REGAN 664

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: 25.02.2021, 13:21 Glede na to, da imajo vse različice EMD 710 turbinske polnilnike, bi lahko Regane remotorizirali s krajšimi motorji, lahko bi uporabili 12-valjne (od 2,2MW naprej) ali celo 8-valjne (od 1,6MW naprej), s tem bi izgubili tudi malo teže (vprašanje, če bi bilo to zaželjeno). Regani imajo sedaj 1,5MW 16-valjne motorje.
Oziroma z drugimi besedami, bi Regan postal Karavela.
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

TGV Lyria napisal/-a: 25.02.2021, 13:24
mkx napisal/-a: 25.02.2021, 13:21 Glede na to, da imajo vse različice EMD 710 turbinske polnilnike, bi lahko Regane remotorizirali s krajšimi motorji, lahko bi uporabili 12-valjne (od 2,2MW naprej) ali celo 8-valjne (od 1,6MW naprej), s tem bi izgubili tudi malo teže (vprašanje, če bi bilo to zaželjeno). Regani imajo sedaj 1,5MW 16-valjne motorje.
Oziroma z drugimi besedami, bi Regan postal Karavela.
Odvisno katero, če misliš na malo karavelo bi blo treba odstranit še 2 vlečna motorja. Tam je ista pogonska filozofija kot na špankah torej srednji os ni pogonska.

Saj remotoriziraš lahko tudi z MTU/CAT/etc. samo pač več dela je. Ker remotorizacija ponavadi vedno pomeni tudi menjava generatorja, etc. EMD 710 pa ima problem emisij in ne vem če bi se še dalo ga skoz spraviti, tudi v obliki remotorizacije glede na roke iz uredbe EU. Nov EMD 1010 motor pa bi po emisijah verjetno šel (če je v USA pod Tier 4), ampak je brutalno premočan, ni pa neke šibkejše verzije.

Kakorkoli za intermezzo: http://tzv-gredelj.hr/site/wp-content/u ... tak_A4.pdf
Eksperiment Gredelja za kosovarje....ex 661 serija. Tu so šli na 8 valjni EMD 710 in na dve kabini.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

sierra5 napisal/-a: 25.02.2021, 13:29
TGV Lyria napisal/-a: 25.02.2021, 13:24 Oziroma z drugimi besedami, bi Regan postal Karavela.
Ne glih, ta karavelo bi blo treba odstranit 2 vlečna motorja. Tam je ista pogonska filozofija kot na špankah torej srednji os ni pogonska.
Narobe!
Karavela = JŽ 663 / HŽ 2063, Co-Co, najdaljša (torej bi bilo treba podaljšati trup :lol: :wink: ) in najmočnejša dizelska lokomotiva Jugoslavije.
Mala Karavela = JŽ 645 / HŽ 2044 pa je ta o kateri govoriš ti.

Sorodno ime imata, ker imata obe motor s turbinskim polnilnikom. Poleg njiju ga je pri JŽ imela še Maršalka (JŽ 666).
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

TGV Lyria napisal/-a: 25.02.2021, 13:40
sierra5 napisal/-a: 25.02.2021, 13:29
TGV Lyria napisal/-a: 25.02.2021, 13:24 Oziroma z drugimi besedami, bi Regan postal Karavela.
Ne glih, ta karavelo bi blo treba odstranit 2 vlečna motorja. Tam je ista pogonska filozofija kot na špankah torej srednji os ni pogonska.
Narobe!
Karavela = JŽ 663 / HŽ 2063, Co-Co, najdaljša (torej bi bilo treba podaljšati trup :lol: :wink: ) in najmočnejša dizelska lokomotiva Jugoslavije.
Mala Karavela = JŽ 645 / HŽ 2044 pa je ta o kateri govoriš ti.
saj sem specificiral bolj podrobno v editu. Samo TGV je govoril da gremo na dol na 12 cilindrov. Velika karavela ima 16. 12 cilindrov in turbo ima mala karavela.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

sierra5 napisal/-a: 25.02.2021, 13:29

saj sem specificiral bolj podrobno v editu. Samo TGV je govoril da gremo na dol na 12 cilindrov. Velika karavela ima 16. 12 cilindrov in turbo ima mala karavela.
Prezrl edit :D
To glede cilindrov pa drži ja. Ne predstavljam pa si ex-EMD mašine z motorjem nekega X proizvajalca. Že zato ne, ker so EMD dvotaktni motorji za razliko od vseh ostalih.
Vem da so npr. v Nemčiji na 218ke poskusno dajali SEMT Pielstick motorje namesto MTU, pa v Britaniji MTU namesto Paxman Valente na HSTjih. Ampak tu gre vsaj za isti tip motorja, EMD pa pade komplet ven.
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

