REGAN 664

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2288
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 25.08.2011, 22:06

mkx napisal/-a: MMg, reagani, ki so takrat vozili po Istri, so brez izjeme puščali deževnico, saj so bili naluknjani s Kalašnikovkami ... iz Like. Sedajle ne najdem, ampak nekje na forumu je bil pred kratkim objavljen link do fotografije Reagana podserije 0 v Divači z vidnimi takimi obeležji.


Morda tole: http://locopage.pikfu.net/set1951160/media69377945.html ?

Pobrano od tukaj.
Aljaž
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3404
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a mkx » 26.08.2011, 10:42

leteči vlak napisal/-a:
mkx napisal/-a: MMg, reagani, ki so takrat vozili po Istri, so brez izjeme puščali deževnico, saj so bili naluknjani s Kalašnikovkami ... iz Like. Sedajle ne najdem, ampak nekje na forumu je bil pred kratkim objavljen link do fotografije Reagana podserije 0 v Divači z vidnimi takimi obeležji.


Morda tole: http://locopage.pikfu.net/set1951160/media69377945.html ?

Pobrano od tukaj.


Ravno ta. Hvala!
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a preglednik » 29.08.2011, 7:06

Regan serje 0 - to je menda slavni hrvatski "Đems", starejša izvedba "Regana", z istosmernim generatorjem in enake moči (2200KM)
preglednik
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1757
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Signal » 29.08.2011, 7:33

preglednik napisal/-a:Regan serje 0 - to je menda slavni hrvatski "Đems", starejša izvedba "Regana", z istosmernim generatorjem in enake moči (2200KM)

...ter brez elektrodinamične zavore in generatorja za ogrevanje.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 29.08.2011, 7:48

Regan je "one and only"!!!
James pa kljub isti seriji več Kenedi kot pa Regan.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 29.08.2011, 8:01

Signal napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Regan serje 0 - to je menda slavni hrvatski "Đems", starejša izvedba "Regana", z istosmernim generatorjem in enake moči (2200KM)

...ter brez elektrodinamične zavore in generatorja za ogrevanje.


Res da nima elektrodinamične zavore, vendar pa generator za ogrevanje ima.
LP
Matic
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 29.08.2011, 8:03

James ni imel Kato-generatorja.
Dobila ga je šele "Ličanka" z modernizacijo Gredelj & Turner v Hž 2062-1.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 496
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a dingo » 29.08.2011, 8:27

Nurmi tu pa se žal ti motiš. Električno ogrevanje proizvajalca Uljanik Pula so v James-e začeli vgrajevati že konec 80ih (prav tako na nekatere Karavele). Klikni na link, ki ga je dal leteči vlak.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 29.08.2011, 8:37

Maš prav! Generator je ostal isti tudi po medernizaciji z Turnerjem.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Nejko24 » 13.10.2011, 10:13

Regan 664-110 Izpred SGP pomgram, cestno podjetje Murska Sobota

Pogled na Regana izza ograje bencinske črpalke
Slika

Še od strani
Slika

664-110 in v ozadju železniška postaja Lipovci
Slika

Počiva v oblačnem vremenu
Slika

664-110 in v ozadju vagoni, na katere je čakala
Slika

Nastavlja se oblačnemu vremenu
Slika

Še en stranski pogled
Slika

Vagoni, katere je kasneje verjetno odpeljala
Slika


Če kdo ve kaj več o teh vagonih, kam so se peljali in zakaj so se uporabili???
Verjetno za kako cestno gradnjo?
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 496
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a dingo » 13.10.2011, 10:30

Če kdo ve kaj več o teh vagonih, kam so se peljali in zakaj so se uporabili???
Verjetno za kako cestno gradnjo?


To so prefabricirani elementi za gradnje strešnih konstrukcij npr. proizvodnih hal, skladišč...
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Nejko24 » 13.10.2011, 10:32

dingo napisal/-a:
Če kdo ve kaj več o teh vagonih, kam so se peljali in zakaj so se uporabili???
Verjetno za kako cestno gradnjo?


To so prefabricirani elementi za gradnje strešnih konstrukcij npr. proizvodnih hal, skladišč...

Hvala za informacijo
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 29.10.2011, 18:50

Nurmi napisal/-a:James ni imel Kato-generatorja.
Dobila ga je šele "Ličanka" z modernizacijo Gredelj & Turner v Hž 2062-1.


James = Ličanka = 2062-000
2062-100 pa ni Ličanka ampak Turner (novo poimenovanje)
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 29.10.2011, 19:49

Shit happens!
Dva dni crkne Wikipedija,pa zamrzne vse pametarjenje o lokomotivah tukaj gor,če bi se trudili pisati z uporabo svojih možganov kot Nurmič.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a milchy » 13.12.2011, 21:33

Phil mi je sporočil malce nenavadna vlečna vozila za vlak MV482

od Reke do Šapjan je vlak peljala lok 2063-007
in od Šapjan do Ilirske Bistice regan 664-103

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov