REGAN 664
REGAN 664
Mene zanima:
- kje regani vozijo in koliko jih je pri nas.
- kje regani še vozijo. Razen na Bohinjski progi, ki mi zelo blizu jih nisem še nikjer videl.
- kolko ton lahko regan vleče po Bohinjskem koridorju, ter s kolikšno hitrostjo.
- kje regani vozijo in koliko jih je pri nas.
- kje regani še vozijo. Razen na Bohinjski progi, ki mi zelo blizu jih nisem še nikjer videl.
- kolko ton lahko regan vleče po Bohinjskem koridorju, ter s kolikšno hitrostjo.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Začeto temo sem ti popravil in združil preostale v samo eno.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Dobrodošel med nami...
Sam se za dizle ne zanimam rano veliko, vendar mislim, da je Reagan poglavitna lokomotiva na progi Pragersko - Hodoš. Vsaj v Pragerskem jih vidim bistveno več, kot Špank (Čeprav se zadnje dneve redno pojavljata dve tovrstni lokomotivi - Španke mislim...)
Za druge proge pa nebi vedel...
LP
Jože
Sam se za dizle ne zanimam rano veliko, vendar mislim, da je Reagan poglavitna lokomotiva na progi Pragersko - Hodoš. Vsaj v Pragerskem jih vidim bistveno več, kot Špank (Čeprav se zadnje dneve redno pojavljata dve tovrstni lokomotivi - Španke mislim...)
Za druge proge pa nebi vedel...
LP
Jože
ja jaregan napisal/-a:Mislim da je reganov vse skupaj 20 ( 101-120 ).
Poleg Štajerskih in Prekmurskih prog sem ga zasledil tudi na Koroški progi
ter po celi Primorski, nekajkrat sem ga videl na postaji Pivka in Prestranek
Pred kakim mescom je bil parkiran v Ljubljani.
664-101 pg
664-102 pg
664-103 pg al di
664-104 pg
664-105 di
664-106 pg
664-107 pg (zdaj mb studenci)
664-108 pg
664-109 pg
664-110 pa al di
664-111 pg al di
664-112 pg
664-113 di
664-114 pg (cd mb)
664-115 di
664-116 di
664-117 di
664-118 di
664-119 di
664-120 di
skupaj to je 20 disel lok! :>
Lok 664 uporabljamo tudi na odseku Mb Tezno - Maribor - Spielfeld Strass in obratno, predvsem v nočnem času, ko je zaradi večjega števila tovornih vlakov velika potreba po vlečnih vozilih.
Prav tako vozi lok 664 vlak 23804, MB - MS
Na odseku Maribor - Pliberk, pa jih za vleko potniških vlakov ne smemo uporabljati več, saj so se naši sosedje pritožili čez hrup, ki ga lokomotiva povzroča ob vklopljenem električnem ogrevanju.
Prav tako vozi lok 664 vlak 23804, MB - MS
Na odseku Maribor - Pliberk, pa jih za vleko potniških vlakov ne smemo uporabljati več, saj so se naši sosedje pritožili čez hrup, ki ga lokomotiva povzroča ob vklopljenem električnem ogrevanju.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Torej se je vsaj včasih dogajalo, da je v Pliberk regan vlekel klasične vagone in je bil regan tam celo na premiku? Sem mislil, da klasika nadomešča fiate ob izpadu le-teh zgolj strogo v notranjem prometu.WORMS napisal/-a:Na odseku Maribor - Pliberk, pa jih za vleko potniških vlakov ne smemo uporabljati več, saj so se naši sosedje pritožili čez hrup, ki ga lokomotiva povzroča ob vklopljenem električnem ogrevanju.
Kaj pa tovorni promet med Prevaljami in Pliberkom? Ga je sploh kaj?