TGV Lyria napisal/-a: 25.02.2021, 13:52
sierra5 napisal/-a: 25.02.2021, 13:29

saj sem specificiral bolj podrobno v editu. Samo TGV je govoril da gremo na dol na 12 cilindrov. Velika karavela ima 16. 12 cilindrov in turbo ima mala karavela.
Prezrl edit :D
To glede cilindrov pa drži ja. Ne predstavljam pa si ex-EMD mašine z motorjem nekega X proizvajalca. Že zato ne, ker so EMD dvotaktni motorji za razliko od vseh ostalih.
Vem da so npr. v Nemčiji na 218ke poskusno dajali SEMT Pielstick motorje namesto MTU, pa v Britaniji MTU namesto Paxman Valente na HSTjih. Ampak tu gre vsaj za isti tip motorja, EMD pa pade komplet ven.
Glej te modifikacije poljakov, latvijcev, estoncev starih ruskih dizelk ala Sergej in podobno. Original Kolomna motorji z opposed-piston tehnologijo...vse se da tehnično. Če se pa splača in je smiselno ter zanesljivo pa je čisto druga zgodba. Če gledamo zanesljivost boš težko mimo EMD-ja prišel, ja. Se bo tudi švaba bolj kvaril.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a preglednik »

EMD v svoje lokomotive vgrajuje tudi 4 taktne motorje. Npr. lokomotiva SD-90 MAC z motorjem EMD 265H (6000 KM).
preglednik
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Da smo si na jasnem, meni se regan dopade edino tak kot je original. Vse ostalo je ....
Regan je že 2x polnoleten tako da bo potrebno v naslednjih letih nekaj naredit. Ali v nakup novih (denar???) ali pa v remotorizacijo, ki je pol cene nove DLOK.
Če so našli motorje za đure in pa jembahe, bodo tudi za regana. Jih je nekaj na trgu.
Pa če se gre v remotorizacijo reganov se bodo po vsej verjetnosti znebili dvojne zasedbe....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Torej dve kabini?
preglednik
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

preglednik napisal/-a: 25.02.2021, 18:42 Torej dve kabini?
Teoretično je lahko tudi ena na sredini tako kot đura :lol: :roll:
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Klemen, kaj pa višina? En pacient z brčicami je tam v prvi polovici prejšnjega stoletja sicer sanjal o bistveno višjem voznem vodu, no pa tudi o širši medtirnični razdalji. Slednje pri Reganu ne pride v upoštev, kabina nad lokomotivo pa tudi ne, saj dobro poznaš svetli profil. Motor ne dovoljuje znižanja višine, da bi se dobilo na preglednosti. Tako da ne vidim druge opcije kot dve kabini za enojno zasedbo, pa še tu bi moralo biti le eno steklo čez celo kabino, saj veš TSI.
Tine
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a mkx »

sierra5 napisal/-a: 25.02.2021, 13:29 Eksperiment Gredelja za kosovarje....ex 661 serija.

Če malo (ampak res malo) karikiram, so od serije 661 ostali samo zavornjaki. V bistvu je to nova lokomotiva, vprašanje pa je, koliko bo uspešna v obratovanju.
LP, Metod
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a kvak »

Regan 664 napisal/-a: 25.02.2021, 19:12
preglednik napisal/-a: 25.02.2021, 18:42 Torej dve kabini?
Teoretično je lahko tudi ena na sredini tako kot đura :lol: :roll:
kaj pa tandem :) 2 regana skupaj s dolgima koncema padobimo bombo od mašine :) pa še enojna zasedba bi lahko bila-mar ne?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a mkx »

Regani niso opremljeni s potrebno opremo (elektronika, povezovalni kabli) za tandemsko delovanje.

Pa za na lokalne in regionalne proge praviloma tudi ni potrebe po tolikšni vlečni sili kot jo nudita dva Regana skupaj.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Iz Nove gorice na Jesenice vozi vsak dan vlak z dvema 664. Vozi ga 4 članska posadka. V primeru tandema bi bil potreben en človek. Razni obvozi vlakov se bodo pa tudi redno dogajali.
preglednik
Odgovori