REGAN 664

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

marinc napisal/-a:Zakaj imajo regani zaporedne številke 1×× in ne 0××
Saj so tudi 00x podserije. Te je imela v lasti skupnost JŽ (Jugoslovanskih Železnic). Vse so bile v južnih republikah. Novejše, podserije 100 so nabavili v letu 1984/1985 tudi za Slovenijo.
100 serija je že malce izpopolnjena in ima že električno ogrevanje potniških vagonov.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

marinc napisal/-a:Zakaj imajo regani zaporedne številke 1×× in ne 0××
Ker so podserija 664-100. Podserija 664-000 vozi na Hrvaškem (današnji HŽ 2062-000).
Imajo pa tudi Hrvati že podserijo 2062-100, vendar z našimi 664-100 nima nobene povezave, saj je produkt njihove predelave nekaterih primerkov 2062-000.
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Aha, potem se pravi, da imamo samo mi serijo 10×. Pa še neki bi prašu, a so to zadnje lokomotive, ki so prišle v takratno Jugoslavij.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kar se tiče nabave lokomotiv za Slovenijo, so to bile zadnje. Za druge ŽTO pa ne vem.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

marinc napisal/-a:Aha, potem se pravi, da imamo samo mi serijo 10×. Pa še neki bi prašu, a so to zadnje lokomotive, ki so prišle v takratno Jugoslavij.
Nisem čisto prepričan, vendar mislim da je bilo takrat nabavljenih več DE lokomotiv podserije 100. Slovenija je dobila lokomotive od 101 do 120.

Kot je že Gomulka napisal, ne smeš mešati hrvaških podserij. Hrvaška železniška uprava je vse lokomotive preštevilčila v nek nov številčni sistem.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Na hravški strani sem videl še eno lokomotivo, ki je podobna našemu reganu z oznakami hž 2063 prej jž 663. Kakšne lokomotive so pa to.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Verjetno bo kdo drug vedel več.
To je še ena v seriji General-Motorsovih dizel-električnih lokomotiv.

Za vse starejše lokomotive, ki imajo to "spodrezano" obliko krajšega konca, velja da so namenjene za prevoz tovornih vlakov. Namreč, v tem krajšem koncu (661-100), je bil včasih nameščen parni kotel, za parno gretje vagonov. Te, "spodrezane", tega generatorja pare niso imele. Le naš regan (664-100) že ima izvedeno električno ogrevanje vlaka.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Sliko si lahko ogledate na strani http://www.railfaneurope/pix_frameset.html za boljšo predstavo razlike med obema lokomotivama.[/b][/i]
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Očitno gre za predhodnika regana 664. Ima že vgrajeno električno ogrevanje vlaka. Kakšnih bistvenih razlik pa verjetno ni.


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Ima še močnejši motor, kot sem uspel izvedeti ima 3000 KM, regan pa 2200 KM. Verjetno ima dodan turbo, ki ga regan nima.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

marinc napisal/-a:Ima še močnejši motor, kot sem uspel izvedeti ima 3000 KM, regan pa 2200 KM. Verjetno ima dodan turbo, ki ga regan nima.
Lahko da ima močnejši motor in glavni generator, vendar ne verjamem da ima turbo. Turbo je pogrutavščina evropske industrije. GM v tem primeru uporablja kar Rootova puhala.
Sicer je pa v vlečnih motorjih še veliko neizkoriščene moči. Posamezen vlečni motor ima 536kW X 6 = 3216 kW.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

marinc napisal/-a:Na hravški strani sem videl še eno lokomotivo, ki je podobna našemu reganu z oznakami hž 2063 prej jž 663. Kakšne lokomotive so pa to.
Današnje HŽ 2063, nekdanje 663, so najdaljše in najmočnejše dizelelektrične lokomotive GM-a, ki so vozile po nekdanji Jugoslaviji. Med odbojniki merijo kar 20,7m! Njihov vzdevek je karavela. Zaradi pomanjkanja lokomotiv 1061 (naše 362, edine hrvaške lokomotive za 3kV enosmerne napetosti) dve vozita tudi med Rijeko in Moravicami! Včasih pa, kot pravijo kolegi s hrvaškega foruma, karavela pride tudi k nam, v Lendavo!
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Dolfe napisal/-a:Za vse starejše lokomotive, ki imajo to "spodrezano" obliko krajšega konca, velja da so namenjene za prevoz tovornih vlakov. Namreč, v tem krajšem koncu (661-100), je bil včasih nameščen parni kotel, za parno gretje vagonov. Te, "spodrezane", tega generatorja pare niso imele. Le naš regan (664-100) že ima izvedeno električno ogrevanje vlaka.
Je to potem tudi razlog, da ima kenedi podserije 400 nizek nos :idea: :idea: :idea: ?
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Mogoče jaz ne vem. Vem pa, da ima regan zraven rdečega kabla za dovod zraka na vagone še en moder kabel, zakaj se pa ta uporablja.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Ta je za potniške vlake za vrata.
Zadnjič spremenil 664-111, dne 01.06.2006, 18:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori