Stran 45 od 58

Re: REGAN 664

Objavljeno: 20.08.2013, 16:23
Napisal/-a preglednik
Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.

Re: REGAN 664

Objavljeno: 21.08.2013, 12:41
Napisal/-a Gorchi
Isti dizel ne more biti, še posebej če imaš v mislih Regana, lahko bi bil enak pa tudi to ne gre, izjema so le še kenediji ali džure.

Re: REGAN 664

Objavljeno: 21.08.2013, 13:12
Napisal/-a Nurmi
Sežana

Slika

Re: REGAN 664

Objavljeno: 21.08.2013, 15:30
Napisal/-a Čufarca
preglednik napisal/-a:Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.
Predvsem čistejši so :P

Re: REGAN 664

Objavljeno: 21.08.2013, 19:55
Napisal/-a ŽAT32
Čufarca napisal/-a:Predvsem čistejši so
No, kar se tiče čistoče.....

Na Srbskem forumu so slike nekdaj naših Špank, ki se zdaj vozijo pri njih
Slika pove vse #-o

Slika

Eno kopanje na leto ni še nikomur škodilo :mrgreen:

Re: REGAN 664

Objavljeno: 22.08.2013, 0:21
Napisal/-a boris
mkx napisal/-a:Z izjemo Jembahov so bile v zgodovini SŽ (in tudi JŽ - ŽG Ljubljana) vse dizelke zelene z rumenimi detajli. Začelo pa se je najbrž že kar s Kenediji davnega leta 1961. Kako so takrat določili barvno shemo pa morda vé kdo drug.
ne vem točno kje sem zasledil....
baje da naj bi "davnega leta 1961" takratne kenedije amerikanosi pobarvali po shemi australskih železnic...
je to res???

Re: REGAN 664

Objavljeno: 22.08.2013, 19:48
Napisal/-a petindvajsetka
Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?

Re: REGAN 664

Objavljeno: 22.08.2013, 20:05
Napisal/-a RitterVonGhega
petindvajsetka napisal/-a:
Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?
nejc :)

ne , staro sliko od spomladi ! :)

2062.036 je ni več v pulj in nazaj v Zagrebu (ni več HŽ Cargo za Pulj) , danes vozi 2062.036 v Zagrebu :)

Re: REGAN 664

Objavljeno: 23.08.2013, 7:42
Napisal/-a Tomaž97
RitterVonGhega napisal/-a:2062.036 je ni več v pulj in nazaj v Zagrebu (ni več HŽ Cargo za Pulj) , danes vozi 2062.036 v Zagrebu :)

Že lep čas je na območju Reke, predvsem za tovorne proti Šapjanam.

Re: REGAN 664

Objavljeno: 01.09.2013, 16:15
Napisal/-a 664-111
Danes sem malo brskal po starem arhivu in našel tole:

1.
Slika

Nisem avtor slike, vendar se mi vseeno zdi da je dokaj zanimiva slika in me med drugim tudi zanima če se je kdaj redno z reganom vozilo čez v italijansko gorico, bi vedel mogoče kdo kaj več povedati?

Re: REGAN 664

Objavljeno: 01.09.2013, 21:51
Napisal/-a Čišo
Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev :mrgreen:

Re: REGAN 664

Objavljeno: 01.09.2013, 21:57
Napisal/-a primožflori
Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev :mrgreen:
Sedaj ko pa ni velik prometa,pa stanovalci Šempetra pri Gorici mirno spijo. :mrgreen: :lol:

Re: REGAN 664

Objavljeno: 02.09.2013, 5:00
Napisal/-a 664-111
Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev :mrgreen:
Čišo najlepše hvala za podrobnejšo razlago, kakorkoli stoji za sliko zanimiva zgodba.

Re: REGAN 664

Objavljeno: 22.09.2013, 10:40
Napisal/-a gorican
Na kateri progi v Sloveniji ta čas,je "zaposlenih" največ Reganov?

hvala,pozdrav

Re: REGAN 664

Objavljeno: 22.09.2013, 21:18
Napisal/-a 664-111
gorican napisal/-a:Na kateri progi v Sloveniji ta čas,je "zaposlenih" največ Reganov?

hvala,pozdrav
Mislim da bo to kar proga Pragersko-Hodoš