Verjetno ga homologirajo za vožnjo tov. vlakov po istri,ker mislim da HŽ tam trenutno ne opravlja dejavnosti vleke tov, vlakov.Potencial pa mislim da je.
Re: REGAN 664
Objavljeno: 14.04.2016, 10:10
Napisal/-a igor72
SIMY napisal/-a:Verjetno ga homologirajo za vožnjo tov. vlakov po istri,ker mislim da HŽ tam trenutno ne opravlja dejavnosti vleke tov, vlakov.Potencial pa mislim da je.
Je, je potencial, ampak upam si trditi da ga ne bo na tirih....
Re: REGAN 664
Objavljeno: 14.04.2016, 19:59
Napisal/-a ŽAT32
Kaj pa če bo treba poleti kakšno klasiko potegniti do Pule
Re: REGAN 664
Objavljeno: 14.04.2016, 20:49
Napisal/-a Re 4/4
ŽAT32 napisal/-a:Kaj pa če bo treba poleti kakšno klasiko potegniti do Pule
Malo dvomim. Govora je o homologaciji 3 reganov. 114, 116 in 103. Za PTG turo ni logike, za homologiranje treh reganov.
Re: REGAN 664
Objavljeno: 14.04.2016, 21:44
Napisal/-a pwormald
The plan should be like this
Saturday 30th April 2016
Ljubljana - Pivka - Šapjane - Rijeka - Bakar - Brajdica - Rijeka - Šapjane - Pivka - Buzet - Pula Obale
Sunday 1st May 2016
Pula - Buzet - Hrpelje-Kozina - Koper Luka (docks) - Hrpelje-Kozina - Sežana - Ajdovščina - Nova Gorica - Most na Soči - (with Avtovlak 860*) - Bohinjska Bistrica
Monday 2nd May 2016
Bohinjska Bistrica (853*) - Most na Soči (854*) - Bohinjska Bistrica - Jesenice (Hrušica) - Kranj - Naklo - Ljubljana
Re: REGAN 664
Objavljeno: 16.04.2016, 12:25
Napisal/-a suha
Pomoje je glavni dodatni strošek teh lokomotiv, da mora biti na vlaku poleg strojevodje še pomočnik. Težava je tudi hrup. Gorivo je pa trenutno kar poceni (sploh če je izvzeto iz trošarinskega sistema).
Da pa gredo homologirat te lokomotive na Hrvaško in ne električnih bo pa najbrž krivo pomanjkanje večsistemskih lokomotiv SŽja. Ko bo (če bo) na Hrvaške ali Slovenske tire prišla resna konkurenca z novejšimi stroji bo pa SŽ zagotovo odpadla kot zrela hruška.
Re: REGAN 664
Objavljeno: 16.04.2016, 12:39
Napisal/-a SIMY
Kolikor spremljam hrvaški forum imajo tuji operaterji na HŽ problem z premikom na neeliktrificiranih tirih,če imaš dizel lok. problem premika odpade.
Re: REGAN 664
Objavljeno: 16.04.2016, 13:55
Napisal/-a Re 4/4
suha napisal/-a:Gorivo je pa trenutno kar poceni (sploh če je izvzeto iz trošarinskega sistema).
Da pa gredo homologirat te lokomotive na Hrvaško in ne električnih bo pa najbrž krivo pomanjkanje večsistemskih lokomotiv SŽja. Ko bo (če bo) na Hrvaške ali Slovenske tire prišla resna konkurenca z novejšimi stroji bo pa SŽ zagotovo odpadla kot zrela hruška.
Gorivo ne verjamem, da je izozeto iz trošarinskega sistema. Potemtakem so diskriminirani privatni operaterji. Verjetno trošarin ni za namen potniške vleke.
Tisto o odpadlih hruškah pa lahko zamenjaš SŽ za HŽ. SŽ se leta 2017 povežejo z Oebb, tako, da malo se izobrazi kako in kaj. Aja pa na Hrvaškem je že resna konkurenca. RCCC, Adria&DDP, TrainHungary, RTS, počasi pa še SŽ.
