Stran 49 od 58

Re: REGAN 664

Objavljeno: 07.04.2015, 19:12
Napisal/-a noell
Živjo mene pa zanima čemu služi 3. Ročica pri reganu. (3. Od spodaj navzgor)
Hvala za odgovore

Re: REGAN 664

Objavljeno: 08.04.2015, 6:04
Napisal/-a Regan 664
dingo napisal/-a:Imam pa vprašanje kaj je s številkama 1 in 2. Sta bili mogoče rezervirani za parno vleko?
0 parne lokomotive, ki niso bile 01.01.1959 starejše od 50 let
1 parne lokomotive, ki so bile 01.01.1959 starejše od 50 let

Re: REGAN 664

Objavljeno: 10.04.2015, 13:03
Napisal/-a noell
noell napisal/-a:Živjo mene pa zanima čemu služi 3. Ročica pri reganu. (3. Od spodaj navzgor)
Hvala za odgovore
prosim vas za odgovor

Re: REGAN 664

Objavljeno: 10.04.2015, 13:17
Napisal/-a dingo
Manipulator elektro dinamične zavore.

Re: REGAN 664

Objavljeno: 11.04.2015, 18:34
Napisal/-a Čufarca

Re: REGAN 664

Objavljeno: 14.04.2015, 17:54
Napisal/-a gofra
Eden je zdajle parkiran na Grosupeljski zelezniski postaji (menjal Kennedy-ja) - bojda krene jutri zjutraj okoli 6te proti Kocevju - v kolikor bi koga zanimalo.

Lp F

Re: REGAN 664

Objavljeno: 14.04.2015, 21:38
Napisal/-a gofra
V Grosuplju 14.4.2015

Slika

Slika

Lp, F

Re: REGAN 664

Objavljeno: 10.06.2015, 12:35
Napisal/-a RitterVonGhega
Dober dan !!!

danes sem bil pri CD Studenci , pogovori o Regan je rekel bo ostane vozni park pri SŽ , ne bo prodal nič !!

664.114 + 116 oba dela revizija , mogoče konec jeseni (bom slika na FB za ECC)

664-115 in 101 je oba zunaj in čaka bo revizija..

661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!

661-414/415 oba ne vem in mogoče prodal ali ne bo , potem razrezali ... :(

LP !

Re: REGAN 664

Objavljeno: 10.06.2015, 13:28
Napisal/-a LJ363
RitterVonGhega napisal/-a:661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!
[-X SŽS :wink:

Re: REGAN 664

Objavljeno: 17.06.2015, 10:54
Napisal/-a SouthernPacific
Mene pa zanima, kje bi se dalo dobit originalen načrt za Regana oz. ali ga ima kdo slučajno v elektronski obliki.

Re: REGAN 664

Objavljeno: 26.10.2015, 20:24
Napisal/-a gofra
Evo mogotca pod plinom (mislim, da je 109-ica) - standard ponedeljkov vlak NM > LJ, vprezen z vagoni polnimi novih Twingotov. Kocine pokonc! 8)

Povezava na video


Re: REGAN 664

Objavljeno: 13.04.2016, 8:53
Napisal/-a željko halambek
RitterVonGhega napisal/-a:Dober dan !!!

danes sem bil pri CD Studenci , pogovori o Regan je rekel bo ostane vozni park pri SŽ , ne bo prodal nič !!

664.114 + 116 oba dela revizija , mogoče konec jeseni (bom slika na FB za ECC)

664-115 in 101 je oba zunaj in čaka bo revizija..

661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!

661-414/415 oba ne vem in mogoče prodal ali ne bo , potem razrezali ... :(

LP !
Malo prej sem videl na hrvaškem forumu naslednjo informacijo:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ama/page-5
ZlayoZg napisal/-a:
Slovenski Reagan 664 116 ide na Zitnjak gdje bi trebali stici za 10-ak minuta,vuce ga ASEA 004.Zna se kojim povodom?

Re: REGAN 664

Objavljeno: 13.04.2016, 10:35
Napisal/-a Re 4/4
Govora je o homologaciji :shock:
A ni nekdo dejal, da je dizel vleka strošek? :hmm

Re: REGAN 664

Objavljeno: 13.04.2016, 11:58
Napisal/-a jurij
Re 4/4 napisal/-a:Govora je o homologaciji :shock:
A ni nekdo dejal, da je dizel vleka strošek? :hmm
Dejstvo pa je da se tem stroškom zaradi številnih razlogov in pa tudi iz ekonomskega vidika ni mogoče popolnoma izogniti, kajti elektrifikacija nekaterih lokalnih prog bo tudi v prihodnje predraga, zato upam da bodo Regani 664 tudi v prihodnje še naprej veselo vozili na naši lokalni progi med Gornjo Radgono in Ljutomerom. =D>

Re: REGAN 664

Objavljeno: 13.04.2016, 12:28
Napisal/-a Re 4/4
jurij napisal/-a: Dejstvo pa je da se tem stroškom zaradi številnih razlogov in pa tudi iz ekonomskega vidika ni mogoče popolnoma izogniti, kajti elektrifikacija nekaterih lokalnih prog bo tudi v prihodnje predraga..
Ne to. :D Mislim, da je direktor SŽ-ja govoril, kako imajo prevelik strošek zaradi "zastarele" dizel vleke v času žleda. A je sedaj to pozabljeno, ko bodo vozili z njimi po "ljepi njihovi"? Ni bilo govora o nakupu nekaj bolj ekonomičnega (rabljene dizelke)? Očitno je 664 za SŽ steber vleke na dizel področju, četudi dražji.

Me to vse bolj spominja na včerajšnji zaplet v teš-u. Le zakaj direktor ni pustil omejevanje proizvodnje? V vprašanju je zagotovo odgovor... :wink: