Re: REGAN 664
Objavljeno: 20.08.2013, 16:23
Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Predvsem čistejši sopreglednik napisal/-a:Zanimivo, isti dizel v hrvaških ali slovenskih barvah - mislim, da so naši veliko lepši.
No, kar se tiče čistoče.....Čufarca napisal/-a:Predvsem čistejši so
ne vem točno kje sem zasledil....mkx napisal/-a:Z izjemo Jembahov so bile v zgodovini SŽ (in tudi JŽ - ŽG Ljubljana) vse dizelke zelene z rumenimi detajli. Začelo pa se je najbrž že kar s Kenediji davnega leta 1961. Kako so takrat določili barvno shemo pa morda vé kdo drug.
Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?
nejcpetindvajsetka napisal/-a:Ali je Hrvat iz Pule in po novem vlake premikajo v Sežani, zaradi obnove Divače?
RitterVonGhega napisal/-a:2062.036 je ni več v pulj in nazaj v Zagrebu (ni več HŽ Cargo za Pulj) , danes vozi 2062.036 v Zagrebu
Sedaj ko pa ni velik prometa,pa stanovalci Šempetra pri Gorici mirno spijo.Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev
Čišo najlepše hvala za podrobnejšo razlago, kakorkoli stoji za sliko zanimiva zgodba.Čišo napisal/-a:Slika je najbrž nastala poleti 1998, ko so imeli Italijani zaporo med Tržičem in Nabrežino in se je ves tovor iz Trsta ter tisti, ki gre normalno iz Slovenije prek Opčin, vozil preko Nove Gorice. Tudi Simplon express je vozil po obvozu. Med Novo Gorico in Gorico so čez dan vozili Italijani s svojimi D 345, ponoči pa naši z regani. To se na sliki tudi vidi, saj je očitno posneta ponoči, iz številke lokomotive pa je razvidno, da gre za "štajerskega" regana, torej enega od tistih, ki so - skupaj s strojnim osebjem - za ta namen prišli na pomoč z mariborskega konca. Obvoz je trajal, če sprav spomnim, kaka dva meseca in je bil kar lepa popestritev prometa na našem koncu, nočne vožnje reganov po progi iz Šempetra proti Gorici pa so sprožile tudi kar precej negodovanja rohnenja nevajenih stanovalcev
Mislim da bo to kar proga Pragersko-Hodošgorican napisal/-a:Na kateri progi v Sloveniji ta čas,je "zaposlenih" največ Reganov?
hvala,pozdrav