312 revizije
Re: 312 revizije
Aja, potem so pa za razliko krivi potniki.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: 312 revizije
Torej, če bi bili vsi potniki takšni kot sem jaz, bi prišel na končno postajo prezgodaj.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: El. preboj na 541
Ljubitelj, citirati si (se) pozabil
To pa ni ravno akademsko...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: El. preboj na 541
Bi rekel, da je za tako forumsko rabo dovolj link, da se ve, da stvar ni izmišljena. V vresnih strokovnih razpravah pa teče stvar malo drugače, takrat bi pa verjetno citiral kaj drugega in ne prvi zadetek na Googlu. Če pa avtor javno dostopne spletne strani ne poskrbi za informacije o avtorju, je pa to njegov problem, oziroma problem njegovih vzgojiteljev.ŽC:
Ljubitelj, citirati si (se) pozabil
To pa ni ravno akademsko...
LPL
Šele sedaj pa sem videl da je to kar iz naše šole, pa ne vem komu bi pripisal, razen da je to en janezp student.....LPL
Re: 312 revizije
Vse skupaj je še ena Siemensova bedarija. Nikomur ni jasno, zakaj softwersko omejevati hitrost, pri izpadu polovico pogona, se pravi, polovico rapoložljive moči. Razen če niso Siemesovi inženirji kaj konstrukcijsko zabluzili in si s tem varujejo lastno rit.
Polovična moč pomeni še vedno 500 kW trajne moči za 88 ton mase, kolikor tehta dvo-členski Desiro. Dovolj za minimalnih 120 km/h.
Polovična moč pomeni še vedno 500 kW trajne moči za 88 ton mase, kolikor tehta dvo-členski Desiro. Dovolj za minimalnih 120 km/h.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 312 revizije
Čeprav se, da brez tempomata vseeno malo povečat hitrost preko mejne. Npr. namesto 77km/h (en tročlenkar) ga spraviš tja na 82-84km/h še preden ti javi opozorilo.Dolfe napisal/-a:Tempomat v tem primeru sploh nima pomena. Če je vključen ali pa ne, imaš le 50% vleko. Poleg tega, recimo da imaš tempomat vključen, ti ga avtomatsko omeji na Vmax=77 km/h ali manj. Če nimaš vključenega, ti pri prekoračitvi vseeno vzame vleko in jo vrne, ko hitrost pade pod mejno vrednost.541 napisal/-a:
Ampak je zanimivo. Z isto garnituro eden strojevodja podaljša Maribor - Zidani Most 10 minut, čez 4 ure pa drugi strojevodja minuto ali dve. Verjetno vozi prvi na tempomat, drugi pa ne??
Re: 312 revizije
Zato, da tiste pol vleke ne krepne naslednjih 14 dni... Ali kako si razlagaš, da prve pol vleke krepne relativno hitro, druga polovica pa v zelo malo primerih, čeprav nekatere garniture v suhem snegu in kasnejši odjugi vozijo tako tudi kak teden ali dva.Dolfe napisal/-a:Vse skupaj je še ena Siemensova bedarija. Nikomur ni jasno, zakaj softwersko omejevati hitrost, pri izpadu polovico pogona, se pravi, polovico rapoložljive moči. Razen če niso Siemesovi inženirji kaj konstrukcijsko zabluzili in si s tem varujejo lastno rit.
MMG, kako dolgo traja revizija na tročlenski garnituri?
Re: 312 revizije
Dolfe ma vas (še) rad.
Nekaj "corpus delikates by Alan Ford" zimskih tegob Desiroja 312.
Šele ta zima končno kaže na to, koliko so Siemensi 312 odporni na suh sneg, mraz in hitre odjuge.
Vsa leta smo več ali manj le ugibali, kaj bo - ko bo zapadel suh sneg. Niti nas ni preveč presenetilo, saj smo glede na kvaliteto tega izdelka to nekako tudi pričakovali.
Pa pojmo po vrsti, kot ima zbowe hiše v Trsti.
Serija prebojev vlečnih motorjev. Kako pride vlaga v domala hermetično zaprto statorsko navitje asihronskega motorčka, je skoraj nepojmljivo.
Mojster fohman je podal svoje mnenje: "Od Pendolina vlečni motor lahko potopiš v vodo, pa mu ne bo nič škodilo. Pa je samo Fiat!"
1.
