REGAN 664

Debata okoli voznega parka
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1266
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a preglednik » 20.08.2013, 16:23

Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.
preglednik
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6481
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 21.08.2013, 12:41

Isti dizel ne more biti, še posebej če imaš v mislih Regana, lahko bi bil enak pa tudi to ne gre, izjema so le še kenediji ali džure.
Goran
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 21.08.2013, 13:12

Sežana

Slika
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 126
Pridružen: 02.11.2009, 15:56
Kraj: Stomaž (okolica Ajdovščine)
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Čufarca » 21.08.2013, 15:30

preglednik napisal/-a:Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.


Predvsem čistejši so :P
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1074
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 21.08.2013, 19:55

Čufarca napisal/-a:Predvsem čistejši so


No, kar se tiče čistoče.....

Na Srbskem forumu so slike nekdaj naših Špank, ki se zdaj vozijo pri njih
Slika pove vse #-o

Slika

Eno kopanje na leto ni še nikomur škodilo :mrgreen:
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 291
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a boris » 22.08.2013, 0:21

mkx napisal/-a:Z izjemo Jembahov so bile v zgodovini SŽ (in tudi JŽ - ŽG Ljubljana) vse dizelke zelene z rumenimi detajli. Začelo pa se je najbrž že kar s Kenediji davnega leta 1961. Kako so takrat določili barvno shemo pa morda vé kdo drug.


ne vem točno kje sem zasledil....
baje da naj bi "davnega leta 1961" takratne kenedije amerikanosi pobarvali po shemi australskih železnic...
je to res???
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 789
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 22.08.2013, 19:48



Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1170
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 22.08.2013, 20:05

petindvajsetka napisal/-a:


Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?


nejc :)

ne , staro sliko od spomladi ! :)

2062.036 je ni več v pulj in nazaj v Zagrebu (ni več HŽ Cargo za Pulj) , danes vozi 2062.036 v Zagrebu :)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1701
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Tomaž97 » 23.08.2013, 7:42

RitterVonGhega napisal/-a:2062.036 je ni več v pulj in nazaj v Zagrebu (ni več HŽ Cargo za Pulj) , danes vozi 2062.036 v Zagrebu :)



Že lep čas je na območju Reke, predvsem za tovorne proti Šapjanam.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 01.09.2013, 16:15

Danes sem malo brskal po starem arhivu in našel tole:

1.
Slika

Nisem avtor slike, vendar se mi vseeno zdi da je dokaj zanimiva slika in me med drugim tudi zanima če se je kdaj redno z reganom vozilo čez v italijansko gorico, bi vedel mogoče kdo kaj več povedati?
LP
Matic
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Čišo » 01.09.2013, 21:51

Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev :mrgreen:
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a primožflori » 01.09.2013, 21:57

Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev :mrgreen:


Sedaj ko pa ni velik prometa,pa stanovalci Šempetra pri Gorici mirno spijo. :mrgreen: :lol:
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 02.09.2013, 5:00

Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev :mrgreen:


Čišo najlepše hvala za podrobnejšo razlago, kakorkoli stoji za sliko zanimiva zgodba.
LP

Matic
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a gorican » 22.09.2013, 10:40

Na kateri progi v Sloveniji ta čas,je "zaposlenih" največ Reganov?

hvala,pozdrav
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 22.09.2013, 21:18

gorican napisal/-a:Na kateri progi v Sloveniji ta čas,je "zaposlenih" največ Reganov?

hvala,pozdrav


Mislim da bo to kar proga Pragersko-Hodoš
LP

Matic

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov