Stran 1 od 58

REGAN 664

Objavljeno: 25.05.2006, 17:37
Napisal/-a marinc
Mene zanima:
- kje regani vozijo in koliko jih je pri nas.
- kje regani še vozijo. Razen na Bohinjski progi, ki mi zelo blizu jih nisem še nikjer videl.
- kolko ton lahko regan vleče po Bohinjskem koridorju, ter s kolikšno hitrostjo.

Objavljeno: 25.05.2006, 18:42
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
Začeto temo sem ti popravil in združil preostale v samo eno.

Objavljeno: 25.05.2006, 18:55
Napisal/-a Barbarpapa1
Dobrodošel med nami...

Sam se za dizle ne zanimam rano veliko, vendar mislim, da je Reagan poglavitna lokomotiva na progi Pragersko - Hodoš. Vsaj v Pragerskem jih vidim bistveno več, kot Špank (Čeprav se zadnje dneve redno pojavljata dve tovrstni lokomotivi - Španke mislim...)

Za druge proge pa nebi vedel...

LP

Jože

Objavljeno: 25.05.2006, 19:32
Napisal/-a Dolfe
Drži.
Regani so najbolj prisotni na progi Pragersko - Hodoš, Sežana - Nova Gorica - Jesenice in Koper - Divača. Poleg tega še vozi gramoz na relaciji Podgorje (Buzet) - Divača.

lp

Objavljeno: 25.05.2006, 20:10
Napisal/-a regan
Mislim da je reganov vse skupaj 20 ( 101-120 ).
Poleg Štajerskih in Prekmurskih prog sem ga zasledil tudi na Koroški progi
ter po celi Primorski, nekajkrat sem ga videl na postaji Pivka in Prestranek

Pred kakim mescom je bil parkiran v Ljubljani.

Objavljeno: 25.05.2006, 20:19
Napisal/-a IC-Pohorje503
regan napisal/-a:Mislim da je reganov vse skupaj 20 ( 101-120 ).
Poleg Štajerskih in Prekmurskih prog sem ga zasledil tudi na Koroški progi
ter po celi Primorski, nekajkrat sem ga videl na postaji Pivka in Prestranek

Pred kakim mescom je bil parkiran v Ljubljani.
ja ja

664-101 pg
664-102 pg
664-103 pg al di
664-104 pg
664-105 di
664-106 pg
664-107 pg (zdaj mb studenci)
664-108 pg
664-109 pg
664-110 pa al di
664-111 pg al di
664-112 pg
664-113 di
664-114 pg (cd mb)
664-115 di
664-116 di
664-117 di
664-118 di
664-119 di
664-120 di

skupaj to je 20 disel lok! :>

Objavljeno: 25.05.2006, 20:40
Napisal/-a Nejc
O ja!! Tudi na naš konec je že zašel, t.j. proti Velenju! Kar pogostokrat ga vidim, sicer le kot en tovorni vlak, ki pelje redno proti Velenju, kaj več jih pa čez dan ni, razen kot izreden tovorni vlak.

Objavljeno: 25.05.2006, 20:51
Napisal/-a 664-111
Trenutno med pragerskim in hodošem vozijo:

664-102
664-106
664-108
664-110
664-109 (vendar je zdaj že en čas ni bilo)

od španka pa:

644-025
644-022
644-005
644-023
644-008 (včasih)

Objavljeno: 25.05.2006, 21:24
Napisal/-a Dolfe
Samo, vsi ne vozijo. Nekaj jih je avt, - čaka GP/IP...

lp

Objavljeno: 25.05.2006, 22:40
Napisal/-a regan
664-109 se nahaja na Primorskem koncu ( vsaj bila je ).[/quote]

Objavljeno: 26.05.2006, 7:22
Napisal/-a WORMS
Lok 664 uporabljamo tudi na odseku Mb Tezno - Maribor - Spielfeld Strass in obratno, predvsem v nočnem času, ko je zaradi večjega števila tovornih vlakov velika potreba po vlečnih vozilih.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Prav tako vozi lok 664 vlak 23804, MB - MS
:P :P :P :P :P :P :P :P :P
Na odseku Maribor - Pliberk, pa jih za vleko potniških vlakov ne smemo uporabljati več, saj so se naši sosedje pritožili čez hrup, ki ga lokomotiva povzroča ob vklopljenem električnem ogrevanju.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Objavljeno: 26.05.2006, 14:01
Napisal/-a Mirče
664-115 je v MB Studenci in je za GP saj je v eni izmeni popil do 30L olja.

Objavljeno: 26.05.2006, 14:08
Napisal/-a Dolfe
Mirče napisal/-a:664-115 je v MB Studenci in je za GP saj je v eni izmeni popil do 30L olja.
Najbrž ima narejeni dovolj kilometrov.
30 litrov za takšno mrcino niti ni veliko. Marsikatera Đura ga spije toliko pa je še daleč od GP.

lp

Objavljeno: 26.05.2006, 14:17
Napisal/-a marinc
Mene zanima, koliko nafte pokuri, če je polno obremenjen, ter koliko moči ima dizel motor.

Objavljeno: 26.05.2006, 14:45
Napisal/-a gomulka014
WORMS napisal/-a:Na odseku Maribor - Pliberk, pa jih za vleko potniških vlakov ne smemo uporabljati več, saj so se naši sosedje pritožili čez hrup, ki ga lokomotiva povzroča ob vklopljenem električnem ogrevanju.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Torej se je vsaj včasih dogajalo, da je v Pliberk regan vlekel klasične vagone in je bil regan tam celo na premiku? Sem mislil, da klasika nadomešča fiate ob izpadu le-teh zgolj strogo v notranjem prometu.

Kaj pa tovorni promet med Prevaljami in Pliberkom? Ga je sploh kaj?