312 revizije
Re: 312 revizije
Ja nekaj sklopov (elementov) ni zdržalo garancijskega roka!Imajo pa zagotovljen posel po izteku,rezervni deli ipd.!
Seveda je pa razlika ali jih kupiš 30 ali pa 300...za obe strani..tudi to gdo jih kupuje !
Seveda je pa razlika ali jih kupiš 30 ali pa 300...za obe strani..tudi to gdo jih kupuje !
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: 312 revizije
Se pa po najnovejšem brzojavu lahko desiroje tudi šlepa s pomožno spenjačo.
Vmax je 30km/h v kolikor deluje zračna zavora, sicer pa 20km/h
In danes ponoči je bil že ta pravi dan, da se zadeva iz papirja izlije na tire
Vmax je 30km/h v kolikor deluje zračna zavora, sicer pa 20km/h
In danes ponoči je bil že ta pravi dan, da se zadeva iz papirja izlije na tire
LEP DAN
Igor
Igor
Re: 312 revizije
Lp!
Za kakšno težavo pa gre tukaj ?(predvidevam)
Kot danes recimo, prednji motorji so delovali,ker se je slišalo ,zadnji pa ne,(tišina)
za posledico nizka hitrost, mislim da več kot 80 km/h ni bil sposoben razviti ?
Za kakšno težavo pa gre tukaj ?(predvidevam)
Kot danes recimo, prednji motorji so delovali,ker se je slišalo ,zadnji pa ne,(tišina)
za posledico nizka hitrost, mislim da več kot 80 km/h ni bil sposoben razviti ?
Re: 312 revizije
Izpad enega pretvornika , posledično programsko znižana hitrost glede na težo ljudi , ki so v potniških oddelkih.space napisal/-a:Lp!
Za kakšno težavo pa gre tukaj ?(predvidevam)
Kot danes recimo, prednji motorji so delovali,ker se je slišalo ,zadnji pa ne,(tišina)
za posledico nizka hitrost, mislim da več kot 80 km/h ni bil sposoben razviti ?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 312 revizije
Kaj je z garniturama 117 in 119? A gre revizija omenjenih dveh garnitur h koncu ali se je komaj pričela?
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: 312 revizije
Mene je zmeraj strah avto nad kanal vozit.Dolfe napisal/-a:Servisiranje-vzdrževanje Desiroja 312, v CD-Moste.
http://www.shrani.si/f/f/Ur/3APMzpGf/4-copy.jpg
mmg dobra slikca
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: 312 revizije
Lp!
in kaj vlako mehaniki tukaj servisirajo na tej 312 garnituri?
A se je že zgodilo da je bilo potrebno zamenjati katerega od vlečnih motorjev?
in kaj vlako mehaniki tukaj servisirajo na tej 312 garnituri?
A se je že zgodilo da je bilo potrebno zamenjati katerega od vlečnih motorjev?
Re: 312 revizije
Glej in se čudi.space napisal/-a:Lp!
in kaj vlako mehaniki tukaj servisirajo na tej 312 garnituri?
A se je že zgodilo da je bilo potrebno zamenjati katerega od vlečnih motorjev?
Dušilka glavnega pretvornika.
Glavno stikalo ali hitri odklopnik. Popolnoma drugačen, kot smo ga vajeni iz lokomotiv in napajalnih postaj ENP.
Tom je to in ni več.
Rotorji asinhronskih vlečnih motorjev, Desiroja 312.
Osi kolesnih dvojic, z zobniškim prenosom.
Glavni kompresor, ki se nahaja pod strojevodsko kabino.
Mesto vpetja pogonskega podstavnega vozička.
Polovička ali pa tretjina Desiroja. Odvisno, za katero podserijo gre.
Nosilci pod strojevodsko kabino.
To je to in nič več.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 312 revizije
Teorija mehanskega in električnega dela je opravljena.
Sedaj samo še praktični del.
Dolfe lepe slike.
Lp
Sedaj samo še praktični del.
Dolfe lepe slike.
Lp
Kar an zmotjan nardi,stu pametneh na mora rešit.
Re: 312 revizije
Bravo Dolfe!
Zadnji dve sta najboljši (vsaj zame).
Prvič, ker polovice praktično laiki ne vidimo.
Drugič, ker sta tista dva nosilca, ki naj bi tudi kakšne sile trkov (Bog ne daj) pokasirala res minimalna.
Ostane še podn in poliester in kakšen profil, ki pa se ga ne vidi.
Jernej
Zadnji dve sta najboljši (vsaj zame).
Prvič, ker polovice praktično laiki ne vidimo.
Drugič, ker sta tista dva nosilca, ki naj bi tudi kakšne sile trkov (Bog ne daj) pokasirala res minimalna.
Ostane še podn in poliester in kakšen profil, ki pa se ga ne vidi.
Jernej
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: 312 revizije
Pozdrav
Zelo zanimivo, sploh za nas, ki nismo zraven....Najbolj me je presenetila uporaba zobnikov s poševnim ozobjem, kar pri pogonih koles železniških vozil ni ravno običajno. Pa po zloženih zobnikih sklepam, da ima Desiro (alias Disastro, alias Simo) dvostopenjski reduktor.
Ja, jaz bi tudi še slikic
LP
Jože
Zelo zanimivo, sploh za nas, ki nismo zraven....Najbolj me je presenetila uporaba zobnikov s poševnim ozobjem, kar pri pogonih koles železniških vozil ni ravno običajno. Pa po zloženih zobnikih sklepam, da ima Desiro (alias Disastro, alias Simo) dvostopenjski reduktor.
Ja, jaz bi tudi še slikic
LP
Jože
Re: 312 revizije
Se ne čudim, da imajo v reduktorjih zobnike s poševnim ozobjem... Prednosti so predvsem mirnejši in tišji tek, ter manj "zobato" premikanje...vse troje je precej pomembno pri udobju v potniški kabini. Imajo pa taki zobje tudi večjo nosilnost ob enaki velikosti zobnika...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: 312 revizije
Pozdrav
Glede prednosti poševnega ozobljenja so mi prednosti jasne. Le običaj ni bil, da se bi uporabljala pri tirnih vozilih, to pa predvsem zato, da ni prihajalo do dodatnih aksialnih sil na oseh - gredeh. Le-te pa moraš prestrezati z ustreznim vležajenjem (glede na videno je to pri Simo-tu dobro izvedeno) in to v obe smeri, ker so pogoni reverzibilni. Še boljša (in dražja) bi bila izvedba s puščicastimi ali celo Z zobniki....
LP
Jože
Glede prednosti poševnega ozobljenja so mi prednosti jasne. Le običaj ni bil, da se bi uporabljala pri tirnih vozilih, to pa predvsem zato, da ni prihajalo do dodatnih aksialnih sil na oseh - gredeh. Le-te pa moraš prestrezati z ustreznim vležajenjem (glede na videno je to pri Simo-tu dobro izvedeno) in to v obe smeri, ker so pogoni reverzibilni. Še boljša (in dražja) bi bila izvedba s puščicastimi ali celo Z zobniki....
LP
Jože