Me pa zanima, kakšna je razlika med novejšimi stroji, ki jih ima konkurenca in SŽ floto? Ker vidim, da očitno veš. Pa ti povem, da si v hudi zmoti. Tisto, kar pride na Hodoš je še iz časov asea-e in nohab-a
Re: REGAN 664
Objavljeno: 18.08.2016, 10:37
Napisal/-a miloš
Na 664,kateri je pravkar brzel skozi Kranj proti Ljubljani,sem na strehi nad kabino videl ene pet plošč kovinske barve.Čemu to služi in ali imajo vsi te dodatke?Hvala za pojasnilo.
LP Miloš
Re: REGAN 664
Objavljeno: 18.08.2016, 12:03
Napisal/-a cokla
miloš napisal/-a:Na 664,kateri je pravkar brzel skozi Kranj proti Ljubljani,sem na strehi nad kabino videl ene pet plošč kovinske barve.Čemu to služi in ali imajo vsi te dodatke?Hvala za pojasnilo.
LP Miloš
Verjetno je zaščita za klimo, ki jo imajo ( se mi zdi ) le Goriški Reagani.
Re: REGAN 664
Objavljeno: 18.08.2016, 12:19
Napisal/-a miloš
Sem že mislil,da se kaj meri,ker je pravkar na poti nazaj gor.
LP Miloš
Re: REGAN 664
Objavljeno: 18.08.2016, 12:57
Napisal/-a SIMY
Če je bil regan 105 potem so bile mogoče v igri meritve GSM-R -a,on ima neke antene na strehi za signal
Re: REGAN 664
Objavljeno: 06.11.2016, 14:01
Napisal/-a gorican
Upam, da nisem preveč zgrešil teme, čene pa naj mi Moderator izbriše ali premakne post
Lahko že rečemo, da je prihod Herculesa na Bohinjsko progo(vlekel naj bi avtovlak, tako sem prebral prej tu na forumu) neko naznanilo ali začetek konca neke ere Reganov(pa tudi kakšna ali dve Španki zraven) na Bohinjski progi ali kar na vsem ostalem slovenskem železniškem omrežju (seveda tam kamor ni elektrificiranih progi)?
Vem, da ena nova dizelska lokomotiva(beri: Hercules) ne bo izrinila/nadomestila celotne "flote" Reganov s naših prog, ampak glede na to, da so Regani "pozrešni" glede goriva, da so stari več kot tri desetletja...
Re: REGAN 664
Objavljeno: 06.11.2016, 14:17
Napisal/-a TGV Lyria
gorican napisal/-a:Upam, da nisem preveč zgrešil teme, čene pa naj mi Moderator izbriše ali premakne post
Lahko že rečemo, da je prihod Herculesa na Bohinjsko progo(vlekel naj bi avtovlak, tako sem prebral prej tu na forumu) neko naznanilo ali začetek konca neke ere Reganov(pa tudi kakšna ali dve Španki zraven) na Bohinjski progi ali kar na vsem ostalem slovenskem železniškem omrežju (seveda tam kamor ni elektrificiranih progi)?
Vem, da ena nova dizelska lokomotiva(beri: Hercules) ne bo izrinila/nadomestila celotne "flote" Reganov s naših prog, ampak glede na to, da so Regani "pozrešni" glede goriva, da so stari več kot tri desetletja...
Prihod Herculesa pomeni konec ere Špank. Na njih se ne bodo več delale revizije, to je že odločeno.
Re: REGAN 664
Objavljeno: 16.12.2016, 11:25
Napisal/-a gofra
Naložen 664-120 na najstrmejšem delu Kočevske proge...
Mimogrede, eno vprašanje - sinoči sem slišal Regana, ki je vlekel tovor zvečer iz Grosuplja proti Lj - in je fejst fejst žvižgal (ravnina, pospeševanje, trije vagoni vsega skupaj). Tale, s posnetka, pa čeprav obremenjen, pa ne - mi zna kdo povedat zakaj?