zapodi okrog Siemensa. Vsak prekontrolira svoje področje.
MMG, izemerili so tudi temperaturo osnih ležajev in vse lepo zabeležili.
Po končanem opravilu in pavzi sporočijo, da so "kontent" in II. etapa proti domu se lahko prične.
10.
V sončnem totem Maribori.
11.
Test je bil uspešen. Tako uspešen, da je Desiro le dve uri po prihodu v domicil odpeketal v Koper. Kot pravi pravcati potniški vlak.
In nič ni bilo slišati, da bi bilo kaj narobe.
Na zdravje in dolgo življenje!
lp
Dolfe
Šlo je za tako imenovano "tekalno vožnjo", kjer se v praksi pokažejo mogoče napake in pomankljivosti. Poleg same vožnje, ki zajema maksimalno hitrost, se preveri delovanje varnostnih naprav, še posebej zavornega sistema.
Za uspešno tekalno vožnjo je potrebno prevoziti najmanj 60 km v eno smer. Tako bi lahko zadostvovala relacija Ljubljana - Jesenice ali pa npr. Zidani Most. Ampak, ker na teh odsekih ni možno razviti njegovo maksimalno hitrost 140 km/h, je pač potreben skok na štajersko, ..... in gas do daske!
Revizija je takšna, kot je strojevodje sicer nekako nismo vajeni. Obnovljeni so le vitalni deli in zamenjano je le malo kaj, saj je konec koncev ta Desirojček star šele 9 let. Kje je še do Gomulkinih 40?
V meglenem ljubljanskem jutru je kandidat v miru čakal na svojega Valpta, na LB-severni.
Biriči pridejo pač kasneje, po jutranji kavi.
Na njemu, jasno, grafiti. Ni denarja, niti posluha za njihovo odstranitev.
Orig. barva očitno še drži. Ko bo takšen, rjav in bulast kot kašen Golf II, pa bo morda padlo malo kita in penzlna po njem.
1.
Sprehod okrog EMG pokaže na očiščene in obnovljene podstavne vozičke.
"Diske bo potrebno spolirati", zaukaže šefe.
2.
Pod kabino, neposredno pred I. podstavnim vozičkom, se nahaja pomožni kompresor.
3.
..... Pod drugo kabino pa glavni, naprava za mazanje sledilnih vencev in še kaj ......
4.
Notranjost je očiščena in tla se tudi bleščijo, kot so se njega dni v JLA.
Dan povprej opravljen izpit iz "varstva pri delu" zapoveduje: "Boh ne daj copat ali sandalov! Samo služebni šuhi in pika! Inšpektor ne pozna milosti Božje!"
5.
WC brez mladenke, ki bi se švercala v njem.
6.
Pogled skozi osrednji del, priklopnega člena z nizkim podom.
7.
..... in še v smeri vožnje.
8.
Tako. Pripravljeni za odhod. Počakamo le še na dovoljenje za vožnjo.
9.
V Mariboru, čim se ustavimo, se cel "ansambel" zapodi okrog Siemensa. Vsak prekontrolira svoje področje.
MMG, izemerili so tudi temperaturo osnih ležajev in vse lepo zabeležili.
Po končanem opravilu in pavzi sporočijo, da so "kontent" in II. etapa proti domu se lahko prične.
10.
V sončnem totem Maribori.
11.
Test je bil uspešen. Tako uspešen, da je Desiro le dve uri po prihodu v domicil odpeketal v Koper. Kot pravi pravcati potniški vlak.
In nič ni bilo slišati, da bi bilo kaj narobe.
Na zdravje in dolgo življenje!
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 312 revizije
MMG, sicer nepomembno, ali ni bilo nekoč govora, da vrata "majstrove" kabine ne bodo več prozornaDolfe napisal/-a: ...
8.
...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: 312 revizije
Uff Dolfe, kakšne fotke! Sem moral dvakrat pogledat (in prečekirat EXIF), če so Bojanove
Goran
Re: 312 revizije
Dolfe napisal/-a:Orig. barva očitno še drži. Ko bo takšen, rjav in bulast kot kašen Golf II, pa bo morda padlo malo kita in penzlna po njem.
LP
Re: 312 revizije
Lepe slike
Re: 312 revizije
Lepo dokumentirano @Dolfe!
Edina škoda je, da so na njem še vedno grafiti...
Edina škoda je, da so na njem še vedno grafiti...
Vlak je vedno hitrejši!
Re: 312 revizije
Nemogoče, če pa firer zunaj skače s fotoaparatom..Dolfe napisal/-a: Tako. Pripravljeni za odhod. Počakamo le še na dovoljenje za vožnjo.
9.http://www.shrani.si/f/C/yh/4bm8ubA8/9.jpg
Lepa reportaž'ca.
Re: 312 revizije
Bravo @Dolfe!
Zanimiva predstavitev.
Zanimiva predstavitev.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
- Klemen
- Strojevodja I
- Prispevkov: 309
- Pridružen: 24.05.2008, 7:41
- Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru
Re: 312 revizije
svetske slike Dolfe!
Si mi lušte naredo, ma me da bi strojnega klico pa zagnjavo da me spet malo na 312 da
Si mi lušte naredo, ma me da bi strojnega klico pa zagnjavo da me spet malo na 312 da
LP, Klemen
Re: 312 revizije
Dolfe, s tisto mladenko v WC-ju si morda mislil na F.
Slike so pa itak takega napisa na Desiroju ne vidiš prav pogosto v fotografski obliki.
Slike so pa itak takega napisa na Desiroju ne vidiš prav pogosto v fotografski obliki.
Tine
Re: 312 revizije
Kolikšna pa je bila maksimalna hitrost na tej vožnji?
Verjetno na relaciji Pragersko-Hoče
Verjetno na relaciji Pragersko-Hoče
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.