REGAN 664

Debata okoli voznega parka
Odgovori
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Danes se je na Js pojavil regan 664-114, kar ni čisto vsakdanje , saj je ta lokomotiva štajerska, morda kdo ve zakaj je v Divači ?

M.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Če me spomin ne vara je Regan 114 vozil že pred 15-imi leti v Gorici in je tudi v upravljanju vleke GO.
Je pa verjetno dolgo čakal revizijo, katere je bil deležen 08.2006.
V Gorici/Divači so bili (so) 103,105,114-120.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Regana 664-114 sta strojevodja SV N.Gorica prevzela v Zalogu od mariborčanov 12.08.2006 ob 22. uri. Menjava je bila med 644-120, ki je šel v Maribor. Kot se spomnim 114 ni imel RDZ naprave in tudi opreme ni imel skoraj nobene.
V oči me je zbodlo, da čeprav prevzet iz revizije, niso delali grelci stekel. Goricijana sta imela kar težko noč, saj je bilo slabo vreme.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

obema hvala za odgovore

M.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Regan 664-105 ,že kar nekaj časa vozi po štajerski.
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Dolfe napisal/-a:Regana 664-114 sta strojevodja SV N.Gorica prevzela v Zalogu od mariborčanov 12.08.2006 ob 22. uri. Menjava je bila med 644-120, ki je šel v Maribor. Kot se spomnim 114 ni imel RDZ naprave in tudi opreme ni imel skoraj nobene.
V oči me je zbodlo, da čeprav prevzet iz revizije, niso delali grelci stekel. Goricijana sta imela kar težko noč, saj je bilo slabo vreme.

lp
Kako to, da 664-114 nima vgrajene RDZ naprave? Kaj ni bil pred časom celo sprejet nek zakon oz. pravilnik o vgrajevanju RDZ naprav na vlečna vozila kot pogoj za vožnjo?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Gapi, pa kaj misliš, da se na SŽ dosledno držijo vsakega zakona?? :shock: Saj veš, da je državna firma in da jim noben nič ne more. Tako podaljšujejo in nategujejo datume do onemoglosti. Kaj vse bi moralo biti pa ni. Mislim, da nas večina ve, kako je z izvajanjem zakonov na železnici, vojski, policiji, bolj tako, na hojladri.

Da ne bom samo šimfal, je pa na SŽ zelo dobro poskrbljeno za varnost predvsem potniškega prometa. Tu jim ni pa kaj očitati. :wink:
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

V galeriji sem pod rubruko dizel 664 opazil da je 664 115 le dočakala VR.Zanima v kolikšnem času opravijo tako revizijo.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Vse je odvisno od denarja. Če denarja ni, se dela precej na izzi in še to z dolgimi prekinitvami.
Fascinira pa podatek, da so v MB opravili kompletno revizijo 661-163 v pičilih dveh mesecih. Denar gore premika.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

gapi_1 napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Regana 664-114 sta strojevodja SV N.Gorica prevzela v Zalogu od mariborčanov 12.08.2006 ob 22. uri. Menjava je bila med 644-120, ki je šel v Maribor. Kot se spomnim 114 ni imel RDZ naprave in tudi opreme ni imel skoraj nobene.
V oči me je zbodlo, da čeprav prevzet iz revizije, niso delali grelci stekel. Goricijana sta imela kar težko noč, saj je bilo slabo vreme.

lp
Kako to, da 664-114 nima vgrajene RDZ naprave? Kaj ni bil pred časom celo sprejet nek zakon oz. pravilnik o vgrajevanju RDZ naprav na vlečna vozila kot pogoj za vožnjo?
Ne poznam razmer na bohinjki. Ali je sploh pokrita z RDZ signalom?

Če ni, potem je RDZ povsem odveč.

Nikakor pa ni rečeno, da sedaj omenjena lokomotiva nima RDZ-ja. Pogosto se naprava montira kasneje, ker to opravi služba za telekomunikacijo, v CD Mostah.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Mirče napisal/-a:V galeriji sem pod rubruko dizel 664 opazil da je 664 115 le dočakala VR.Zanima v kolikšnem času opravijo tako revizijo.
v Mariboru Studenci , tudi ima galerija!!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ne, Bohinjska ni pokrita z RDZ. Uporabljati se ga da delno edino pred Jesenicami in Sežano, pa še to ti ne koristi kaj preveč.
regan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 19.12.2005, 15:15
Kraj: Postojna

Odgovor Napisal/-a regan »

Jaz mislim da ni RDZ odveč na reganih saj ti vozijo tudi po glavnih progah največkrat do Prestranka.

Kako pa z 664-104? Ta je bil tudi neki časa pod Divačo ne vem pa če je še.
Mislim da je ta regan štajerski.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Večkrat zasledim regana 664-104 na progi Pragersko - Hodoš.
LP
Matic
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mogoče pa si jih izmenjujeta štajerska in primorska zaradi obremenitev, saj so Regani na primorskem zagotovo manj obremenjeni (so bolj zaspani :D ) kot pa na pragersko - Hodoš. Gre predvsem zaradi teže vlaka.

Podobno kot sama obrnitev regana. Na primorskem in tudi na štajerskem ga vsake toliko obrnejo, da vozi s kabino naprej ali nazaj, to pa zato, da se enakomerno obrabljajo sklopi in prenosi v reganu. Logično.
Odgovori