REGAN 664
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: REGAN 664
Se pravi, da naj bi bil zvok (slisalo se je kot piš kompresorja) posledica uporabe EDZ?
Ampak na tistem odseku je omejitev 70, vlak pa je ravno dobro speljal - je torej vklopil zavoro še preden je dosegel dovoljeno hitrost?
Podvprašanje: tu zvečer pretežno vozi (no, vsaj vozila je) Španka, ki na omenjenem odseku nikdar ni "pela" - le neznansko ropotala - kako to?
Hvala...za odgovore in prihajajoče odgovore
LpF
Ampak na tistem odseku je omejitev 70, vlak pa je ravno dobro speljal - je torej vklopil zavoro še preden je dosegel dovoljeno hitrost?
Podvprašanje: tu zvečer pretežno vozi (no, vsaj vozila je) Španka, ki na omenjenem odseku nikdar ni "pela" - le neznansko ropotala - kako to?
Hvala...za odgovore in prihajajoče odgovore
LpF
Re: REGAN 664
Da bo bolj jasno o kakšnem "žvižganju" je govora - tule se ga razločno sliši:
Re: REGAN 664
Ko gre skozi Rogaško proti Celju s kakšnimi 25 vagoni, ga slišiš par kilometrov daleč, v sami Rogaški pa bi že potreboval glušnike
...
Re: REGAN 664
Ja Regani so glasni tudi pri nas v Pomurju,mi smo tega že vajeni ,na Hrvškem so Regani tudi glasni ampak ne tako kot naši,ali je to odvisno od tipa motorja
Re: REGAN 664
To je vendar čudovitoDino S napisal/-a:Ko gre skozi Rogaško proti Celju s kakšnimi 25 vagoni, ga slišiš par kilometrov daleč, v sami Rogaški pa bi že potreboval glušnike
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: REGAN 664
Koliko reaganov je zdaj v uporabi, ko je zaključena elektrifikacija Pragersko-Hodoš in prihodu dveh Herculesov? Ima mogoče kdo seznam.
Vnaprej hvala za odgovor.
Vnaprej hvala za odgovor.
Re: REGAN 664
103 in 114 sta na Hrvaškem. Neuradno najem s strani PPD-ja.
Re: REGAN 664
Torej koliko Reganov(664) je še ostalo v Sloveniji?
Re: REGAN 664
Vsi. Razen, če si kdo sposodi kakšnega. Koliko jih vozi? Odvisno od potreb.gorican napisal/-a:Torej koliko Reganov(664) je še ostalo v Sloveniji?
106, 107, 119 odstavljeni. Do nadaljnega so v Studencih. Ostali vozijo do izteka revizije.dingo napisal/-a:Ima mogoče kdo seznam.
.
Re: REGAN 664
Če koga zanima, Regan 103 v Osijeku, fotografija z željeznice.net, avtor sakuntala park:
Vir: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=580271
Vir: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=580271
Re: REGAN 664
MMG, Regan 115 ima nove luči.
Štiri bele in štiri rdeče so nadomeščene štirimi lučmi, v katerih so vgrajene bele in rdeče LED.
Se zamenjava obstoječih luči obeta vsem Predsednikom
Štiri bele in štiri rdeče so nadomeščene štirimi lučmi, v katerih so vgrajene bele in rdeče LED.
Se zamenjava obstoječih luči obeta vsem Predsednikom
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: REGAN 664
Odvisno kakšne namene ima lastnik z lokomotivami v prihodnosti... Koliko lokomotiv bo obdržal v bodoče. Trenutno se pa baje ne delajo več revizije na reganih. Zadnji je prišel ven 101.Signal napisal/-a: Se zamenjava obstoječih luči obeta vsem Predsednikom
Re: REGAN 664
Obi Regani (103, 114) na zagrebški teretni, nekdanji ranžirni postaji Borongaj, kje je zdaj neuradna baza PPD Adria Transport.
Vir: željeznice.net, ZlajoZg.
PPD si todi sposodil Federacijske ASEAe in polepil lastno nalepko. V ozadjo ASEA ŽRS, katera čaka transport v Dobrljin. Poslovna integracija negdašnjih Jugoslovanskih Železnic gre fajn naprej na Hrvaškem.
Vir: željeznice.net, ZlajoZg.
PPD si todi sposodil Federacijske ASEAe in polepil lastno nalepko. V ozadjo ASEA ŽRS, katera čaka transport v Dobrljin. Poslovna integracija negdašnjih Jugoslovanskih Železnic gre fajn naprej na Hrvaškem.
Re: REGAN 664
Če sam dobro razumel razpravo na željeznice.net, sta dva Mali Karaveli (katera sta urejena v Gredelju in obarvana v PPDjevo zeleno barvo) imala probleme z vleko teretnih vlakov, zaradi tega ko sta A1A-A1A konfiguracija (ena-srednja os na podstavnem vozičku je svobodna od vlečnega motorja) in ne Co-Co (kot Regani). Nasprotno, Mala Karavela ima malo močnejši dizel-motor kot Regan (12-645E3 vs 16-645E).