REGAN 664

Debata okoli voznega parka
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a SIMY » 13.04.2016, 18:09

Verjetno ga homologirajo za vožnjo tov. vlakov po istri,ker mislim da HŽ tam trenutno ne opravlja dejavnosti vleke tov, vlakov.Potencial pa mislim da je.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a igor72 » 14.04.2016, 10:10

SIMY napisal/-a:Verjetno ga homologirajo za vožnjo tov. vlakov po istri,ker mislim da HŽ tam trenutno ne opravlja dejavnosti vleke tov, vlakov.Potencial pa mislim da je.

Je, je potencial, ampak upam si trditi da ga ne bo na tirih....
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1091
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 14.04.2016, 19:59

Kaj pa če bo treba poleti kakšno klasiko potegniti do Pule :?:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.04.2016, 20:49

ŽAT32 napisal/-a:Kaj pa če bo treba poleti kakšno klasiko potegniti do Pule :?:

Malo dvomim. Govora je o homologaciji 3 reganov. 114, 116 in 103. Za PTG turo ni logike, za homologiranje treh reganov.
Uporabniški avatar
pwormald
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 15.02.2009, 16:43
Kraj: Chesterfield
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a pwormald » 14.04.2016, 21:44

The plan should be like this :)

Saturday 30th April 2016
Ljubljana - Pivka - Šapjane - Rijeka - Bakar - Brajdica - Rijeka - Šapjane - Pivka - Buzet - Pula Obale

Sunday 1st May 2016
Pula - Buzet - Hrpelje-Kozina - Koper Luka (docks) - Hrpelje-Kozina - Sežana - Ajdovščina - Nova Gorica - Most na Soči - (with Avtovlak 860*) - Bohinjska Bistrica

Monday 2nd May 2016
Bohinjska Bistrica (853*) - Most na Soči (854*) - Bohinjska Bistrica - Jesenice (Hrušica) - Kranj - Naklo - Ljubljana
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 389
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a suha » 16.04.2016, 12:25

Pomoje je glavni dodatni strošek teh lokomotiv, da mora biti na vlaku poleg strojevodje še pomočnik. Težava je tudi hrup. Gorivo je pa trenutno kar poceni (sploh če je izvzeto iz trošarinskega sistema).

Da pa gredo homologirat te lokomotive na Hrvaško in ne električnih bo pa najbrž krivo pomanjkanje večsistemskih lokomotiv SŽja. Ko bo (če bo) na Hrvaške ali Slovenske tire prišla resna konkurenca z novejšimi stroji bo pa SŽ zagotovo odpadla kot zrela hruška.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a SIMY » 16.04.2016, 12:39

Kolikor spremljam hrvaški forum imajo tuji operaterji na HŽ problem z premikom na neeliktrificiranih tirih,če imaš dizel lok. problem premika odpade.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.04.2016, 13:55

suha napisal/-a:Gorivo je pa trenutno kar poceni (sploh če je izvzeto iz trošarinskega sistema).

Da pa gredo homologirat te lokomotive na Hrvaško in ne električnih bo pa najbrž krivo pomanjkanje večsistemskih lokomotiv SŽja. Ko bo (če bo) na Hrvaške ali Slovenske tire prišla resna konkurenca z novejšimi stroji bo pa SŽ zagotovo odpadla kot zrela hruška.


Gorivo ne verjamem, da je izozeto iz trošarinskega sistema. Potemtakem so diskriminirani privatni operaterji. Verjetno trošarin ni za namen potniške vleke.

Tisto o odpadlih hruškah pa lahko zamenjaš SŽ za HŽ. SŽ se leta 2017 povežejo z Oebb, tako, da malo se izobrazi kako in kaj. Aja pa na Hrvaškem je že resna konkurenca. RCCC, Adria&DDP, TrainHungary, RTS, počasi pa še SŽ.

Me pa zanima, kakšna je razlika med novejšimi stroji, ki jih ima konkurenca in SŽ floto? Ker vidim, da očitno veš. Pa ti povem, da si v hudi zmoti. Tisto, kar pride na Hodoš je še iz časov asea-e in nohab-a
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a miloš » 18.08.2016, 10:37

Na 664,kateri je pravkar brzel skozi Kranj proti Ljubljani,sem na strehi nad kabino videl ene pet plošč kovinske barve.Čemu to služi in ali imajo vsi te dodatke?Hvala za pojasnilo.
LP Miloš
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11319
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a cokla » 18.08.2016, 12:03

miloš napisal/-a:Na 664,kateri je pravkar brzel skozi Kranj proti Ljubljani,sem na strehi nad kabino videl ene pet plošč kovinske barve.Čemu to služi in ali imajo vsi te dodatke?Hvala za pojasnilo.
LP Miloš



Verjetno je zaščita za klimo, ki jo imajo ( se mi zdi ) le Goriški Reagani.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a miloš » 18.08.2016, 12:19

Sem že mislil,da se kaj meri,ker je pravkar na poti nazaj gor.
LP Miloš
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a SIMY » 18.08.2016, 12:57

Če je bil regan 105 potem so bile mogoče v igri meritve GSM-R -a,on ima neke antene na strehi za signal
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 405
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a gorican » 06.11.2016, 14:01

Upam, da nisem preveč zgrešil teme, čene pa naj mi Moderator izbriše ali premakne post :thumbupl

Lahko že rečemo, da je prihod Herculesa na Bohinjsko progo(vlekel naj bi avtovlak, tako sem prebral prej tu na forumu) neko naznanilo ali začetek konca neke ere Reganov(pa tudi kakšna ali dve Španki zraven) na Bohinjski progi ali kar na vsem ostalem slovenskem železniškem omrežju (seveda tam kamor ni elektrificiranih progi)?
Vem, da ena nova dizelska lokomotiva(beri: Hercules) ne bo izrinila/nadomestila celotne "flote" Reganov s naših prog, ampak glede na to, da so Regani "pozrešni" glede goriva, da so stari več kot tri desetletja...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1545
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 06.11.2016, 14:17

gorican napisal/-a:Upam, da nisem preveč zgrešil teme, čene pa naj mi Moderator izbriše ali premakne post :thumbupl

Lahko že rečemo, da je prihod Herculesa na Bohinjsko progo(vlekel naj bi avtovlak, tako sem prebral prej tu na forumu) neko naznanilo ali začetek konca neke ere Reganov(pa tudi kakšna ali dve Španki zraven) na Bohinjski progi ali kar na vsem ostalem slovenskem železniškem omrežju (seveda tam kamor ni elektrificiranih progi)?
Vem, da ena nova dizelska lokomotiva(beri: Hercules) ne bo izrinila/nadomestila celotne "flote" Reganov s naših prog, ampak glede na to, da so Regani "pozrešni" glede goriva, da so stari več kot tri desetletja...


Prihod Herculesa pomeni konec ere Špank. Na njih se ne bodo več delale revizije, to je že odločeno.
gofra
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 21.09.2013, 13:37

Re: REGAN 664

OdgovorNapisal/-a gofra » 16.12.2016, 11:25

Naložen 664-120 na najstrmejšem delu Kočevske proge...

(hvala za info o lokaciji @ŽAT32!)

Povezava na video


Mimogrede, eno vprašanje - sinoči sem slišal Regana, ki je vlekel tovor zvečer iz Grosuplja proti Lj - in je fejst fejst žvižgal (ravnina, pospeševanje, trije vagoni vsega skupaj). Tale, s posnetka, pa čeprav obremenjen, pa ne - mi zna kdo povedat zakaj?


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov