REGAN 664
Re: REGAN 664
V reviji Nova Proga sem zasledil, da so trenutno štirje regani v reviziji. Na sliki je bil tudi že razstavljen regan 112. Poleg njega sta verjetno med temi štirimi še 108 in pa 120. Je četrti morda 104 (ali ta še vedno čaka na revizijo)?
Pa videlo se je da je še ena španka šla v revizijo (vendar se ni videlo številke).
Pa videlo se je da je še ena španka šla v revizijo (vendar se ni videlo številke).
Re: REGAN 664
Mene zanima.. kakšna je razlika C0´C0´ (pri reaganih) in B0´B0´(npr đura) ..in če so prenosi veliko različni ali kako je stem? lp
Re: REGAN 664
Reagan ima 6 pogonskih osi (po tri na voziček)
Đura pa ima 4 pogonske osi (po dve na voziček)
Đura pa ima 4 pogonske osi (po dve na voziček)
Re: REGAN 664
Samostojno gnane!
Pa ker vem kaj bo naslednje vprašanje.Vsaka os ima svoj motor.
Pa ker vem kaj bo naslednje vprašanje.Vsaka os ima svoj motor.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: REGAN 664
Najprej vprašanje za znalce: kaj je tisti 0 zgoraj: številka nič ali črka 'o'. In kaj je običajneje, 'o' ali 'O'?valentan1 napisal/-a:Mene zanima.. kakšna je razlika C0´C0´ (pri reaganih) in B0´B0´(npr đura) ..in če so prenosi veliko različni ali kako je stem? lp
Pa še razlika med velikimi dizli (661, 664) in Brižito: dizli so Co'Co', Brižita pa C'C'. Razlika je v tem, da je pri dizlih vsaka os gnana po svoje (vsaka ima svoj motor), pri Brižiti pa so osi na podstavnem vozičku spete in jih vse skupaj žene en (velik) motor.
Pa še razlika med Brižito in Jembachom (732): Brižita je C'C', Jembach pa C ... razlika (razen tega, da ima Brižita vse skupaj 6 osi, Jembach pa 3) je v onem krativcu (apostrofu). Le-ta pa pomeni, da je skupina osi neodvisno vrtljiva (torej je podstavni voziček), med tem ko pomanjkanje apostrofa pomeni, da so osi (kar se smeri tiče) togo vpete v frem.
Potem pa pridemo do 'čudnih' oznak. Npr. parna lokomitva serije 33 je 2'E (če se ne motim), kar pomeni, da ima spredaj dve gnani (ne-pogonski) osi na skupnem vozičku, ki se vrtita (torej se obračata v ovinek), potem pa 5 pogonskih osi, ki pa nič ne zavijajo.
Ali pa 2'(A1)' pri 713: spredaj podstavni voziček z dvema osema, ki nista pogonski, zadaj pa prav tako podstavni voziček z dvema osema, od katerih je ona bližje sredini motornika pogonska.
Ali pa Nurmijeva priljubljena Španka: (A1A)'(A1A)', pa Dolfetov Meh: Bo'Bo'Bo' ... Žive so čisti dolgcajt: Bo'Bo'
Sintaktično bi bilo tudi za velike dizle najbrž pravilno, če bi napisali da so (AAA)'(AAA)', ampak kdo bi pisal toliko A-jev če imamo še celo abecedo
LP, Metod
Re: REGAN 664
Motiš se fantina na več področjih.Ni nobene črke "O" ampak je samo nula,33-tka je 1E,.....Nula je z malo napisana zato da pride apostrof do izraza.....
sploh ne vem kje bi se te lotil.
sploh ne vem kje bi se te lotil.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: REGAN 664
Lepo po vrsti od začetka do konca ... se bom poizkusil učiti od mojstra.Nurmi napisal/-a: sploh ne vem kje bi se te lotil.
LP, Metod
Re: REGAN 664
Nisem noben mojster Metod,samo ne da se mi nakladat pa razlagat.Rajši komu živce param.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: REGAN 664
Naj pomagam mojemu prijatelju, ker je utrujen od jadranja in ribolova
Oglej si naslednja linka:
UIC klasifikacija:
http://en.wikipedia.org/wiki/UIC_classification
"Whyte notation":
http://en.wikipedia.org/wiki/Whyte_notation
Lp,
T
PS: ko sem pripravljal zgibanko za naše celjsko društvo, sem bil v veliki dilemi okoli apostrofov, ki označujejo os, montirano na podstavnem vozičku. Ponekod lokomotivo serije 25 označujejo z 1'D, ponekod pa kar 1D. Kaj pri hudiču je prav? Podstavnega vozička nima, os pa je pomična. Na koncu sem osni razpored za 25-ko in 625-ko zapisal kar brez apostrofov. Poglejte: http://www.postavljalnica-celje.si/Doku ... Sl_web.pdf
Pri seriji 33 pa je zadeva malce drugačna, kako izgleda povezava tekalne (vodilne) in prve gonilne osi si lahko pogledate na naslednji sliki:
Še razlaga: buča na vrhu slike je ohišje z vodilnimi ležaji prve gnane osi, na dnu slike pa vidite tekalno os, obe pa sta med seboj povezani z lafeto. Slikano od zadnjega proti sprednjemu delu lokomotive. Dobra slika, kaj ne? Da sem jo lahko stisnil, sem bil kar dodobra umazan Toda za forum vse
PPS: Nurmi, a ne bi bilo seksi, če bi se komu pohvalil, da si na Bohinjki kuril "Consolidation class" mašino? Bejbe bi kar padale
Oglej si naslednja linka:
UIC klasifikacija:
http://en.wikipedia.org/wiki/UIC_classification
"Whyte notation":
http://en.wikipedia.org/wiki/Whyte_notation
Lp,
T
PS: ko sem pripravljal zgibanko za naše celjsko društvo, sem bil v veliki dilemi okoli apostrofov, ki označujejo os, montirano na podstavnem vozičku. Ponekod lokomotivo serije 25 označujejo z 1'D, ponekod pa kar 1D. Kaj pri hudiču je prav? Podstavnega vozička nima, os pa je pomična. Na koncu sem osni razpored za 25-ko in 625-ko zapisal kar brez apostrofov. Poglejte: http://www.postavljalnica-celje.si/Doku ... Sl_web.pdf
Pri seriji 33 pa je zadeva malce drugačna, kako izgleda povezava tekalne (vodilne) in prve gonilne osi si lahko pogledate na naslednji sliki:
Še razlaga: buča na vrhu slike je ohišje z vodilnimi ležaji prve gnane osi, na dnu slike pa vidite tekalno os, obe pa sta med seboj povezani z lafeto. Slikano od zadnjega proti sprednjemu delu lokomotive. Dobra slika, kaj ne? Da sem jo lahko stisnil, sem bil kar dodobra umazan Toda za forum vse
PPS: Nurmi, a ne bi bilo seksi, če bi se komu pohvalil, da si na Bohinjki kuril "Consolidation class" mašino? Bejbe bi kar padale
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: REGAN 664
Ja ampak Decapod se pa malo čudno sliši
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: REGAN 664
Pozdrav
Decapod se čudno sliši pri nas, ameri bi te pa koj razumeli....
@Tono pa je poslikal zadevo, ki ji "stručkoti" pravijo Krauss-Helmholtz podstavni voziček (ali hohdojč "Krauss-Helmholtz Lenkgestell"):
http://de.wikipedia.org/wiki/Krauss-Hel ... enkgestell
Ja, vse za to, da se lokomotiva lažje okoli vogala spravi....
In še drobtinica na koncu. Konstrukter Richard von Helmholtz (ta glavni za lokomotive pri münchenskem Kraussu) je bil sin še bolj znanega firika Hermanna von Helmholtza...
http://de.wikipedia.org/wiki/Richard_von_Helmholtz
LP
Jože
Decapod se čudno sliši pri nas, ameri bi te pa koj razumeli....
@Tono pa je poslikal zadevo, ki ji "stručkoti" pravijo Krauss-Helmholtz podstavni voziček (ali hohdojč "Krauss-Helmholtz Lenkgestell"):
http://de.wikipedia.org/wiki/Krauss-Hel ... enkgestell
Ja, vse za to, da se lokomotiva lažje okoli vogala spravi....
In še drobtinica na koncu. Konstrukter Richard von Helmholtz (ta glavni za lokomotive pri münchenskem Kraussu) je bil sin še bolj znanega firika Hermanna von Helmholtza...
http://de.wikipedia.org/wiki/Richard_von_Helmholtz
LP
Jože
Re: REGAN 664
moja tabela UIC za parne lokomotive (z nekaterimi JŽ/JDŽ lokomotivami) pa je tuleTono napisal/-a:Naj pomagam mojemu prijatelju, ker je utrujen od jadranja in ribolova
Oglej si naslednja linka:
UIC klasifikacija:
http://en.wikipedia.org/wiki/UIC_classification
"Whyte notation":
http://en.wikipedia.org/wiki/Whyte_notation
Lp,
T
M.
Re: REGAN 664
11.7 sem se napotil na postajo, da bi slikal par fiatov pa če mi kakšnega dizla ujel. In uspelo mi je. 17:10 je z jesenic pripeljal regan 664 116
ki je vlekel očitno pokvarjenega fijata , če mi rata uredit posnetek ga boste lahko videli. Fijatove čtevilke nisem videl.
ki je vlekel očitno pokvarjenega fijata , če mi rata uredit posnetek ga boste lahko videli. Fijatove čtevilke nisem videl.
Re: REGAN 664
tisti Fiat 11.07. ni bil nič pokvarjen, regana so pripeli na vlak 601, ker ni bilo nobenega tovora za peljat v Novo Gorico, cemendnej čase redno prihaja na Js malo pred 16 uro in popoldanski tov. vlak se potem čimprej vrne v NG
M.
M.