312 revizije

Debata okoli voznega parka
Odgovori
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a bronz »

Ja nekaj sklopov (elementov) ni zdržalo garancijskega roka!Imajo pa zagotovljen posel po izteku,rezervni deli ipd.!
Seveda je pa razlika ali jih kupiš 30 ali pa 300...za obe strani..tudi to gdo jih kupuje !
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Se pa po najnovejšem brzojavu lahko desiroje tudi šlepa s pomožno spenjačo.
Vmax je 30km/h v kolikor deluje zračna zavora, sicer pa 20km/h
In danes ponoči je bil že ta pravi dan, da se zadeva iz papirja izlije na tire
Slika
LEP DAN
Igor
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a space »

Lp!

Za kakšno težavo pa gre tukaj ?(predvidevam)
Kot danes recimo, prednji motorji so delovali,ker se je slišalo ,zadnji pa ne,(tišina)
za posledico nizka hitrost, mislim da več kot 80 km/h ni bil sposoben razviti ?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a cokla »

space napisal/-a:Lp!

Za kakšno težavo pa gre tukaj ?(predvidevam)
Kot danes recimo, prednji motorji so delovali,ker se je slišalo ,zadnji pa ne,(tišina)
za posledico nizka hitrost, mislim da več kot 80 km/h ni bil sposoben razviti ?
Izpad enega pretvornika , posledično programsko znižana hitrost glede na težo ljudi , ki so v potniških oddelkih.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a 541 »

Kaj je z garniturama 117 in 119? A gre revizija omenjenih dveh garnitur h koncu ali se je komaj pričela?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Servisiranje-vzdrževanje Desiroja 312, v CD-Moste.



Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a SZ ljubitelj »

Dolfe napisal/-a:Servisiranje-vzdrževanje Desiroja 312, v CD-Moste.

http://www.shrani.si/f/f/Ur/3APMzpGf/4-copy.jpg
Mene je zmeraj strah avto nad kanal vozit. :mrgreen:

mmg dobra slikca =D>
Lep pozdrav vsem

Tadej
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a space »

Lp!
in kaj vlako mehaniki tukaj servisirajo na tej 312 garnituri? :D
A se je že zgodilo da je bilo potrebno zamenjati katerega od vlečnih motorjev?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

space napisal/-a:Lp!
in kaj vlako mehaniki tukaj servisirajo na tej 312 garnituri? :D
A se je že zgodilo da je bilo potrebno zamenjati katerega od vlečnih motorjev?
Glej in se čudi.



Slika

Dušilka glavnega pretvornika.



Slika

Glavno stikalo ali hitri odklopnik. Popolnoma drugačen, kot smo ga vajeni iz lokomotiv in napajalnih postaj ENP.


Tom je to in ni več. [-X



Slika

Rotorji asinhronskih vlečnih motorjev, Desiroja 312.



Slika

Osi kolesnih dvojic, z zobniškim prenosom.



Slika

Glavni kompresor, ki se nahaja pod strojevodsko kabino.


Slika

Mesto vpetja pogonskega podstavnega vozička.


Slika

Polovička ali pa tretjina Desiroja. Odvisno, za katero podserijo gre.



Slika

Nosilci pod strojevodsko kabino.


To je to in nič več. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
expres
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.03.2008, 11:39
Kraj: Pod kraškim robom

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a expres »

Teorija mehanskega in električnega dela je opravljena. :m2
Sedaj samo še praktični del. :bicikl

Dolfe lepe slike. =D> =D>

Lp
Kar an zmotjan nardi,stu pametneh na mora rešit.
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a bart »

Bravo Dolfe!

Zadnji dve sta najboljši (vsaj zame).

Prvič, ker polovice praktično laiki ne vidimo.
Drugič, ker sta tista dva nosilca, ki naj bi tudi kakšne sile trkov (Bog ne daj) pokasirala res minimalna.
Ostane še podn in poliester in kakšen profil, ki pa se ga ne vidi.

Jernej
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Uh Dolfe, zdej sem pa še bolj lačen... Seveda slik! Krasno, hvala! =D> =D> =D> =D>
Goran
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Zelo zanimivo, sploh za nas, ki nismo zraven....Najbolj me je presenetila uporaba zobnikov s poševnim ozobjem, kar pri pogonih koles železniških vozil ni ravno običajno. Pa po zloženih zobnikih sklepam, da ima Desiro (alias Disastro, alias Simo) dvostopenjski reduktor.

Ja, jaz bi tudi še slikic [-o< [-o<

LP

Jože
Kus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.02.2009, 16:24

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a Kus »

Se ne čudim, da imajo v reduktorjih zobnike s poševnim ozobjem... Prednosti so predvsem mirnejši in tišji tek, ter manj "zobato" premikanje...vse troje je precej pomembno pri udobju v potniški kabini. Imajo pa taki zobje tudi večjo nosilnost ob enaki velikosti zobnika...
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: 312 revizije

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Glede prednosti poševnega ozobljenja so mi prednosti jasne. Le običaj ni bil, da se bi uporabljala pri tirnih vozilih, to pa predvsem zato, da ni prihajalo do dodatnih aksialnih sil na oseh - gredeh. Le-te pa moraš prestrezati z ustreznim vležajenjem (glede na videno je to pri Simo-tu dobro izvedeno) in to v obe smeri, ker so pogoni reverzibilni. Še boljša (in dražja) bi bila izvedba s puščicastimi ali celo Z zobniki....

LP

Jože
Odgovori