Dušilka glavnega pretvornika. Vse je iz izolacijskega materijala, razen zgornjega nosilnega profila in vijakov.
Malce čiste deževnice, vlage in ššššššvuuuuuussssssssssss!!! Konec pravljice.
2.
Detajl preboja.
3.
Obnovljena dušilka, pripravljena za par krogov po snegu.
4.
Daleč največ pa je bilo prebojev v priključnicah vlečnih motorjev. Njihovo tesnost so pri Siemensu testirali z miškami.
5.
Izolacija med poli v priključnici. Najvišja izmenična napetost, ki se se lahko pojavi v njej (pa se nikoli ne), je od 0 pa tja do 2330 V AC.
Malce vlage, pa se pokadi, kot iz roštilja.
Še zaključek te tehno-basni. Sneg je fajn za v hribe ter zemeljske pole. Voda pa niti za v čevelj ni dobra pa tudi če je destilirana.
lp
Dolfe
Nekaj "corpus delikates by Alan Ford" zimskih tegob Desiroja 312.
Šele ta zima končno kaže na to, koliko so Siemensi 312 odporni na suh sneg, mraz in hitre odjuge.
Vsa leta smo več ali manj le ugibali, kaj bo - ko bo zapadel suh sneg. Niti nas ni preveč presenetilo, saj smo glede na kvaliteto tega izdelka to nekako tudi pričakovali.
Pa pojmo po vrsti, kot ima zbowe hiše v Trsti.
Serija prebojev vlečnih motorjev. Kako pride vlaga v domala hermetično zaprto statorsko navitje asihronskega motorčka, je skoraj nepojmljivo.
Mojster fohman je podal svoje mnenje: "Od Pendolina vlečni motor lahko potopiš v vodo, pa mu ne bo nič škodilo. Pa je samo Fiat!"
1.
Dušilka glavnega pretvornika. Vse je iz izolacijskega materijala, razen zgornjega nosilnega profila in vijakov.
Malce čiste deževnice, vlage in ššššššvuuuuuussssssssssss!!! Konec pravljice.
2.
Detajl preboja.
3.
Obnovljena dušilka, pripravljena za par krogov po snegu.
4.
Daleč največ pa je bilo prebojev v priključnicah vlečnih motorjev. Njihovo tesnost so pri Siemensu testirali z miškami.
5.
Izolacija med poli v priključnici. Najvišja izmenična napetost, ki se se lahko pojavi v njej (pa se nikoli ne), je od 0 pa tja do 2330 V AC.
Malce vlage, pa se pokadi, kot iz roštilja.
Še zaključek te tehno-basni. Sneg je fajn za v hribe ter zemeljske pole. Voda pa niti za v čevelj ni dobra pa tudi če je destilirana.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 312 revizije
Pri Siemensu so več kot očitno tako mislili in se morda malce opekli. Naročila so šla po gobe, krasno pa živijo od rezervnih delov.karbidovka napisal/-a: Očitno se Simens ni izkazal, ali pa je za Balkan vse dobro.
Glede na to, da so Taurusi (Žive 541) v takšnih vremenskih pogojih vzdržljivi kot dvoživke, bi rekel da so jih delali prvenstveno zase.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: El. preboj na 541
Moram reči, da se čudim, da si citiral prvi članek z Googla in si ga sprejel kot verodostojnega, ko pa ti nekdo "prinese" praktično izkušnjo na forum, mu ne verjameš...Ljubitelj napisal/-a:
Bi rekel, da je za tako forumsko rabo dovolj link, da se ve, da stvar ni izmišljena. V vresnih strokovnih razpravah pa teče stvar malo drugače, takrat bi pa verjetno citiral kaj drugega in ne prvi zadetek na Googlu.
...oz, da si verjel kar enemu študentu v Sloveniji...
Ta en "janezp student" je član uspešnega tima laboratorija za robotiko in biomedicinsko tehniko, dr. Janez Podobnik...Ljubitelj napisal/-a:
Šele sedaj pa sem videl da je to kar iz naše šole, pa ne vem komu bi pripisal, razen da je to en janezp student.....LPL
Na splet pa je "obesil" eno poglavje učbenika fakultete za elektrotehniko LJ...za uporabo...študentom.
