Re: REGAN 664
Objavljeno: 07.04.2015, 19:12
Živjo mene pa zanima čemu služi 3. Ročica pri reganu. (3. Od spodaj navzgor)
Hvala za odgovore
Hvala za odgovore
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
0 parne lokomotive, ki niso bile 01.01.1959 starejše od 50 letdingo napisal/-a:Imam pa vprašanje kaj je s številkama 1 in 2. Sta bili mogoče rezervirani za parno vleko?
prosim vas za odgovornoell napisal/-a:Živjo mene pa zanima čemu služi 3. Ročica pri reganu. (3. Od spodaj navzgor)
Hvala za odgovore
SŽSRitterVonGhega napisal/-a:661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!
Malo prej sem videl na hrvaškem forumu naslednjo informacijo:RitterVonGhega napisal/-a:Dober dan !!!
danes sem bil pri CD Studenci , pogovori o Regan je rekel bo ostane vozni park pri SŽ , ne bo prodal nič !!
664.114 + 116 oba dela revizija , mogoče konec jeseni (bom slika na FB za ECC)
664-115 in 101 je oba zunaj in čaka bo revizija..
661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!
661-414/415 oba ne vem in mogoče prodal ali ne bo , potem razrezali ...
LP !
ZlayoZg napisal/-a:
Slovenski Reagan 664 116 ide na Zitnjak gdje bi trebali stici za 10-ak minuta,vuce ga ASEA 004.Zna se kojim povodom?
Dejstvo pa je da se tem stroškom zaradi številnih razlogov in pa tudi iz ekonomskega vidika ni mogoče popolnoma izogniti, kajti elektrifikacija nekaterih lokalnih prog bo tudi v prihodnje predraga, zato upam da bodo Regani 664 tudi v prihodnje še naprej veselo vozili na naši lokalni progi med Gornjo Radgono in Ljutomerom.Re 4/4 napisal/-a:Govora je o homologaciji
A ni nekdo dejal, da je dizel vleka strošek?
Ne to. Mislim, da je direktor SŽ-ja govoril, kako imajo prevelik strošek zaradi "zastarele" dizel vleke v času žleda. A je sedaj to pozabljeno, ko bodo vozili z njimi po "ljepi njihovi"? Ni bilo govora o nakupu nekaj bolj ekonomičnega (rabljene dizelke)? Očitno je 664 za SŽ steber vleke na dizel področju, četudi dražji.jurij napisal/-a: Dejstvo pa je da se tem stroškom zaradi številnih razlogov in pa tudi iz ekonomskega vidika ni mogoče popolnoma izogniti, kajti elektrifikacija nekaterih lokalnih prog bo tudi v prihodnje predraga..