REGAN 664
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: REGAN 664
Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.
preglednik
Re: REGAN 664
Isti dizel ne more biti, še posebej če imaš v mislih Regana, lahko bi bil enak pa tudi to ne gre, izjema so le še kenediji ali džure.
Goran
Re: REGAN 664
Sežana
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: REGAN 664
Predvsem čistejši sopreglednik napisal/-a:Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.
Re: REGAN 664
No, kar se tiče čistoče.....Čufarca napisal/-a:Predvsem čistejši so
Na Srbskem forumu so slike nekdaj naših Špank, ki se zdaj vozijo pri njih
Slika pove vse
Eno kopanje na leto ni še nikomur škodilo
Re: REGAN 664
ne vem točno kje sem zasledil....mkx napisal/-a:Z izjemo Jembahov so bile v zgodovini SŽ (in tudi JŽ - ŽG Ljubljana) vse dizelke zelene z rumenimi detajli. Začelo pa se je najbrž že kar s Kenediji davnega leta 1961. Kako so takrat določili barvno shemo pa morda vé kdo drug.
baje da naj bi "davnega leta 1961" takratne kenedije amerikanosi pobarvali po shemi australskih železnic...
je to res???
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: REGAN 664
Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: REGAN 664
nejcpetindvajsetka napisal/-a:Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?
ne , staro sliko od spomladi !
2062.036 je ni več v pulj in nazaj v Zagrebu (ni več HŽ Cargo za Pulj) , danes vozi 2062.036 v Zagrebu
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: REGAN 664
RitterVonGhega napisal/-a:2062.036 je ni več v pulj in nazaj v Zagrebu (ni več HŽ Cargo za Pulj) , danes vozi 2062.036 v Zagrebu
Že lep čas je na območju Reke, predvsem za tovorne proti Šapjanam.
Re: REGAN 664
Danes sem malo brskal po starem arhivu in našel tole:
1.
Nisem avtor slike, vendar se mi vseeno zdi da je dokaj zanimiva slika in me med drugim tudi zanima če se je kdaj redno z reganom vozilo čez v italijansko gorico, bi vedel mogoče kdo kaj več povedati?
1.
Nisem avtor slike, vendar se mi vseeno zdi da je dokaj zanimiva slika in me med drugim tudi zanima če se je kdaj redno z reganom vozilo čez v italijansko gorico, bi vedel mogoče kdo kaj več povedati?
LP
Matic
Matic
Re: REGAN 664
Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev
Tako počasi se prebujamo ...
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: REGAN 664
Sedaj ko pa ni velik prometa,pa stanovalci Šempetra pri Gorici mirno spijo.Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev
Re: REGAN 664
Čišo najlepše hvala za podrobnejšo razlago, kakorkoli stoji za sliko zanimiva zgodba.Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev
LP
Matic
Matic
Re: REGAN 664
Na kateri progi v Sloveniji ta čas,je "zaposlenih" največ Reganov?
hvala,pozdrav
hvala,pozdrav
Re: REGAN 664
Mislim da bo to kar proga Pragersko-Hodošgorican napisal/-a:Na kateri progi v Sloveniji ta čas,je "zaposlenih" največ Reganov?
hvala,pozdrav
LP
Matic
Matic