Torej avtor tvojega linka ni "en študent"
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: 312 revizije
V začetku eksploatacije so bile tudi težave s snegom in vlago na Mercedesih. Zatajila so tlačna stikala na menjalniku. Kranjski Janezi so stvar hitro modificirali in stikala "oblekli" z PVC vrečkam. Pri rednih servisih pa dodali dodatno točko opravil: čiščenje stikal in menjava zasčitne vrečke. Stvar je funkcionirala. D´nar pa v trgovino po eno rolo PVC folije, pa bodo simenčki zgledal kot strehe pokrite po toči.
Re: 312 revizije
Dobra in huda!Florjan napisal/-a: D´nar pa v trgovino po eno rolo PVC folije, pa bodo simenčki zgledal kot strehe pokrite po toči.
Ampak, to bi bil že poseg in modifikacija Siemensovega patentiranega izdelka, za kar bi jih Siemens prijavil v Strassbur. Že uporaba kakšne tube pregrešno dragega silikona "sanitar" bi bila vprašljiva.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 312 revizije
Kolikor denarja toliko muzike!Kar so naročili to so dobili!Ozadje...ozadje...
Ni ga junaka...............................................................................................................
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 312 revizije
Za en primer ozadja si virtualno zamislimo nakup avtomobila v družini.bronz napisal/-a: Ozadje...ozadje...
"Poglavar" družine si je zamislil nov avto priznanega proizvajalca BMW, AUDI, Mercedes...
Ko je predlog nakupa dal na "nadzorni svet", je za ceno navedel minimalno prodajno ceno, pa še malo jo je znižal, da bi predlog "šel skozi"...
Seveda je s tem predlogom "iztisnil" iz programa investicij (tudi za nekaj let) druge člane družine...
Ko pa je dobil predračun vozila, ki si ga je zamislil, je ugotovil, da k osnovni ceni pride še 30% za "dodatno opremo".Ugotovil je, da se kaj dosti ne da pogajati za osnovno ceno vozila, da pa lahko dobiš kar velik popust pri dodatni opremi. Pa kaj, ko ni imel za investicijo pripravljenih zadosti finančnih sredstev...
"Nadzorni svet" ni imel nobenega razumevanja za povišanje stroškov...
Kaj mu je preostalo
Odločil se je lahko samo za "oskubljeno" vozilo
Če je kaj računal na črni fond, ki ga bo mogoče iztržil s poganji , se je pač uštel
(vsakršna podobnost z dogodki v našem okolju je zgolj slučajna)
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: 312 revizije
bronz napisal/-a:Kolikor denarja toliko muzike!Kar so naročili to so dobili!Ozadje...ozadje...
železocestnik napisal/-a:....
Odločil se je lahko samo za "oskubljeno" vozilo.
.....
S tema izjavama se pa nikakor ne strinjam.
Ker, če bi to držalo, potem bi bil Desiro 312 nekakšna "jajca", podobna zastareli Gomulki ali pa še slabše.
Tako pa gre za tehnično povsem sodobno zasnovan vlakec, katerega greh je v tem, da je bil prototip narejen na "eins, zwei, drei". Njegov izvorni greh pa je v neustreznih, ne preizkušenih in poceni izbranih sestavnih elementih. Za to pa nikakor ni kriv naročnik, temveč izdelovalec, "ki je držal figo v žepu in si mislil, za njih bo dobro".
Naročnik in plačnik, pa ne glede na to za kakšno ceno je šlo, nima nič z nekvalitenimi (premehkimi) monobloki, preglasnimi vlečnimi motorji - ki se povrh vsega še močno pregrevajo, s kabelskimi priključnicami - ki ne tesnijo, z vodniki (kabli) - ki ne vzdržijo visoke napetosti, s sicer učinkovito a glasno klimatsko napravo - ki se dere kot kombajn pri žetvi, s samo pralnimi stranskimi šipami brez ribic, in še in še ......!
Za povrh vsega pa so bili posamezni sestavni elementi med seboj še nekompatibilni. Nemci pa ne doumljivi in trmasti za enostavne rešitve.
Ceno, se mi zdi, plačujejo oboji. SŽ z nenehnimi izpadi EMG iz prometa in z večnim popravljanjem. In ravno tako Siemens, katerim hitro in visoko zastavljeni projekt se je sesul v franže.
ŽC, Desiro EMG 312 nikakor ni oskubljen in ima vse, kar imajo veliki. ...... Le rok trajanja je hudo prekratek.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!